Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Amen to that.
Kai se nyt saa vituttaa, että joutuu työmatkoihin laittamaan rahaa helvetisti, istumaan toista tuntia autossa päivässä ja se vasta sitten vituttaa kun tullaan neuvomaan, että muuta lähemmäs tai tee sitä tai tätä. On noita perkele mietitty, mutta kun se lähemmäs muutto nyt ei ole vaihtoehto, työpaikka on oikeasti korvessa ja kotikaupungissa ei ole alan töitä. Ja vaikka töitä olisikin, niin tykkään tästä nykyisestä hommasta. Jos työpaikkakunnalla haluaisi jotain harrastaa, niin vaihtoehtoina olisi metsässä samoilu ja kattoon sylkeminen. Ja nyt kumpikaan ei vain satu houkuttamaan. Lähin kuntosalikin on 40 kilometrin päässä. Eli kai minua nyt saa vituttaa se, että kulkeminen töihin maksaa ihan perkeleesti ja hinta sen kun nousee.
Alkas heti vituttamaan ankarasti ku jollain jää 3400 eurosta 2400 euroa käteen ;)
Väsymys. Menet aikasin nukkuu, niin että tulee reippaasti reilut 8h unta ni väsyttää pitkin päivää. Menet myöhään nukkuun ja tulee 5h unet ni väsyttää. Vitskuja tulee syötyä kyllä ympäri vuoden, mutta silti.
Väsymys siis päivän sana.
En tiedä onko sattumaa mutta oma unenlaatu on parantunut magnesiumilla. Tuntuu että oon päivän mittaan virkeämpi kun oon tota jokusen kuukauden ennen nukkumaanmeno nappaillu.
Oma vitutus nyt ei niin suuri ole, mutta ostin kerralla useamman hammasharjan kun aina unohdan ostaa ja nyt huomasin että tossa lukee 7-14vuotiaille. No kaipa noi silti asiansa ajaa.
Tämä! Unta tulee joka yö 8h mutta silti koko päivän elän zombiena vaikka unenlaatu tuntuu hyvältä enkä paljoa heräile. Töiden jälkeen ei huvittais tehdä mitää muutaku nukkua lisää.Väsymys. Menet aikasin nukkuu, niin että tulee reippaasti reilut 8h unta ni väsyttää pitkin päivää. Menet myöhään nukkuun ja tulee 5h unet ni väsyttää. Vitskuja tulee syötyä kyllä ympäri vuoden, mutta silti.
Väsymys. Menet aikasin nukkuu, niin että tulee reippaasti reilut 8h unta ni väsyttää pitkin päivää. Menet myöhään nukkuun ja tulee 5h unet ni väsyttää. Vitskuja tulee syötyä kyllä ympäri vuoden, mutta silti.
Tätä pitää kokeilla. Heti salkkareiden jälkeen nukkumaan vaan.Vanhukset nukkuu vain 8 tuntia. Ite olin kanssa väsynyt muutama vuosi sitten, kun nukuin juurikin 5-8tuntia yössä. Nykyisin yritän nukku vähintään 10. Ei oo väsyttänyt enää. Mun mielestä kovaa treenaavalle ei riitä alle 10tunnin unet.
Sun mielestä ja sun kohdalla. Oikeasti unen tarve on täysin yksilöllistä ja joskus vähemmänkin voi olla enemmän. Mulla käy niin että jos menee yli niin olen ihan kujalla koko päivän. Seitsemän tuntia tuntuu aika optimilta ja kahdeksan tunnin jälkeen tunnen itseni väsyneemmäksi koko päivän. Kymmentä tuntia en nuku edes viikonloppuna vaan herään siinä 7-8 h kohdalla. Joskus on tullut vedettyä kyllä kellon ympäri ja jumalauta mutta sitä on kotelo jumissa koko päivän aika lujaa.Mun mielestä kovaa treenaavalle ei riitä alle 10tunnin unet.
Vanhukset nukkuu vain 8 tuntia. Ite olin kanssa väsynyt muutama vuosi sitten, kun nukuin juurikin 5-8tuntia yössä. Nykyisin yritän nukku vähintään 10. Ei oo väsyttänyt enää. Mun mielestä kovaa treenaavalle ei riitä alle 10tunnin unet.
Flunssa ei lopu ikinä. Vittu toista viikkoa puolikuntoisena, ei kuitenkaan kunnolla kipeenä. Kahdesti koittanut punttia ja eihän siitä saanut kuin pahan olon, mielen ja vitutuksen.
+ käsittämätön syysväsymys.