Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Hyi helevetti ku tuli tänään bussissa ihan saatanan paha olo niin oksensin omaan reppuun ja bussi täynnä porukkaa. Sit Heitin mettään sen repun. Joka löytää mukavan yllätyksen ku menee tutkii sitä.

Amen to that.

Kai se nyt saa vituttaa, että joutuu työmatkoihin laittamaan rahaa helvetisti, istumaan toista tuntia autossa päivässä ja se vasta sitten vituttaa kun tullaan neuvomaan, että muuta lähemmäs tai tee sitä tai tätä. On noita perkele mietitty, mutta kun se lähemmäs muutto nyt ei ole vaihtoehto, työpaikka on oikeasti korvessa ja kotikaupungissa ei ole alan töitä. Ja vaikka töitä olisikin, niin tykkään tästä nykyisestä hommasta. Jos työpaikkakunnalla haluaisi jotain harrastaa, niin vaihtoehtoina olisi metsässä samoilu ja kattoon sylkeminen. Ja nyt kumpikaan ei vain satu houkuttamaan. Lähin kuntosalikin on 40 kilometrin päässä. Eli kai minua nyt saa vituttaa se, että kulkeminen töihin maksaa ihan perkeleesti ja hinta sen kun nousee.

Millä autolla muuten suhaat noita välimatkoja?

Piti ostaa Ehrmannin maitorahkaa, nyt kaapissa Ehrmannin rahkajogurttia, hymph..

Varsinais-Suomesta ei saa töitä. Olen 53 työhakemusta laittanut, sekä ollut puhelimitse yhteydessä n. Kahdeksan firmaan. Aina sama virsi.
"Rakennusalalta saa aina töitä"... ja paskat. Stadissa päin noita näyttäisi olevan, mutta ensi syksynä AMK:hon, joten en viitsisi näin pieneksi ajaksi muuttaa...

Alkas heti vituttamaan ankarasti ku jollain jää 3400 eurosta 2400 euroa käteen ;)

No joo...mutta mietipä sitä, että ilman noin harrasta verotusta meidän yliopistoissa ei voitaisi opiskella esim. naistutkimusta. Syyrialaisille pitää saada myös pleikkarit, ei ne muuten täällä viihdy. Ja ilman verotusta bussit ja junat myöhästelis heti - mitä ne tekee tosin jo nyt! Mut niinku! Ja mitä ne Ruotsissakin ajattelisi, jos meillä jäisi brutosta enemmän käteen nettona; pitäisivät varmaan natseina!

Huh huh.. kylläpä vituttaa. Vituttaa niin saatanasti. Ihmiset soittaa ja kysyy niin vitun tyhmiä kysymyksiä ihan vitun väärästä paikasta. Pitäs perustaa auttavan puhelimen rinnalle semmonen "kysy tästä numerosta ihan vittu mitä ikinä keksit kysyä vitun apina ja sulle vastataan ihan mitä huvittaa, samaan rahaan saat syyttää jotain paskapalkkasta pallinaamaa jostakin mitä se ei oo tehnyt niin sulle vittunaamalle tulee parempi olo" -linja. Sille pitäs vaan ehkä keksiä ytimekkäämpi nimi.

Office 365 onnistuu jumittamaan mun koneen aina kun yritan lahettaa sahkopostia. Inboxissa odottaa viesteja joihin pitaa vastailla ja on paljon muutakin hommaa mita pitaisi hoitaa sahkopostin avustuksella mutta kun ei toimi niin ei toimi. Vanha versio toimi aina taydellisesti mutta tama uusi on kai jotenkin niin raskas ettei meikalaisen vanha macbook jaksa pyorittaa sita kunnolla. En oikein jaksaisi aina menna yliopistollekaan kayttamaan sahkopostia. Avomiehesta eroaminenkin on tulossa niin pirun kalliiksi ettei ole varaa hankkia uutta konetta.

On jotenkin sellainen fiilis etta tama paiva on yksi niista paivista jolloin kaikki menee pain persetta.

Väsymys. Menet aikasin nukkuu, niin että tulee reippaasti reilut 8h unta ni väsyttää pitkin päivää. Menet myöhään nukkuun ja tulee 5h unet ni väsyttää. Vitskuja tulee syötyä kyllä ympäri vuoden, mutta silti.

Väsymys siis päivän sana.

Väsymys. Menet aikasin nukkuu, niin että tulee reippaasti reilut 8h unta ni väsyttää pitkin päivää. Menet myöhään nukkuun ja tulee 5h unet ni väsyttää. Vitskuja tulee syötyä kyllä ympäri vuoden, mutta silti.

En tiedä onko sattumaa mutta oma unenlaatu on parantunut magnesiumilla. Tuntuu että oon päivän mittaan virkeämpi kun oon tota jokusen kuukauden ennen nukkumaanmeno nappaillu.

Oma vitutus nyt ei niin suuri ole, mutta ostin kerralla useamman hammasharjan kun aina unohdan ostaa ja nyt huomasin että tossa lukee 7-14vuotiaille. No kaipa noi silti asiansa ajaa.

En tiedä onko sattumaa mutta oma unenlaatu on parantunut magnesiumilla. Tuntuu että oon päivän mittaan virkeämpi kun oon tota jokusen kuukauden ennen nukkumaanmeno nappaillu.

Oma vitutus nyt ei niin suuri ole, mutta ostin kerralla useamman hammasharjan kun aina unohdan ostaa ja nyt huomasin että tossa lukee 7-14vuotiaille. No kaipa noi silti asiansa ajaa.

Täytyy pitää ihan mielessä ni täytyy käydä ostaa

Hei! Kuka muistaa kiukutteluni siitä kun pitäis saada vähäkulutuksinen auto työmatkaa varten ja mielellään sellainen minkä saa pakettiautoksi? Ja kun vaimo kiukutteli että sellaista autoa ei meille tule missä ei ole takapenkkejä?
No kuulkaas tätä ja yrittäkään sen jälkeen ymmärtää naisia. Nyt on kauppa sovittu uusimman korimallin Corsasta ja nyt toi onkin yllättäen ihan innoissaan siitä että revitään siitä takapenkit pois kun se on niin söpö ilman niitä eikä tarvii kuskata ketään. Kevyt tuuliviiri. Mitähän mieltä se on huomenna?

Toi meni vituiks jo siinä kohtaa kun menit mitään mielipidettä kysymään. Auton hankinnassa ei tarvita kuin kaksi ilmoitusluontoista puhelua, menen katsomaan autoa x ja ostin auton x.

Tämä! Unta tulee joka yö 8h mutta silti koko päivän elän zombiena vaikka unenlaatu tuntuu hyvältä enkä paljoa heräile. Töiden jälkeen ei huvittais tehdä mitää muutaku nukkua lisää.

Vanhukset nukkuu vain 8 tuntia. Ite olin kanssa väsynyt muutama vuosi sitten, kun nukuin juurikin 5-8tuntia yössä. Nykyisin yritän nukku vähintään 10. Ei oo väsyttänyt enää. Mun mielestä kovaa treenaavalle ei riitä alle 10tunnin unet.

Vanhukset nukkuu vain 8 tuntia. Ite olin kanssa väsynyt muutama vuosi sitten, kun nukuin juurikin 5-8tuntia yössä. Nykyisin yritän nukku vähintään 10. Ei oo väsyttänyt enää. Mun mielestä kovaa treenaavalle ei riitä alle 10tunnin unet.
Tätä pitää kokeilla. Heti salkkareiden jälkeen nukkumaan vaan.

Mun mielestä kovaa treenaavalle ei riitä alle 10tunnin unet.
Sun mielestä ja sun kohdalla. Oikeasti unen tarve on täysin yksilöllistä ja joskus vähemmänkin voi olla enemmän. Mulla käy niin että jos menee yli niin olen ihan kujalla koko päivän. Seitsemän tuntia tuntuu aika optimilta ja kahdeksan tunnin jälkeen tunnen itseni väsyneemmäksi koko päivän. Kymmentä tuntia en nuku edes viikonloppuna vaan herään siinä 7-8 h kohdalla. Joskus on tullut vedettyä kyllä kellon ympäri ja jumalauta mutta sitä on kotelo jumissa koko päivän aika lujaa.

Sekin voi olla, itellä vaan se huono, että en muutenkaan osaa nukkua kunnolla. Jos kello ei ole soimassa, niin se on aina ennen 8 hereille.

Flunssa ei lopu ikinä. Vittu toista viikkoa puolikuntoisena, ei kuitenkaan kunnolla kipeenä. Kahdesti koittanut punttia ja eihän siitä saanut kuin pahan olon, mielen ja vitutuksen.

+ käsittämätön syysväsymys.

Flunssa ei lopu ikinä. Vittu toista viikkoa puolikuntoisena, ei kuitenkaan kunnolla kipeenä. Kahdesti koittanut punttia ja eihän siitä saanut kuin pahan olon, mielen ja vitutuksen.

+ käsittämätön syysväsymys.

Sillähän se vaan pitkittyy ku koittaa puolikuntosena treenata. Vaikka itsekkin olen joskus siihen syyllistynyt ajatuksella "tällä se lähtee tai sitten tulen kunnolla kipeäksi". On kyllä perseestä se olotila kun ei oiken tiedä onko kipeä vai eikö.

Back
Ylös Bottom