Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Taas kipeenä, viimekerrasta tasan 7vko aikaa joka on ollut aika pitkälti treenitaukoa kun flunssa ei meinannut millään hellittää ja oli kirjoituksia sun muita. Nyt torstaina menin 100m matkan polkemaan fillarilla himaan illalla hiukan reippaammin, niin keuhkot ei tykännytkään kylmästä ilmasta vieläkään ja perjantaina alko uus flunssa.

Kaaduin, venäytin nilkkani ja pyörryin vielä kahdesti tämän päälle jostain syystä x. Hienosti alkoi ja loppui se koulupäivä. Palkkioksi jäi kipeä nilkka.

Onko onnellisuus elämässä vakio? Olin viikon metsällä ja sain purettua kaiken stressin ja murheet mielestä. Kaiken piti olla hyvin kun tulin lauantaina kotiin. Sitä kestikin jopa yhden päivän.
Sunnuntai yönnä isä kiidätettiin sairaalaan teholle ja siellä on koneissa edelleen. En ole nukkunut tai syönnyt sitten sunnuntai illan jälkeen kunnolla yhtään. Olen ollut teholla ja käynnyt vain koirat ulkoiluttamassa kotona. Vituttaa niin että tätä ei voi sanoin kuvata....

Tuli yli 100 euron puhelinlasku ja opintotukilautakunnalta kirje että opintotukesi saatetaan lakkauttaa 1.1.2014 alkaen. Saa nähä auttaako se kun jouluun mennessä pitäis olla kaikki siihen mennessä vaaditut opintopisteet kasassa.

Tuo on vielä siedettävä, se takaisinperintäkirje onkin sitten jo aivan ameriikan herkkua. Valmistuin aikanani reilusti etuajassa ja tein toki sitten loppuvuoden töitä. Näinhän ei olisi saanut tehdä vaan olisi kannattanut maata sohvalla tukia nostaen. Kiitoksena makselin melkein puolen vuoden opintotuet takaisin kohtuullisine korkoineen. Vituttaa vieläkin. Teki mieli lähettää oikaisupyynnön (joka hylättiin) mukana ulostetta sinne haisteltavaksi.

Väsyttää ihan jatkuvasti maanantaista perjantaihin. Töiden jälkeen ei juurikaan jaksa tehdä juuri mitään, ja töissä saan valituksia lähes jatkuvasti jos oon tehnyt jotain väärin, sekin risoo kun lähes aina onnistunun söhläämään jossakin :face:

Mun pitäis vielä tehdä yks koulutehtävä ja joku lyhkänen näyttösuunitelma perjantaihin mennessä, mutta motivaatiokin ihan hukassa.

Se kun ei osaa päättää!

Suunitelmissa olisi lähteä viikonloppuna Viroon, koska kolmen päivän vapaat duunista. Ongelmana tulee seuraavat:

a) Näillä näkymin joutuisin lähtemään yksin reissuun, koska ketään ei tunnu saavan mukaan. Muutama vaihtoehto olisi Lauantai-Sunnuntai reissuun, mutta tässä tapauksessa pakettihinta nousee turhan korkealle.

b) Halvin vaihtoehto tulisi olemaan: Junalla aamulla helsinkiin. Laiva lähtisi 10:30 ja perillä olisi Virossa 12:130. Paluu sitten Maanantaina 13:30 ja Helsingissä olisin 15:30. Illalla sitten kotiin bussilla.

Mutta miten on muilla pakkislaisilla onnistunut tuo yksin matkustaminen? Tuntuuko oudolta lähteä baariin kiskomaan sitä vodkaa yksinään? :O

Vittu ku huomenna on töitä.

Koita ny vaan jaksaa mennä sinne töihin, että Tatulla olis kiva olla: Tuima.fi: 26-vuotiaalle sossusta ja Kelalta 1 050 €/kk pienellä vaivalla - "Mieluummin olen vapaa tekemään mitä haluan" | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

- Olen aina ollut sellainen hippi luonne ja flegmaattinen persoona, että mieluummin olen vapaa tekemään oikeasti mitä haluan, kuin että tekisin töitä ja saisin vähän enemmän rahaa, Tatu selittää lehdessä elämäntapaansa.

Ei muutakun massit Tatulle ja muille kaltaisille muihin maihin. Äänestäjät äänestää paskat päättäjät = jotka hoitavat asiat päin vittua. Niin jos joku olisi ongelmia korjaamassa, siitäkin alkaa älämölö, että ei perkele, nyt taas riistetään köyhiltä.

Onko onnellisuus elämässä vakio? Olin viikon metsällä ja sain purettua kaiken stressin ja murheet mielestä. Kaiken piti olla hyvin kun tulin lauantaina kotiin. Sitä kestikin jopa yhden päivän.
Sunnuntai yönnä isä kiidätettiin sairaalaan teholle ja siellä on koneissa edelleen. En ole nukkunut tai syönnyt sitten sunnuntai illan jälkeen kunnolla yhtään. Olen ollut teholla ja käynnyt vain koirat ulkoiluttamassa kotona. Vituttaa niin että tätä ei voi sanoin kuvata....
Miten vitussa tässä sais kerättyä itsensä kasaan ja huomenna töihin. Aika paljon kiinnostaa työt tai kitisevät vitun asiakkaat. Mistä vitusta rupeis selvittämään käytännönasioita jos isä kuolee. Täytyykö tässä rueta omaishoitajaksi jos isä selviää. Mitä vittua tässä tekisi. Voi vittu kun vituttaa ja mitä vittua jos olisikin pienemmät ongelmat, olisiko sitä sitten yhtä vittuuntunut vai olisiko sitä pahemmin....

Miten vitussa tässä sais kerättyä itsensä kasaan ja huomenna töihin. Aika paljon kiinnostaa työt tai kitisevät vitun asiakkaat. Mistä vitusta rupeis selvittämään käytännönasioita jos isä kuolee. Täytyykö tässä rueta omaishoitajaksi jos isä selviää. Mitä vittua tässä tekisi. Voi vittu kun vituttaa ja mitä vittua jos olisikin pienemmät ongelmat, olisiko sitä sitten yhtä vittuuntunut vai olisiko sitä pahemmin....

Saikulle!! En tiedä miltä susta tuntuu, mutta veikkaan että aika hemmetin turha on töihin menn'ä noissa fiiliksissä..

Iski ekaa kertaa elämässä korkeanpaikan kammo. Menin lasihissillä 10. kerrokseen ja siinä se iski kun ajattelin olevani 10 kerroksessa ja näin ikkunasta ulos. Hirveää. Ei ennen ole tälläistä ollut. Nyt pitää päästä eroon tästä. Epäilen syyksi alkoholia.

Se vituttaa nyt, kun kaverit on luvannut lähtee salille mukaan treenaamaan ja varmistamaan, niin yhtäkkiä onkin muita hommia.
No näyttää jumalauta olevan kun on ollut koko päivän PS3 onlinessa pelaamassa GTA:ta.

Back
Ylös Bottom