Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Se vituttaa nyt, kun kaverit on luvannut lähtee salille mukaan treenaamaan ja varmistamaan, niin yhtäkkiä onkin muita hommia.
No näyttää jumalauta olevan kun on ollut koko päivän PS3 onlinessa pelaamassa GTA:ta.

Ai kato, jollain muulla sama ongelma. Tosin mä oon tähän jo tottunut, viimeisen puolvuotta pitäny kaverin tulla reenaan niin vähintään joka toinen reeni jää välistä. :face:
Mut hei, pikkuvinkki, pyydä jotain "tuntematonta" varmistamaan, harva kieltäytyy, ja lähestulkoon 99% osaa ottaa sen rinnalta pois jos se siihen jää.

Vituttaa luuserit, tänään kutsunnoissa jengi yrittämällä yritti saada C:n papereita jotta saisi vapautuksen intistä, ja niitähän tässä nykyajan pullamössö valtiossa saa. Heitteli toisilleen yläfemmoja senjälkeen kun oli kusettanut lääkäreitä mm. ylivilkkauden ja _atooppisen ihon_ avulla saamaan sen vapautuksen. En itsekkään mikään sotafanaatikko ole mutta se että sillä vapautuksella vielä ylpeillään, ja kaikista pahin että sillä vielä saa sitä arvostustakin toisilta luusereilta. Nyt kun luki vielä ton Tatu jutun niin tekis mieli lätkiä noita pellejä korville niin kauan et oppisivat.

Vituttaa myös flunssa

^ TUO! Jumalauta, nimenomaan tuo!

Moni tuttukin ihan tatti ojossa kertoo mulle ihan innoissaan kuinka sai C-Paperit kusettamalla, oujee! On siinäkin yksii isänmaan toivoja.

_atooppisen ihon_

Tähän voin sanoa, että sain itse C:n paperit tämän takia, koska myös kovat allergiat yms. ja iho ei kestä normielämääkään kunnolla. Atooppinen iho on täysin erilainen kuin normaali iho, jos se on vähäänkään paha. Tietysti jos kusetti tuon ihon sillain, että keksi sen kokonaan itse, eikä ole todettu sitä niin sitten on eri asia.

Vittu että vituttaa, kun ihmiset valittaa C-paperi miehistä. Ihan sama miten sen saivat, hyvä etteivät mene jos ei kiinnosta. Parempi se on, kuin menevät sinne kustantaen 45e/vrk valtiolle. Yleinen asevelvollisuus on muutenkin niin paska juttu ettei mitään järkeä.

Täysin lamaantunut ja sekava olo, en saa mitään aikaiseksi, ahdistaa ja mikään ei tunnu miltään. Ihan kun leijuisin kehoni ulkopuolella katsomossa itseäni tekemässä asioita, epärealistinen olotila. En muista koska olisin viimeksi nauttinut elämästä tai ollut oikeasti onnellinen. Olen kyllä ihan hyvin teeskennellyt normaalia ja tyytyväistä, mutta nyt rupeaa kamelin selkä katkeamaan.

Pitäis mennä nukkumaan mutta on kauhee paskahätä, ja vessan vetäminen herättäis koko muun kämpän.
Kai nyt mies saa paskat vääntää.
Se vituttaa kun koulussa kun mulla on omat safkat mukana, niin kaikki vittuilee siitä ja pätee että ei tarvii olla noin tarkka mitä syö. Koulussa on aina ruokana jotain pyttipannua ja on aivan vitun rasvasta.
Sitten se kun yks vajakki siima näki mulla kerran juoman WHEYn protskuja, niin se tuli pätee että ''vittu ei sun tarvii noita juoda, ihan turhii noi tollaset'' Siis mitä vittua oikeesti, noh, mulla on aina hauskinta kun ollaan liikkatunnit salilla :puntti:

Aattelin että jos menis nukkumaan ja vääntäis aamulla jäätävän tortun, tulee sillon helpottuneempi olo. Tai jos tekis yllärit ekalle joka herää ja jättäis vaan vetämättä. Noeikai, paskallehan sitä täytyy lähtee ja jos joku herää niin herätköön.
^älä medal välitä, niitä vituttaa parin vuoden päästä kun huomaavat sen eron itsensä ja salilla käyvän omia safkojaan syöneen henkilön välillä.

Syö sitä koulu ruokaa niin paljon kuin napa vetää. Yritä saada protua niin paljon kuin mahdollista. Ilmaista ja valmista ruokaa oppii arvostamaan, vasta kun se loppuu.

Syö sitä koulu ruokaa niin paljon kuin napa vetää. Yritä saada protua niin paljon kuin mahdollista. Ilmaista ja valmista ruokaa oppii arvostamaan, vasta kun se loppuu.

Subjektiivinen kysymys. En ole minkään koulutusasteen "ilmaisia" safkoja jäänyt kaipailemaan vaikka omat ruokani joudun jo kustantamaankin. Mielummin maksan sen 1.50 e tonnikalaspurkista, kun vedän ilmaseksi jotain käsittämättömän laadutonta ja ravintosisällöltään paskaa tavaraa naamaani.

Nirsoudesta tässä ei ole kyse ja jos sieltä alkaa taas sitä korttia välkkymään niin ei voi muuta todeta kuin että kyseisillä henkilöillä on aika ehtinyt vähän enemmänkin kuin kullata muistot mitä oppilaitosten ruokiin tulee.

Mulla ei ole ongelmaa sen kanssa kun ruoka maistuu pahalta mutta on puhdasta ja ravintosisällöltään rikasta, tai siinä kun ruokaa maistuu hyvältä mutta on ravintoarvoiltaan heikkoa. Mutta siinä vaiheessa kun ruoka sekä näyttää, maistuu että on ravintosisällöltään sellaista mitä ei ihmiselle pitäisi syöttää on menty pahasti metsään.

Vituttaa ku ihmisille ei kelpaa ruoka. Ite ainaki syön kaiken mikä ei karkuun pääse, ellei kyseessä ole jotain perus tärkkelysmähmäpaskaa, kuten pikaruoka. Siis siinä suhteessa, miten rahaa riittää.

Uhmaikäinen herätti eilen kuudelta pissaamalla päälle, tänään herätti viideltä itkupotkuraivareilla, jumalaton väsymys. Kämppä ei mene kaupaksi ja alkuvuodesta nousee vastikkeet 250e nyt jo korkeiden vastikkeiden päälle. Jatkuva puunaaminen näyttöjen takia ja muksut sotkee samaa tahtia. Kolmivuorotyö, opiskelu ja kahden muksun hoito. Eksä vikisi aamulla rahattomuuttaan, koska kaikki rahat on menny joka ilta baarissa istuskellessa. Salille ei voi mennä kun ei ole nukkunut. Kaiken lisäksi mun kaikissa sukissa taitaa olla reikä, joten luultavasti vietän loppuelämänikin yksin..

Vähänkin jos aamurutiini häiriintyy niin heti jotain unohtuu. Joskus jää hampaat pesemättä ja tällä kertaa unohtui dödö. Ja meinasin mennä suoraan töistä salille. No kärsiköön kanssatreenaajat siellä.

No ei nyt erityisen ankarasti vituta tämä, korkeintaan semisti.

- - - Updated - - -

Uhmaikäinen herätti eilen kuudelta pissaamalla päälle, tänään herätti viideltä itkupotkuraivareilla, jumalaton väsymys. Kämppä ei mene kaupaksi ja alkuvuodesta nousee vastikkeet 250e nyt jo korkeiden vastikkeiden päälle. Jatkuva puunaaminen näyttöjen takia ja muksut sotkee samaa tahtia. Kolmivuorotyö, opiskelu ja kahden muksun hoito. Eksä vikisi aamulla rahattomuuttaan, koska kaikki rahat on menny joka ilta baarissa istuskellessa. Salille ei voi mennä kun ei ole nukkunut. Kaiken lisäksi mun kaikissa sukissa taitaa olla reikä, joten luultavasti vietän loppuelämänikin yksin..

Ihan rento meininki. Homma kusee täälläkin sen verran että ei jaksa enää edes kauheasti miettiä että pysyy järjissään. Aamulla töihin ja illalla puntille. Väkisin välillä evästä nassuun. Mukavana höysteenä armoton taistelu syyllisyyden tunteita vastaan. Elämä on sitten ihanaa!

Back
Ylös Bottom