Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Täällä kun puhutaan isoista painoista haluaisin kysäistä että kuinkahan painavia mahtavat tälläiset painot olla? Sillä jollekinhan pelkkä levytanko antaa jo riittävän vastuksen, eli eikös sitä voisi pitää suurena painona?Että tämmöisiä tällä errää...
diipadaapa

Ostin Porihallilta kuukausi kortin, joka maksoi n.60€.
Nyt siitä on joku 1.5 kuukautta kulunut ja ihmettelin miksei se kone(Johon kortti pitää laittaa ennen kuin menee salille) valita mitään.
Mutta nyt joku kerta silmä osui koneen ruudun alakulmaan ja mitä siinä lukee.
Voimassa 2010 10.12. :hyper:.
6 vuotta 4 free :hyper:
Eipä muuta kuin 4320€ säästyi :hyper:

Niin ja mikä idea siinä ala-taljaa muistuttavassa laitteessa (joka toimii myös tuulettimena) on kun yks hevarin näköinen tyyppi rumbaa sitä joku 40 min?

jaki_ sanoi:
Ostin Porihallilta kuukausi kortin, joka maksoi n.60€.
Nyt siitä on joku 1.5 kuukautta kulunut ja ihmettelin miksei se kone(Johon kortti pitää laittaa ennen kuin menee salille) valita mitään.
Mutta nyt joku kerta silmä osui koneen ruudun alakulmaan ja mitä siinä lukee.
Voimassa 2010 10.12. :hyper:.
6 vuotta 4 free :hyper:
Eipä muuta kuin 4320€ säästyi :hyper:
Vittu mikä tuuri jätkällä' käyny, älä mee leuhottaan asialla kenellekkään aina on niitä kateellisia jotka narppii :thumbs:

jaki_ sanoi:
Niin ja mikä idea siinä ala-taljaa muistuttavassa laitteessa (joka toimii myös tuulettimena) on kun yks hevarin näköinen tyyppi rumbaa sitä joku 40 min?

Soutulaite? Toimii aerobisena niinku kuntopyörä.

Galileo sanoi:
Kuuluisi varmaan jonkin sortin aerobiskomediaan mutta menköön..

Tuli Turun Aurasillalla vastaan reipas kuntoilija keskellä
pahinta ruuhka-aikaa. Mies hölkkäili ilman paitaa, jalassaan
farkkujen päällä jalkapainot. Moinen saattaa mennä vielä
läpi, mutta hepulla oli käsipainot mukana ja niillä se huitoi
niin maan perkeleesti erillaisia liikesarjoja.

http://www.cbass.com/Schwartz.htm

Oudoin salijamppa ketä tunnen on "orava".

Orava käy 4 kertaa päivässä salilla. Saleja ovat kisis ja pirkkola, sekä välillä liikuntamylly.

Orava kyykkää aina 180 kilolla, selkä kyyryssä ja penkkaa 100 kilolla munat katossa.

Orava puhuu kaikille ja kaikesta.

Orava ei käy töissä vaan elää äitinsä luona vaikka on 36 vuotta!

Orava on äijä ja käyttää vuodesta toiseen samoja reeni vaatteita.

Oravalla ei ole kunnon ystäviä.

number_one sanoi:
Oudoin salijamppa ketä tunnen on "orava".

Orava käy 4 kertaa päivässä salilla. Saleja ovat kisis ja pirkkola, sekä välillä liikuntamylly.

Orava kyykkää aina 180 kilolla, selkä kyyryssä ja penkkaa 100 kilolla munat katossa.

Orava puhuu kaikille ja kaikesta.

Orava ei käy töissä vaan elää äitinsä luona vaikka on 36 vuotta!

Orava on äijä ja käyttää vuodesta toiseen samoja reeni vaatteita.

Oravalla ei ole kunnon ystäviä.

Älä ny, ihan kohta muutan pois äidin kämpiltä...

maxmussel sanoi:
Tällä hetkellä salillamme on hieno tyyppi. Näyttää yleisurheilijalta, adidas-verkkari-takkeineen. Ähisee ja puhisee kovaa, lataa agrea...
Tekee pohkeita, ihan oikeinkin jopa. Paitsi ehkä nostovyön käytön osalta. Mutta sarjojen välillä lukee lehteä (respassa) ja pohjelaitteen vieressä on... litran maito. Juu. Maito. :david: Ei, ei ole Tero vaikka luulis... :D

:offtopic:
Ootko varma että purkissa maitoa? Meinaa itelläkin on joskus ollut maitopurkki mukana salilla,mutta ihan vedellä täytetty, ja taisi olla vielä hylaa missä on sellanen kätevä suljettava korkki.. :D

Mullakin on treeneissä semmonen kulmikas apteekista saatu steriilivesipullo:) Siinä on kätevän iso korkki. Joskus tullee mammoilta varmaan näitä roinaepäilyjä, kun on vähän sen näköinen etikettikin siinä:D

Komediasta en tiedä, mutta huvitti kerran kun olin menossa tekemään jalkaprässiä treenin aluksi. Prässissä olikin joku rasvaton aerobic-pimu tekemässä toistoja 35 kilolla. Hän huomasi mut ja kysyi olinko tulossa prässiin, johon vastasin että olin, mutta ei mitään kiirettä. Tyttö kysyi sitten, millaisia painoja käytän - haluaisinko kenties tehdä välissä. Sanoin aloittavani 85 kilolla. "Kahekskytviis?! No mä teen kyllä vähän pienemmillä painoilla," hän huudahti tyrmistyneenä. Venyttelin siinä sitten odotellessani prässin vapautumista. Lopetettuaan tyttö katseli kun lastasin vähän lisää painoja prässiin ja kysyi (katsoen minua kuin järkensä menettänyttä): "Mihin sä oikeen treenaat?" "En mihinkään, omaksi huvikseni," vastasin kummeksuen. Hän siitä sitten lähti (varmaan kohti lähentäjä-loitontajavemputinta), ja minä jäin naureskelemaan itsekseni. Tämä oli varmaankin oppikirjaesimerkki iik-mä-pelkään-isoja-lihaksia -naistyypistä?

Kaikista hauskinta on se, että 85 kg ei tosiaankaan ole yhtään mitään.. (paitsi minulle, amatöörille..) :hyper:

kaneli sanoi:
Komediasta en tiedä, mutta huvitti kerran kun olin menossa tekemään jalkaprässiä treenin aluksi. Prässissä olikin joku rasvaton aerobic-pimu tekemässä toistoja 35 kilolla. Hän huomasi mut ja kysyi olinko tulossa prässiin, johon vastasin että olin, mutta ei mitään kiirettä. Tyttö kysyi sitten, millaisia painoja käytän - haluaisinko kenties tehdä välissä. Sanoin aloittavani 85 kilolla. "Kahekskytviis?! No mä teen kyllä vähän pienemmillä painoilla," hän huudahti tyrmistyneenä. Venyttelin siinä sitten odotellessani prässin vapautumista. Lopetettuaan tyttö katseli kun lastasin vähän lisää painoja prässiin ja kysyi (katsoen minua kuin järkensä menettänyttä): "Mihin sä oikeen treenaat?" "En mihinkään, omaksi huvikseni," vastasin kummeksuen. Hän siitä sitten lähti (varmaan kohti lähentäjä-loitontajavemputinta), ja minä jäin naureskelemaan itsekseni. Tämä oli varmaankin oppikirjaesimerkki iik-mä-pelkään-isoja-lihaksia -naistyypistä?

Kaikista hauskinta on se, että 85 kg ei tosiaankaan ole yhtään mitään.. (paitsi minulle, amatöörille..) :hyper:
toi on just tota naisten touhua (yleistys)nyt joku älähtää, mutta menköön. Monesti olen miettinyt, et mitä vi*un järkee on tollasessa tyyliin kahella kympillä prässäämisessä, paljon fiksumpaa olisi sitten vaikka tehä kyykkyyn ylös hyppelyä, jos "isommat" painot pelottaa, emäntä joskus kyseli, että paljonko pitäisi prässiin sitten laittaa, johon sanoin, että käy vaa'alla ja laita sen verran. Hiukan arvaillen se sen 70 kiloa laittoi koneeseen, mutta hyvinhän se nousi ja miksei olisi noussut vaikka ensimmäistä kertaa prässiä tekikin.

Eilen salilla sai kirjaimellisesti purra huuleensa ettei revennyt. Opinpa samalla uuden treenitavan, jolla kolme 16-17 v. kollia saa treenattua kerralla jalkaprässissä:
Käytössä istumaprässi.
Ensin haetaan kaikki vapaana olevat 25-> painolätkät laitteen viereen. Uhotaan kaverille, että kyllä nousee. Kolistellaan lätkät laitteeseen mahdollisimman suurella äänellä. (varmasti nyt se mimmi siinä vieressä huomaa että nyt treenaa isot miehet !) Ei väliä, vaikka osa painoista jää käyttämättä, tankoihin kun ei mahdu enempää...
Yksi kollista asettuu laitteeseen ja nostaa jalat levylle. Sitten muutama käsien heilautus venyttelyksi ja tätä voimistetaan muutamalla ähkäisy-murahduksella. (se mimmi on varmaan jo ihan märkänä kun me isot miehet näytetään kuinka rautaa rankaistaan...) :jahas:
Kaksi kollia asettuu molemmin puolin prässiä ja ottaa levystä otteen käsillään. Seuraa laitteessa istuvalta muutama puuskutus ja toinen tukihenkilö ottaa varmistintapin pois. Nyt seuraakin yhteistyön tulosta: Prässäävä tekee jaloillaan työtä, kaksi kaveria auttaa hidastamalla käsivoimillaan prässin laskemista. Matkaa ~20senttiä. Sitten punnerretaan yhteisvoimin prässi yläasentoon "Hnng !" -äännähdyksillä tehostettuna. Toistoja taisi mennä 4 tai 5. Sitten vaihdetaan prässäävää kaveria ja sama homma.
:lol2: Melkeinpä poistuin takavasemmalle nauramaan ääneen.
Ainniin, ja ne painot jätetään prässiin ja ylimääräiset käyttämättömät hujanhajan lattialle. Hoitakoon muut ne pois. Peelothan ei jälkiään korjaa...

Aika yleistä on myös tää lätkänpelaajien (C-B junnut) penkki sankarointi! Isoin jamppa vetää kuudellakybällä sarjaa ja muut yheksän kattoo silmät suurina...

Tikari sanoi:
Eilen salilla sai kirjaimellisesti purra huuleensa ettei revennyt. Opinpa samalla uuden treenitavan, jolla kolme 16-17 v. kollia saa treenattua kerralla jalkaprässissä...

Tuohan on todella kätevää. Nähtävästi niillä kahdella muulla oli yläkroppatreeni ja sillä prässissä olevalla jalkatreeni. 3 kärpästä yhdellä iskulla. :D

Suhteellisen ärsyttävä tapaus oli yhessä Jyväskylän yökerhossa lauantai-iltana. Vaimon ja Powerhousun kanssa oltiin siellä iltaa viettämässä ja tanssilattialla pistettiin menemään. Joku urpo katteli meitä silleen alta kulmien ja kääri hiojaan ylös ja muutenkin provosi kunnolla. Teki mieli kaataa vaimon jäävedet sen niskaan, mutta päätinpä olla provoutumatta. Lähinnä naurettiin sille ja vaimo sitä vähän ärsytti. Pariin kertaa yritti jotain "järkevää" meillä lohkasta, mutta sen eukko tukki joka kerta sen suun ennenkuin ehti sanomaan mitään.

Mistä näitä sikiää? Minkä takia sitä pitää heti ruveta haastamaan riitaa jos on väähään keskivertoa lihaksikkaampia ymprillä? Joku pätemisen tarve eukolle vai mitä? Ei voi ymmärtää... :wall: Onko sitten ihme jos kuppiloissa ja nakkikiskajonoissa joku saa joskus selkäänsä?

Mitähän mulle nyt tulis mieleen näitä hassuuksia...
Kisahallilla tepastelee usein yks jätkä joka käy neljä kertaa päivässä salilla.
Siis eri saleilla joille pääsee samalla kortilla, treenaa kuulemma pirkkolassa ja käy kisiksellä tepastelemassa, ottaa joskus ilman mitään lämmittelyjä ulkovaatteissa sarjan satasella penassa tai heittää joku 150 kyykkyytankoon ja ottaa kaamealla tekniikalla sarjan ja lähtee pois. Kaveri on työtön, kaikki rahat menee ruokaan, asuntoon, bussilippuun ja salikorttiin.

= "orava"

Kride sanoi:
Tuohan on todella kätevää. Nähtävästi niillä kahdella muulla oli yläkroppatreeni ja sillä prässissä olevalla jalkatreeni. 3 kärpästä yhdellä iskulla. :D

Hohoho :D :lol2:

Back
Ylös Bottom