Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vittu, työvuoroa jäljellä vielä 10 h, nyt jo piippaa verenpaine.. :curs: Kaikki kusee taas ja jos jotain haluat saada tehdyksi niin tee itse.. Perkele.. :wall:
Vittu.. :wall:

inflames Lakkaa noteeraamasta kokonaan, luulis sillä muijan tukehtuvan vitutukseen, huomiota se tahtoo käytöksellään..
Heitto näin naisen näkökulmasta :evil:

Voiko vitutukseen kuolla?

yajo sanoi:
voi jumalauta. 10 tunnin päästä pitäs olla koulussa. Ja uni tulee aikaisintaan kolmelta.

Mulla sama juttu ensi yönä:(
Nämä yritykset unirytmin parantamisesta menivät hieman perseelleen ja herään huomenna varmaan joskus kahdelta.

Kaikki tietämättömät ihmiset ottaa päähän! Esimerkkejä:

-Puhuin jotain, että kyllähän ne Ronnie Coleman ja kumppanit tietysti aineita käyttää. No sitten joku 25-vuotias tyttö siihen, että "Aineita? Mitä aineita?". Minä: "No jotain hormoneja, steroideja ja sen sellasia". Tyttö: "Mitäs ne semmoset on?". Siis joku ei ole koskaan kuullutkaan mistään kielletyistä aineista ja luulee, että kaikki vaan syö kaurapuuroa...

-Sitten telkkarissa oli näitä olympialaispainonnostajia. Tuli puhetta, että paljonko minä nostan pääni päälle. "Niinkö vähän, noinkin pienet nostaa enemmän! Ootpas sä heikko." Yritä siinä sitten selittää, että en ole koskaan tehnyt mitään PAINONNOSTOliikkeitä vaan VOIMANOSTOliikkeitä...

-Anoppiehdokkaalla on päähänpinttymiä. Esim. aina kun on puhe autoista, niin se kysyy että "Onko siinä ilmastointi?". Se on jostain kuullut, että ilmastointi on hyvä juttu ja mikään muu ei sen mielestä autossa ole mitään. Vaikka ostaisin upouuden lambourginin, niin se ei olisi kummoinenkaan verrattuna naapurin Penan -89 nissaniin, jossa on ILMASTOINTI.

Tyttö jota kerkisin tapailla ja luulin jo elämäni naiseksi tapasi viime viikonloppuna ilmeisesti elämänsä miehen joka ei ole minä.
Mistään seurustelusta nyt ei meillä voinut vielä puhua mutta itse taisin olla vähän ihastunut. :wall:

No,kai se tästä...uutta matoa koukkuun vaan.
On sitä pahemmistakin jutuista selvitty.

Mika79 sanoi:
Tyttö jota kerkisin tapailla ja luulin jo elämäni naiseksi tapasi viime viikonloppuna ilmeisesti elämänsä miehen joka ei ole minä.
Mistään seurustelusta nyt ei meillä voinut vielä puhua mutta itse taisin olla vähän ihastunut. :wall:

No,kai se tästä...uutta matoa koukkuun vaan.
On sitä pahemmistakin jutuista selvitty.
Ehkä maailman vittumaisinta, kun noin käy...
no ei muuta kun pää pystyyn.

Muakin on tässä vituttanut koko kevään ja kesän vähän enemmänkin.
Eniten se että aina kun saan asiat jotenkin 'kuntoon' tai järjestykseen niin sitten käy jotain joka taas muuttaa kaiken. No elämässähän se on normaalia mutta pitääkö kaiken sattua yhdelle kesälle. Ja tällästä perkeleen jojoa, ylös ja taas alas..
Ensin selviää että omassa terveydessä jotain pientä häikkää, no ei mitään kuolemaan vakavaa mutta tarpeeksi kuitenkin aiheuttamaan stressiä.
Siitä kun pääsi yli niin faija sairastu niin vakavasti että jouduin alkamaan hoitaa kaikkia sen juoksevia asioita.
Kun sain ne jonkinlaiseen järjestykseen ja faijankin terveys oli parempaan päin niin puhelin soi yöllä ja faija oli kuollut.
Surun lisäksi saa taas alkaa hoitamaan kaikki asiat uudestaan. Kaikki kesälomat on menny noiden asioiden hoitamiseen.
En mä enää edes tiedä vituttaako mua, nyt vaan harmittaa se että noi kaikki asiat pyörii mielessä koko ajan. Kun saisi vaikka treenit nyt käyntiin niin saisi muuta ajateltavaa.

Pittbull_82 sanoi:
Vittu, työvuoroa jäljellä vielä 10 h, nyt jo piippaa verenpaine.. :curs: Kaikki kusee taas ja jos jotain haluat saada tehdyksi niin tee itse.. Perkele.. :wall:
Vittu.. :wall:

inflames Lakkaa noteeraamasta kokonaan, luulis sillä muijan tukehtuvan vitutukseen, huomiota se tahtoo käytöksellään..
Heitto näin naisen näkökulmasta :evil:

Voiko vitutukseen kuolla?

Juu olen ottanut elämäntehtäväkseni seuraaviksi kuukausiksi hankkia itselleni paremman eukon :) ja unohtaa kokonaan vanhan. Tuntuu pikkuhiljaa toimivan...
Sen kyllä olen huomannut nyt että mitä vähemmän huomiota hälle antaa, niin sitä enemmän hän sitä yrittää saada.

Salilla kuultua

Kahden 18v. teinin dialogi eilen salilla:

Hihaton: "Vittu se Mäkisen Jape on kova jätkä se penkkaa oikeasti ainakin 120kg."

t-paita: "Ihan tosi? Mä oon kanssa kuullut juttua siitä jätkästä... kuulemma vitun vahva. On se isokin... Aika kiree."

Hihaton: "Taitaa käyttää hormoneita. Niillähän lähtee massat tosi nopeesti ja ne saa näyttämään niin vitun kireeltä."

t-paita: "Aijaa... onks noin?"

Hihaton: "Joo. Sitse yks voimailijajannu meidän koululla. Läski mutta vitun vahva."

t-paita: "Se vetää ihan varmasti hormoneja."

Hihaton: "Kyl se käyttää mä oon kuullut ja on se onkin vähän luonnottoman näköinenki. Mutta näitkö Laurin, kun oltiin uimassa Uittamolla... Aika kiree jätkä, mutta ei se niin kauhean vahva ole kuiteskaan. Mä sain koulussa enemmän penkistä kuin se."

t-paita: "Sait vai?"

Hihaton: "Joo. Mutta se on nykyään niin vitun heikko, kun se käytti varmasti ennen hormooneja."

Oli siinä hiukan hymyssä pitelemistä. Onneksi mä olen tämmöinen heikko, läski ruipelo, jonka ulkomuodosta ei ainakaan ketään ala miettimään, että oonko käyttänyt hormoneja :D

Tänään alkaa koulut yhdeltätoista. Sitten jostain syystä herään kuudelta!!:wall:
Eikä tässä enää uni tule

En tiiä onko tässä nyt mitään hauskaa, mutta kun menin viimeks salille ni keskellä pukuhuoneen lattiaa makas joku mies semmosella ohuella pehmustealustalla. No kävelin kaapille ni se kääri alustansa ja lähti. Vaatteenvaihdon jälkeen lähin salia kohti ni huomasin, että se istu alustallansa kaappien toisella puolella ja selas jotain venyttelyopasta. Ite ainakin opettelisin ne venyttelyt kyllä kotona. Lähtiessä joku noin viiskymppien mies veteli jotain vaseliinin näköstä varpaittensa väliin oman lokeronsa edessä.

]{aitsu sanoi:
Tyttö meni vatsalihaspenkkiin, ja rupesi tekemään sarjoja ihan hyvin. Kun tytsyn paukut oli loppumassa tämä :david: ei päästänyt tyttöä pois penkistä vaan komensi/pakotti sitä aloittelijatytsyä ottamaan PAKKOTOISTOJA vatsapenkissä! Sitä menoa jatkui sitten jotakin 4-6 sarjaa ja aina :david: pakotti tytön ottamaan niitä pakkotoistoja missä itse nosti tyttöä selästä.

Vuoden :david: oscar tälle miehelle

Mitähän minusta ajateltiin, kun autoin/kannustin vaimolle pakkotoistoja leuanvedossa muutama vuosi takaperin. :rolleyes:

Back
Ylös Bottom