Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

No ei tälläkään hetkellä ole karenssia, jos sairastuu ennen loman alkamista. Mulla murtui kolme vuotta sitten jalka muutamaa päivää ennen loman alkamista ja kaikki lomat säästyi (olin kuukauden sairaslomalla). Jos puolestaan loman aikana sairastuu, on karenssi. Viime kesänä sairastuin loman jo alettua ja siinä tapauksessa mulla olisi ollut karenssi.

Niin, ennen! :D Siinä postissa, jota M_atti kommentoi ja jonka kommenttiin vastasin puhuit loman ensimmäisenä päivänä sairastamisesta. Ei voi putkiaivoilta olettaa laajempaa pohdintaa!

Etsin 30 sivua erästä giffiä pakkiksen gif-threadista. Viis vuotta vanhalla umpisurkealla läppärillä. Kone jäi jumiin noin 30 kertaa tuona aikana. Enkä vittu edes löytäny sitä giffiä.

:curs:

Yks kesätyöläinen vituttaa. Esim. tänään tuli siistittyä yhtä pihaa, toinen kaveri pyöri moottorisahan kans puilla, kaato puita ja puskia, minä kasasin niitä ja tän kyseisen henkilön piti joko kantaa puita mun kanssa tai trimmeröidä ruohoo... Noh se ei tehny kumpaakaan, katto vaan vierestä vaikka sille sano et tee jotaki ja pelas kännykällä autos. Pitänee pomolle kertoo et pistää sen toisiin hommiin, sitä jaksa siä kattella.

Esim. minä kannan sellasta 2,5m pitkää tukkia (saatanan painava), niitä on kunnon kasa+ paljon ISOJA oksia sun muita, noh minä kannan ja kaveri sipsuttelee perässä sellanen 1m pitkä OKSANPÄTKÄ käsissään ja VALITTAA MULLE kuinka "täälä on vitusti hommaa, me ei saada tätä ikinä valmiiks" EIKAI JUMALAUTA TOLLA TAHDILLA!!!

No vittu :D Jokatapauksessa helvetin iso tukki, mitä sai tuskissaan kiskoa perässä tukkisaksilla..

Festareilla töissä ja kaksi eri toimipistettä joista valita.. Toisen vieressä mahdollista iloita Capoiera fightsportista ja toisessa kuunnella Suomi Jeesukselle -yhdistyksen iloisia sävel.

Vitun lentonäytös. Haluisin ottaa päikkärit mut joku saatanan kusiaivo pyörittää hornetilla paskarinkiä talon yläpuolella. Oispa miulla ilmatorjuntaohjuksia niin oppisivat perkeleet olemaan.

Kolme viikkoa jäänyt treenit väliin flunssan takia ja maanantaina ajattelin palata takaisin matolle. Mutta ei perkele jalkapöydän murtumahan sieltä napsahti eika muuten painita ainakaan kuukauteen............................ :curs:

Kävin tänään raveissa, kun olin saanut ilmaiset liput (muuten ei niinkään kiinnosta). Siellä oli semmoinen iso hevonen, jolla sai ratsastaa kokeilumielessä ilmaiseksi. Lähinnä pikkutytöt ja naisheppaharrastajat ihailivat ja kokeilivat. Minä sitten päätin pitkän empimisen jälkeen kokeilla. Mietin jo, että kehtaako kun olenhan kuitenkin mies ja ei miehet tämmöistä kokeile ? No, kokeilin kuitenkin ja täytyi vielä laittaa semmoinen tollo kypärä päähän..Näytin varmaan aivan vitun tyhmältä.. Eräs suomijuntti nainen kiljuu ja huutaa minulle kauempaa, että "kuolen nauruun". Se häpeän ja vitutuksen tunne siinä kun kokeilen ratsastaa!!! Perkele! Ei miehet näköjään voi kokeilla vapaasti mitä tahansa, kun aletaan noin huutelemaan.. Vituttaa ja ihmetyttää tuommonen käytös.

Minnuu vituttaa sellaset tilanteet, että kun haen kiireellä kaupasta pari tuotetta (no lihaa ja rahkaa) ja satun tuleen kassalle nopein askelin eri hyllyn takaa jonkun naisen kanssa yhtäaikaa, niin tietenkin lyön herrasmiehenä jarrut päälle ja näytän kädellä, että mene vain ensin. No sitten s**tana vaikka näkevät, että kiireessä tulen parin tuotteen kanssa, niin menevät siihen eteen sitten täysine ostoskärryineen. Poikkeuksetta sellasia elämäänsä kyllästyneen näköisiä keski-ikäisiä ämmiä, jotka eivät edes kiitä kohteliaisuudestani. Mulkoilevat vain ja alkavat lastaamaan niitä läskivarastojensa laajentajia hihnalle.

Sen sijaan kerran yksi ihana vanhus päästi eteensä vastaavassa tilanteessa. Hänelle toivon pitkää ikää!

Muutaman päivän vituttanut äärettömästi poliisin ja Suomen politiikkojen munattomuus. Joka päivä saa lukea kun noi saamarin "korukauppiaat" ryöstää vanhoja ihmisiä keskellä päivää. Ja mitä omaisten kommentteja lukenut niin poliisi on ollut jopa ärtynyt kun noista tapauksista on ilmoitettu. Miten tuollaisen menon annetaan jatkua? Että tuollainen rosvo ja pummisakki saa ryöstellä vanhoja ihmisiä miten tykkää ilman minkäänlaista pelkoa. Mitäs vaikka ne kiinni jääkin? Saa sakot mitä ei koskaan maksa ja munaton Suomi ei noita kuitenkaan häädä.

^onhan jotkut amatöörit hieroneet magnesiumia nivusiin ja kainaloihinkin maratoonilla. Ovat nähneet pro-ukkojenkin jotain valkoista jauhetta käyttävän ja intersportin myyjä suositteli tätä grippyä.

Vitun lentonäytös. Haluisin ottaa päikkärit mut joku saatanan kusiaivo pyörittää hornetilla paskarinkiä talon yläpuolella. Oispa miulla ilmatorjuntaohjuksia niin oppisivat perkeleet olemaan.

Ilmeisesti asustelet Lappeenrannassa? Itsellä sama juttu täällä. Koneet pörräävät tuosta katon yli aika tiuhaan tahtiin. Onneksi loppuu tänäään :dance:

Ilmeisesti asustelet Lappeenrannassa? Itsellä sama juttu täällä. Koneet pörräävät tuosta katon yli aika tiuhaan tahtiin. Onneksi loppuu tänäään :dance:
Harmittaa kun en päässyt sinne päin kuikuilemaan taivaalle. Ei oo montaa parempaa asiaa kun kuolemanvempeleet taivaalla.

Se tunne, kun maitoa ei ole :face:

Kaverit päättivät eilen olla kännissä ''hauskoja'' ja lisätä vettä maidon joukkoon. Onneksi myönsivät mitä olivat tehneet ennen kuin rupesin maitoa juomaan.
Nyt meinaa ei ole maitoa sitten kahvin joukkoon...

Äsken rupesin pesemään hampaita niin hammastahnan joukkoon oli pistetty suolaa....Ai saatana

Se tunne, kun maitoa ei ole :face:

Kaverit päättivät eilen olla kännissä ''hauskoja'' ja lisätä vettä maidon joukkoon. Onneksi myönsivät mitä olivat tehneet ennen kuin rupesin maitoa juomaan.
Nyt meinaa ei ole maitoa sitten kahvin joukkoon...

Äsken rupesin pesemään hampaita niin hammastahnan joukkoon oli pistetty suolaa....Ai saatana

Sanoppa niitä tästä lähtien entisiksi kavereiksi, tuo ei oo ystävien käytöstä ees huvimielessä...

Sanoppa niitä tästä lähtien entisiksi kavereiksi, tuo ei oo ystävien käytöstä ees huvimielessä...

Kuulma oli käytännön pilaa. Ihmettelivät miksi vedin tyttöystäväni kanssa kauheat raivarit tuosta sotkemisesta.

Kokonaisuudessaan lista oli:

Jääkaapissa 2 kpl kenkiä
sokerin ja suolan paikka vaihdettu (suola purkkiin laitettu sokeria jne)
suolaa hammastahnassa
ovenkahvassa hammastahnaa
sipsejä sängyllä
sängyn alla ''jershey shore prank''

Ymmärrän että tarkoituksena on ollut tehdä pientä pilaa, mutta kannattaisi varmistaa miten talonomistaja tykkää tälläisestä asiasta. Ei meinaa naurattanut meikäläistä aamulla.

En nyt sano että suunnittelisin kostoa, mutta jonkun hammasharja saattaa uiskennella joskus jossain :hyper:

Miesten karkottamistaktiikoita

Tahtoisin jakaa kanssanne sattumuksen parin vuoden takaa. Tein taljassa hauiskääntöä, ja vaijerin pää oli rispaantunut. Tuohon rinnan kohdalle tangon nostaessani se mokoma harottava vaijerin pää tarttui kiinni paitaani juuri boobsien alle. Salilla ei ollut ketään muita, kuin yksi kenties vielä alaikäinen (tahi juuri ja juuri 18) sälli. Viittilöin pojua luokseni ja hän luuli, että tarvitsin kevennystä. "Eikä kun... toi vaijeri on kiinni mun paidassa... että voisitko irrottaa sen kun mun paita repeää jos lasken tän tangon...". Poika katsahti alas ja meni kirkkaanpunaiseksi, mutta kuitenkin räpelsi vaijerin irti, kädet täristen kuin olisi Ming-vaasia käsitellyt. Kiitin häntä, mutta hän oli jo suorastaan juossut pois paikalta, eikä enää katsonutkaan minuun treenin aikana.

Ai niin, kerran ajattelin zumbaan lähtiessäni, että laitanpa päälle tuon pinkin topin kun en ole sitä aikoihin pitänyt (ja syykin selvisi pian). Kyseessä oli siis niskalenkkitoppi ja yhtä kokoa liian suuri. Noh, oli kesä ja hirveä helle, ja zumbatessa tuli aivan hirrrveä hiki. Olimme jonkinlaisessa jonomuodostelmassa ja kaverini piti lanteiltani kiinni. Ohjaajan käsky oli, että irti ei saa päästää. Olisin kuitenkin myöhemmin toivonut että kaverini ei olisi totellut tätä käskyä, sillä hänen roikkuessaan minussa lähti paitani venymään (kun oli siis liian iso ja hiestä märkä ja vieläpä puuvillaa) ja kaula-aukko paljasti rintaliivini. Siinähän ei vielä mitään, mutta olin niin limaisen hien peitossa, että liivit luiskahtivat pois paikaltaan ja vasen (ja harmillisesti huonompi) tissini paljastui jumppasalin ikkunan takana olleelle miehelle. Hän on vakiokävijä, ja vei vuosia ennen kuin hän taas katsoi minua silmiin.

Hyvää ja viatonta pilaa. Vituttaa sillä hetkellä, jälkeen naurattaa. Ei muuta kuin suunnitellemaan samanlaista jäynää takaisin :D. Parhautta, eikä kyllä todellakaan oikeuta hermostumaan.

Valkopippuri vessapaperiin ;) siitä on hyvä lähteä.

Back
Ylös Bottom