Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Nykyään on helvetin vaikeaa vastata kohteliaaseen käytökseen/auttamiseen. Mikä siinä on kun ei voi sanoa kiitos tai edes hymyillä? Itse ainakin uskon että esim. oven avaamisesta toiselle ei ole hirveää vaivaa ja toinen voi saada siitä vielä hyvän mielen (minä). Laittaa kyllä vituttamaan ja ihan kunnolla kun pidät ovea auki toiselle niin vastaukseksi tulee vihainen katse. Onko tämä joku uusi feministi-liike, että miehet eivät saa auttaa naisia, koska naiset ovat saman arvoisia kuin miehet ja osaavat avata ovensa itse? Ja tälläinen auttaminen pitää tulkita naisen arvon alentamisena? Perkele.

PS. Yleistin vähän (koskee vain noin 90% naisista) ja koskee välillä myös miehiä

Sanoppa niitä tästä lähtien entisiksi kavereiksi, tuo ei oo ystävien käytöstä ees huvimielessä...

Kuulma oli käytännön pilaa. Ihmettelivät miksi vedin tyttöystäväni kanssa kauheat raivarit tuosta sotkemisesta.

Kokonaisuudessaan lista oli:

Jääkaapissa 2 kpl kenkiä
sokerin ja suolan paikka vaihdettu (suola purkkiin laitettu sokeria jne)
suolaa hammastahnassa
ovenkahvassa hammastahnaa
sipsejä sängyllä
sängyn alla ''jershey shore prank''

Ymmärrän että tarkoituksena on ollut tehdä pientä pilaa, mutta kannattaisi varmistaa miten talonomistaja tykkää tälläisestä asiasta. Ei meinaa naurattanut meikäläistä aamulla.

En nyt sano että suunnittelisin kostoa, mutta jonkun hammasharja saattaa uiskennella joskus jossain :hyper:

Musta tämmöset on hauskoja. Rajan vetäisin ehkä siihen, kun alkaa rikkomaan paikkoja tai jos piloihin liittyy loukkaantumisen riski.

Melkein pisti vihaks tänään kun olin alottamassa supersarjaa, vaihdoin kahvan alataljaan ja tän jälkeen menin alottamaan supersettiäni ylätaljaan. Kesken sarjan huomasin että joku jannu parkkeeras siihen alataljaan ja RÄPLÄS PUHELINTAAN siinä. Helvetti sentään meinas kiehahtaa. Nielin kuitenkin kiukun ja tyydyin tekemään suoria sarjoja, olis venyny niin vammasiks superit ja ei tosissaan ois joka välissä jaksanu käydä karjumassa jollekkin everyday-thumbs-treeniä vetävälle.......... oaaahhh

Melkein pisti vihaks tänään kun olin alottamassa supersarjaa, vaihdoin kahvan alataljaan ja tän jälkeen menin alottamaan supersettiäni ylätaljaan. Kesken sarjan huomasin että joku jannu parkkeeras siihen alataljaan ja RÄPLÄS PUHELINTAAN siinä. Helvetti sentään meinas kiehahtaa. Nielin kuitenkin kiukun ja tyydyin tekemään suoria sarjoja, olis venyny niin vammasiks superit ja ei tosissaan ois joka välissä jaksanu käydä karjumassa jollekkin everyday-thumbs-treeniä vetävälle.......... oaaahhh

axe-man.webp

Taas menossa joka kesäinen ketutus siitä, ettei jengi osaa kaupungissa kävellä. Kävellään kapeella kadulla kaks rinnakkain niin, että välissä on juuri sellainen rako, mistä ei mahdu, kuten myöskään kummaltakaan sivulta ja jäädään pööpöilemään suuntaa rullaportaiden yläpäähän. Menkää sekoittamaan joidenkin muun arkea prkle.

Ei miehet näköjään voi kokeilla vapaasti mitä tahansa, kun aletaan noin huutelemaan.. Vituttaa ja ihmetyttää tuommonen käytös.

Mies tekee mitä mies haluaa. Laittaa vaikka mekon päälle jos siltä tuntuu. Minä tykkään hevosista ja ratsastamisesta eikä siinä ole mielestäni mitään noloa.

Mies tekee mitä mies haluaa. Laittaa vaikka mekon päälle jos siltä tuntuu. Minä tykkään hevosista ja ratsastamisesta eikä siinä ole mielestäni mitään noloa.

Niinpä, mä tykkään hevosista mutta en uskalla edes ratsastaa. Kuinka noloa se sitten on.

No nyt menee putkeen. Perjantaina heräsin kaktus kurkussa ja betonimaista räkää hengitysteillä. Koitin ilmoittaa asiasta duuniin, mutta PC ei suostunut käynnistymään. Odottamani firman kesäjuhlat menivät kivasti sivusuun. Lähdin hakemaan varaosia koneeseen niin ooppelista alkoi kuulumaan hyvin epämääräinen kolina. PC:n vika ei tietenkään ollutkaan luulemassani kappaleessa, joten rahaa paloi lisää.

Lisäksi viikonlopun aikana meikäläistä vongattiin, mutta tajusin asian vasta poistuttuani paikalta.

Nyt valuu silmästä mätää.

Aamulla 6 töihin, íhan vitusti turhaa edestakaisin kävelemistä ja työnjohtaja puhuu tunnin putkeen pesuaineista työajan loputtua. :) sitten vielä sateessa moottoripyörällä kotiin.

Kuulma oli käytännön pilaa. Ihmettelivät miksi vedin tyttöystäväni kanssa kauheat raivarit tuosta sotkemisesta.

Kokonaisuudessaan lista oli:

Jääkaapissa 2 kpl kenkiä
sokerin ja suolan paikka vaihdettu (suola purkkiin laitettu sokeria jne)
suolaa hammastahnassa
ovenkahvassa hammastahnaa
sipsejä sängyllä

sängyn alla ''jershey shore prank''
En nyt sano että suunnittelisin kostoa, mutta jonkun hammasharja saattaa uiskennella joskus jossain :hyper:

Muuten ihan perus källiä lukuunottamatta tuota typerää sotkemista jollain hammastahnalla ja sipseillä. Jersey shore prankistä en tiedä kun en ole koskaan kyseistä sarjaa katsonut.

Itsekin tykkään väsäillä käytännön piloja, mutta pitäähän niissä jotkut "säännöt olla".
Jos tekee jotakin mistä aiheutuu sotkua, niin pitää sitten itse olla se joka ne pois siivoaa. Tai että jos tekee jotain sellaista mikä sen pilan takia menee pilalle niin tietenkin kaiken sitten korvaa. Eikä tietenkään mitään sellaista josta jotakuta voi sattua. Ja ENNENKAIKKEA tosiaan on sitten itsekin valmis ottamaan ei samalla mitalla vaan kahta kauheammin takaisin ;)

^^Mulla on valtava musta aukko huumorintajussa tuollasen käytännön urpoilun kohdalla. En pidä sitä ollenkaan hauskana, että aiheuttaa toisille inhottavia asioita, joitten setviminen vie aikaa ja tuhoaa toisen tavaroita. Mä pidän kotiani rauhallisena keitaana, johon voin mennä olemaan rauhassa maailman vittuamaisuudelta ja repisin niin monta papua henkeeni, että vois olla aika harvassa kutsut sen jälkeen kun joku mun kodissani perseilee.

Vituttaa, menkkanen mua nuorempi koirafriikki naispomoni.

Tilannehan on siis, että olen työharjoittelijana, ja käytännössä alun minimaalisen perehdytyksen jälkeen olen hoitanut yksinäni kaikki tehtävät, mitä työkuvaan kuuluu. Samalla tavalla siis kuin palkallisetkin duunarit, mutta ilmaiseksi ja koulun kautta harjoittelijana. Tämä lehmä, joka ei ole minua perehdyttänyt, kehtaa soittaa mulle mun vapaa iltana, ja haukkua, että tekemäni työpanos on ollut huono ja uhkailee, että työsopparia loppukesälle ei tehä, jossen skarppaa. Okei, kritiikkiä täytyy ottaa vastaan, ongelmana vain on, että olen tehnyt kaikki tehtävälistassa olevat asiat hyvin ja huolella ja hieman jopa siihen päälle, ottamalla mallia muista työntekijöistä. Muut työntekijät vaan sattuvat olemaan tämän naama norsunvitulla kulkevan hiekkapillun kavereita, joten heidän toimintansa on ok, mutta minun ei, vaikka kaikki hommat hoidetaan. Eli ilmeisesti naama/hiljainen luonteeni ei miellytä.

Uskomattoman paskaa johtamista soittaa vapaa-ajalla asiasta, joka yleensä kerrotaan kasvotusten, mikäli olisi munaa. Tämän takia osa naisista ei ole kykeneväisiä johtamaan, tämäkin pelle kulkee palkallisesti työ-ajallaan ties missä käyttämässä kuppasta lemmikkiään ja pahoittaa mielensä sen huonon voinnin takia. Se on sit näköjään hyvä purkaa harjoittelijaan tämän vapailla, voi helvetti ku risoo tekis mieli sanoo tädille pari sanaa, miten johtajat yleensä näyttää esimerkkiä...

Todellakin mies tekee mitä mies haluaa. Vitut jostain vanhasta rumasta ämmästä. Ei naisellinen nainen ikinä käyttäytyisi noin. Se syy miksi tämä "lady" nauroi ja "vittuili" oli se, että hän oli 1. tyypillinen suomi mervi ja oli vissiin joku biker prätkä puku päällä eli oli ilmeisesti "kovien prätkä jätkien" seurassa oleva muija, joka piti absurdina jos nuori mies kokeili edes huvikseen ratsastaa ja 2. Pääasiassa pikkutytöt kokeilivat ratsastaa hevosella (syy mikä sai minutkin ensin epäröimään, mutta ajattelin sitten, että aivan sama). Kyseessä oli uskomattoman hieno ja jättiläismäinen hevonen. Säkä korkeus 160 - 180 cm. Todellinen jättiläinen.

Voidaan ajatella, että mies tekee mitä mies haluaa, mutta sitten on näköjään näitä vitun huutelijoita, jotka on eri mieltä ja käyttäytyy helvetin junttimaisesti ja vesittää halua käyttäytyä ihan miten itse haluaa.

Vituttaa, menkkanen mua nuorempi koirafriikki naispomoni.

Tilannehan on siis, että olen työharjoittelijana, ja käytännössä alun minimaalisen perehdytyksen jälkeen olen hoitanut yksinäni kaikki tehtävät, mitä työkuvaan kuuluu. Samalla tavalla siis kuin palkallisetkin duunarit, mutta ilmaiseksi ja koulun kautta harjoittelijana. Tämä lehmä, joka ei ole minua perehdyttänyt, kehtaa soittaa mulle mun vapaa iltana, ja haukkua, että tekemäni työpanos on ollut huono ja uhkailee, että työsopparia loppukesälle ei tehä, jossen skarppaa. Okei, kritiikkiä täytyy ottaa vastaan, ongelmana vain on, että olen tehnyt kaikki tehtävälistassa olevat asiat hyvin ja huolella ja hieman jopa siihen päälle, ottamalla mallia muista työntekijöistä. Muut työntekijät vaan sattuvat olemaan tämän naama norsunvitulla kulkevan hiekkapillun kavereita, joten heidän toimintansa on ok, mutta minun ei, vaikka kaikki hommat hoidetaan. Eli ilmeisesti naama/hiljainen luonteeni ei miellytä.

Uskomattoman paskaa johtamista soittaa vapaa-ajalla asiasta, joka yleensä kerrotaan kasvotusten, mikäli olisi munaa. Tämän takia osa naisista ei ole kykeneväisiä johtamaan, tämäkin pelle kulkee palkallisesti työ-ajallaan ties missä käyttämässä kuppasta lemmikkiään ja pahoittaa mielensä sen huonon voinnin takia. Se on sit näköjään hyvä purkaa harjoittelijaan tämän vapailla, voi helvetti ku risoo tekis mieli sanoo tädille pari sanaa, miten johtajat yleensä näyttää esimerkkiä...

Työharjoittelut on kyllä just ton takia ihan perseestä. Jos kerran firmat saa ilmaista työvoima-apua, niin eikö siitä pitäisi ennemminkin olla kiitollinen? Ja sama juttu näissä työ''kavereissa''... Kokevat varmaan että työharjoittelijat ovat kilpailijoita jotka tulee eliminoida? Onneksi itse olen kuitenkin saanut viettää noin puolet työharjoitteluista mukavissa työyhteisöissä.

Back
Ylös Bottom