Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kesäduunissa piti olla kesäkuun loppuun, mutta työt loppuukin jo perjantaina... Mitähän vittua mä teen loppu kesän...

Räit kattoon tietysti. Itse sain potkut kilpailukiellon rikkomisen takia, mutta se ei kylläkään vituta yhtään. Pitäs vissiin kirjottaa tuonne iloisten juttujen ketjuun.

Ostin viikko sitten prismasta "kroksit" (ei siis niitä kymmenien eurojen aitoja) ja nyt on jo pohjat kulunu puhki? Oon tottunu siihen että kesään tulee käveltyä kaks paria puhki, mutta nyt, VIIKOSSA pohjat kuluneet puhki? Mitä vittua, miten tuo on edes mahdollista. Vaikka taittelisin pahvista itselleni läpikkäät niin nekään ei kuluis viikossa puhki.

Eniten vituttaa kaikki. Alkaen nyt vaikka toi hashtagtouhu. Ja työt tietysti. Typerät ihmiset. Tieto siitä et ainaki tänää ja huomenna vituttaa vielä monta kertaa ja aivan saatanasti. Eilen mietin et varmaa ainoo tapa vähentää vitutusta olis tappaa joku, sais muuta mietittävää :) Kaikenlaista taas nii.

Kaikki menee päin vittua. alkaa olla jo pitkä työttömyysputki alla, en päässyt edes hakemani koulun valintakokeisiin. Työpaikka johonka olisin oikeasti halunnut ei halunnut minua. Ja taas pitäisi vetää fresh naamari ylle ja lähteä haastatteluun. Jauhaa paskaa 30min ja molemmat tietää etten työtä saa. On tämä nii vitun hauskaa. Diettikin junnaa.

Flunssa. Ainoa hyvä puoli tässä on se, että tää sairastelu alkoi jo viikonloppuna, eikä esim huomenna, jolloin aloitan kesälomani. Josko nyt ei tarvis koko kesälomaa köhiä, kuten viime vuonna, jolloin kesälomaflunssa alkoi näppärästi loman ekana päivänä..

Eilen mietin et varmaa ainoo tapa vähentää vitutusta olis tappaa joku, sais muuta mietittävää :)

...jos nyt kovin monena päivänä tulee tämmöistä mietittyä, niin pitäiskö elämässäs tehä jotain muuta jollakin toisella tavalla, niin saattais vaikka tuurilla ajatukset muuttua. Kun tuntuis et ei ainakaan huonommaksi voi enää mennä. Vaikea sanoa täältä omalta sohvalta.

...jos nyt kovin monena päivänä tulee tämmöistä mietittyä, niin pitäiskö elämässäs tehä jotain muuta jollakin toisella tavalla, niin saattais vaikka tuurilla ajatukset muuttua. Kun tuntuis et ei ainakaan huonommaksi voi enää mennä. Vaikea sanoa täältä omalta sohvalta.

Vittuuks sä siin viisastelet

Väsyttää niin hemmetisti, että ei jaksa mennä salille.

Vaihtoehtoja on kaksi

a) 20 min päästä salille ja tekemään treeni.
b) illalla salille, jolloin ruuhka on taattu.

Ihan vinkkinä että ei muuta ku lääkärintodistukselle se tauti niin ei lomapäivät pala sairasteluun.

Palaa seitsemän ensimmäistä. Karenssin poistava laki tulee voimaan vasta 1.10. jolloin jo ensimmäinen sairasloman päivä siirtää vuosilomaa. Koskee siis 1.4.2013 alkanutta lomanmääräytymisvuotta eli vuoden 2014 vuosilomia.

Päteekö tuo joka firmassa/alalla? Ei meinaan ainakaan teollisuudessa työkaverit ole koskaan menettäny lomapäiviä kun ovat sairastelleet loman aikana. Jos todellakin noin on niin onneksi ei koske itseäni.

"Vitun paskaperse!, siis saatanan paskaperse! Lillut siellä omissä liemissäsi ja kohta sinut pysäyttää vain poliisin luoti, saatanan paskaperse! Tee jotain elämälläsi jne...!"

Tommosta tekstiä isoveljeltä puhelimessa noin puolentunnin verran, huh, huh!
Minua ei ole ikinä haukuttu noin huolella kun velipoika äsken teki, ei ikinä.
Vituttaa se että mitä hän sanoi oli noin 90 prosenttia totta.

Nyt on pakko ottaa vähän häppää, sillä onhan se kuitenkin mun isoveli ja mun sankari, mutta jos oisin äänittänyt sen mitä se puhui/huusi luuriin, niin teilläkin alkais jo puntti vipattamaan.

Mutta kuten sanoin, niin se vituttaa ankarasti kun hän oli oikeassa, no, nyt täytyy ottaa itseään niskasta kiinni ja näyttää velipojalle että kyllä täältä lähtee.

Viimeksi muokattu:
Anteeksi. En silti ymmärrä mitä sä noista lomapäivistä vingut jos kerran tiesit ettei niitä sairaana ollessa kuitenkaan pala.
Enhän mä vinkunu lomapäivistä. Mua vitutti se, että oon sairaana kesällä ja mainitsin lähestyvän kesäloman (ja senkin siinä yhteydessä, että parempi kipeänä nyt kuin lomalla, niin ei tarvitse muuttaa lomasuunnitelmia). Mua vituttaisi tää flunssa ihan yhtälailla siinäkin tilanteessa, että loma alkaisi kahden viikon päästä tai jos mulla ei olisi lomaa ollenkaan, koska lähtökohtaisesti sairaana oleminen ei ole kivaa. Ja nyt mua vituttaa viisastelu ja se, ettei toisten anneta olla vittuuntuneita rauhassa. :D

Palaa seitsemän ensimmäistä. Karenssin poistava laki tulee voimaan vasta 1.10. jolloin jo ensimmäinen sairasloman päivä siirtää vuosilomaa. Koskee siis 1.4.2013 alkanutta lomanmääräytymisvuotta eli vuoden 2014 vuosilomia.

No ei tälläkään hetkellä ole karenssia, jos sairastuu ennen loman alkamista. Mulla murtui kolme vuotta sitten jalka muutamaa päivää ennen loman alkamista ja kaikki lomat säästyi (olin kuukauden sairaslomalla). Jos puolestaan loman aikana sairastuu, on karenssi. Viime kesänä sairastuin loman jo alettua ja siinä tapauksessa mulla olisi ollut karenssi.

Back
Ylös Bottom