Miesten karkottamistaktiikoita
Tahtoisin jakaa kanssanne sattumuksen parin vuoden takaa. Tein taljassa hauiskääntöä, ja vaijerin pää oli rispaantunut. Tuohon rinnan kohdalle tangon nostaessani se mokoma harottava vaijerin pää tarttui kiinni paitaani juuri boobsien alle. Salilla ei ollut ketään muita, kuin yksi kenties vielä alaikäinen (tahi juuri ja juuri 18) sälli. Viittilöin pojua luokseni ja hän luuli, että tarvitsin kevennystä. "Eikä kun... toi vaijeri on kiinni mun paidassa... että voisitko irrottaa sen kun mun paita repeää jos lasken tän tangon...". Poika katsahti alas ja meni kirkkaanpunaiseksi, mutta kuitenkin räpelsi vaijerin irti, kädet täristen kuin olisi Ming-vaasia käsitellyt. Kiitin häntä, mutta hän oli jo suorastaan juossut pois paikalta, eikä enää katsonutkaan minuun treenin aikana.
Ai niin, kerran ajattelin zumbaan lähtiessäni, että laitanpa päälle tuon pinkin topin kun en ole sitä aikoihin pitänyt (ja syykin selvisi pian). Kyseessä oli siis niskalenkkitoppi ja yhtä kokoa liian suuri. Noh, oli kesä ja hirveä helle, ja zumbatessa tuli aivan hirrrveä hiki. Olimme jonkinlaisessa jonomuodostelmassa ja kaverini piti lanteiltani kiinni. Ohjaajan käsky oli, että irti ei saa päästää. Olisin kuitenkin myöhemmin toivonut että kaverini ei olisi totellut tätä käskyä, sillä hänen roikkuessaan minussa lähti paitani venymään (kun oli siis liian iso ja hiestä märkä ja vieläpä puuvillaa) ja kaula-aukko paljasti rintaliivini. Siinähän ei vielä mitään, mutta olin niin limaisen hien peitossa, että liivit luiskahtivat pois paikaltaan ja vasen (ja harmillisesti huonompi) tissini paljastui jumppasalin ikkunan takana olleelle miehelle. Hän on vakiokävijä, ja vei vuosia ennen kuin hän taas katsoi minua silmiin.