Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vaparitreenit yksi hyvin harvoista asioista jotka elämäniloa enää tuo.

Yöllä heräsin 2 kertaa kun oksetti, mutten oksentanu kuitenkaan. Nyt sitten äskettäin tuli oksennus ja treenit jää väliin.. On jo jääny 5 kertaa muutenkin matkustamisen takia!! Auta armias jos torstainaki jää niin taidan pistää jo jotakin paskaksi. Vittu että osaa kyrsiä.

Saamari ku limaa kurkussa, muutenki vähän sellanen räkänen olo

E: ja huominen päivä 8-16 koulua ja kuudelta vielä ajotunnille.

Ja nyt siellä lukee "Viitaten tällä sivulla aiemmin olleeseen allekirjoittaneen ja Autoliike Marko Sipilän väliseen erimielisyyteen totean asian tulleen nyt sovituksi hyvässä yhteisymmärryksessä. Asia on osaltani loppuunkäsitelty."

Sosiaalinen media puhuu ja viidakkorumpu taisi pikkasen kumista. :D

Jep taitaa olla Tomia oikeen kunnolla uhkailtu kun se teksti on sieltä hävinnyt :D

Tai sai vaaditut rahat.

Homma on sovittu ja sillä selvä. Toki tuo blogikirjoitus on pyydetty poistamaan, kun ei nyt varmaan parasta mainosta ole autoliikkeelle. Tuskimpa tapaus enää pitää sisällään sen kummallisempaa draamaan. Oikeudenkäyntihän tässä mitä ilmeisimmin vältettiin sopimalla.

Voisi ihan piruuttansa seurailla tuon camaron omistajavaihdoksia tästä eteenpäin....... karu juttu kuitenkin. Autokauppa on muutenkin semmoista henkimaailman hommaa, jossa perstuntumalla tehdään lopullinen päätös. Jos on huono viba niin satavarmasti jätän ostamatta. :)

Tähän mennessä olen sietänyt (muiden mielestä liiankin) hyvin sitä, että tuskin peruskoulun läpi päässyt toimihenkilöksi ylennetty nokka pystyssä tuotannon porukkaa katsova turhake vie kunnian minun tekemistäni raporteista. Mutta tänään, kun kokonaan omaa käsialaani oleva rapsa kävi kyseisen käntyn toimistossa ja tuli sieltä ulos hänen puustaakillaan varustettuna, meinasi pikkasen keittää yli. PERKELE! Jospa kohta pääsen pois, vaikkakaan en kauas pois niin silti pois... NNGGGGH!

puoli kipee fiilis aamulla särki päätä ja kurkku kipee + räkänen olo, helpotti hetkeks ku vetäs kaiken maailma vitamiinit ja kahvit naamariin mutta kai sitä on kipeeks tulossa.

E: ja just ku huomenna alkais viikonloppu

Lumi. Kylmyys. Oon ollut nyt kaksi viikkoa Suomessa ja oon ihan vittuuntunut. Mua ei haittaa pimeys eikä vesisade, mutta vähäinenkin pakkanen ja lumi saa mut ihan hajalle.
Miksi olinkaan niin tyhmä, että palasin jo maaliskuussa?
Mun pariin kertaan hajonnut takareisikään ei arvosta pakkasta. Olin just kolme kuukautta Portugalissa ja lenkkeilin ennemmän kuin ikinä, juoksin mäkiä, tein fyysistä työtä, ym eikä takareisi oireillut kertaakaan. Nyt mun ei tarvi kuin mennä ulos pikkupakkasessa ja reisi ottaa heti itteensä.

Koiran jätöksistä valittavat pellet. Inistään ja maristaan ulkona, lehdissä ja kaikkialla. Lopetan oikeasti kohta oman koiran jätöksien siivoamisen niin saavat ääliöt vihdoin aihetta tuohon nalkutukseen. Suosittelen käymään terapeutilla tai vaikka korjaamaan ne paskakasat itse jos tuollaisia henkisiä ahdistuksia aiheuttaa. Tai sitten yksinkertaisesti voi sulkea silmät ja kulkea nopeasti tämän niin mieltä järkyttävän esteen ohi. Turhan päiväistä narinaa. Ja yleensä nämä valittajaidiootit ovat juuri tupakan tupruttelijoita, joille tupakantumppien roskaaminen ja ilmaston myrkyttäminen on ok, mutta sitten paska- ja kusikasat ylitse pääsemätön henkinen este. Paskakasat eivät tietenkään ole ympäristöä kaunistava rikkaus ja angstini onkin purettu näihin kaikista pahimmille vouhottajille.

Koiran jätöksistä valittavat pellet. Inistään ja maristaan ulkona, lehdissä ja kaikkialla. Lopetan oikeasti kohta oman koiran jätöksien siivoamisen niin saavat ääliöt vihdoin aihetta tuohon nalkutukseen. Suosittelen käymään terapeutilla tai vaikka korjaamaan ne paskakasat itse jos tuollaisia henkisiä ahdistuksia aiheuttaa. Tai sitten yksinkertaisesti voi sulkea silmät ja kulkea nopeasti tämän niin mieltä järkyttävän esteen ohi. Turhan päiväistä narinaa. Ja yleensä nämä valittajaidiootit ovat juuri tupakan tupruttelijoita, joille tupakantumppien roskaaminen ja ilmaston myrkyttäminen on ok, mutta sitten paska- ja kusikasat ylitse pääsemätön henkinen este. Paskakasat eivät tietenkään ole ympäristöä kaunistava rikkaus ja angstini onkin purettu näihin kaikista pahimmille vouhottajille.
Itse olen kyllä mielissäni, että paskakasat pääosin kerätään nykyään. Ennen sai varoa koko ajan, ettei likaa kenkiään. En muuten tupakoi enkä roskaa muutenkaan.

Back
Ylös Bottom