Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tää oli jo niin väsynyt, että repesin nauramaan ääneen.

Itsensä kehuminen negaation kautta. Vrt. Kumma, ettei diplomi-insinöörin koulutuksella saa yhtä kirjahyllyä koottua :D

Saako diplomi-insinöörin koulutuksella ylipäätänsä mitään tehtyä?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Luovuin autosta muuton yhteydessä ja aloin kävelemään enemmän. Työmatkoista 3km, kauppareissusta 2km ja koiran kanssa 3kertaa päivässä vähintään lenkille joista nyt voi tulla yhteensä 5-15km kävelyä, lisäksi töissä kokopäivä jalkeilla ja kävelyä tulee paljon. Nyt on vasemman jalan etusäären ulkosyrjästä tuo iso lihas mennyt sellaiseks että menee täysin jumiin kävellessä ja on todella vaikeeta kävellä. Piti tänäänkin lähteä pitkälle rauhalliselle kävelylle koiran kanssa mutta ei tuu mitään. Pyöräilykään ei luonnistu kun housut kiristää haaroista eikä oo varaa parempiin just nyt kun ei oo rahaa oikeen syömiseenkään ennenkuin talous tasapainottuu. Vittu kun on turhautunut olo.

Eipä tunnu olevan noi halpislukot kovin kummoisia.. Päätin sitten tänään treenin päätteeksi murtautua viereiseen pukkarin kaappiin omalla avaimella. Kattelin että ei ole tutunnäköinen kassi kaapin perukoilla, ja lukkokin taitaa olla eri :D Pari kundia toisella puolella pukuhuonetta vähän ihmetteli mun touhuja :)

Voi jeesus että voi yhden instrumentin ostaminen olla vaikeaa.

Onkohan autokauppojen maailmassa näin paljon renkaanpotkijoita kuin muusikoista löytyy?

Tää oli jo niin väsynyt, että repesin nauramaan ääneen.

Itsensä kehuminen negaation kautta. Vrt. Kumma, ettei diplomi-insinöörin koulutuksella saa yhtä kirjahyllyä koottua :D

Naurattaa itseäkin. Tapahtuma on kuitenkin tosi. Ehkei selvinpäin onnistuisi tuon viestin jättäminen ja verkossa kasvottomana viestin sanoma saattaa muuttua. En tainnut olla selvinpäin "klo 04:29" :)

Jatkakaa komedialla...

Juuri kun oikea etuolkapää alkaa olemaan paremmassa kunnossa niin perkeleen vasen takaolkapää alkaa vihoittelemaan. Saatanan olkapäät, haluan proteesikädet Cyberpunkin tyyliin :curs:

Nyt kaikki avioerosta kitisijät, mummon surijat ja parantumattomasta syövästä valittajat hiljaa, minulla on oikea vitutus! Oikean jalan kengässäni on reikä. Moni saattaa jo kuvitella, että kylläpä on maailma julma Kopfschmerzille, mutta ei tämä henkilökohtainen Via Dolorosani vasta kuin alkanut. Autossa nimittäin lunta tuntuu kertyvän juuri kaasupolkimen alle ja sitten kun kabiinissa lämpötila ylittää nollan niin siihen syntyy lätäkkö. Tästä lätäköstä vettä imeytyy kengän kantapäässä olevan reiän läpi sukkaani. Se tunne kun sukka alkaa kostua ja tietää ettei sitä pääse karkuun on armottoman ikävä. Nyt vähän helpotti kun pääsin avautumaan, mutta kyllä tässä vielä tarvitaan kuiva sukka ennen kuin kriisi on selätetty ja saan taidon nauttia elämästä takaisin.

Jonkin verran pistää vituttamaan pissisten käytös ammattikoulussa. Kävelin tänään koulun käytävällä ja kun olin kääntymässä vasemmalle kapeammalle käytävälle joka sijaitsee ennen juuri portaita yläkertaan jonne olin menossa huomasin että vastakkaisesta suunnasta tuli samaan aikaan kaksi vierekkäin kävelevää tyttöä jotka olivat menossa samaan suuntaan (kyseessä oli siis T risteys) ja koska kaikki eivät olisi mahtuneet menemään siitä samaan aikaan niin pysähdyin ja annoin neitien mennä ensin kohteliaalla "naiset ensin" periaatteella. Siitä saikin kiitokseksi vain kuittailua joka kuului näin:
"Taas saatiin yksi vitun perseenkyylääjä perään" Oi kuinka piristikään päivää kun normaalin "kiitos" sanan tilalle oli keksitty jotain uutta ja omaperäistä. :jahas:

Olisikohan neitien mielestä ollut kohteliaampaa jos olisin änkenyt tönien siihen kapealle käytävälle samaan aikaan? Pitäisi varmaan itsekin seuraavan kerran kun satun kävelemään kyseisten henkilöiden edessä niin huudahtaa "Taas muutama perseenkyylääjä tulee perässä"?

Kaikenlaisiin kusipäihin sitä päivän mittaan törmääkin.

Kannoin kaksvuotiaan poikani pois luistelukentältä kotiin kun tuli hirvee itku-potku-raivari, ilmeisesti koska tuli nälkä. Siinä kotimatkalla joku random eläkeläismies sitten tokaisi jotain lastenrääkkäyksestä. Olis ollu vähän nuorempi mies kyseesäs niin olisin voinu kertoa tarinan tai kaks lapsista, ja että ne joskus itkee... s**tana.

Nenä ihan tukossa ja mentävä tekemään essee. Hyh se tunne jo ajatuksena kun on ihan hiljaista ja itse läähätät siellä. Niin ja bussikortista kausi loppu, miksi sen aina muistaa vasta sitten, kun pitäisi jo lähteä?

Kolme vuotta mä oon tässä asunnossa asunut
ja aina kun mun lämpöpatteri on päällä se tikittää
epätasaiseen tahtiin.

Tämä tikitys on aina vituttanut minua suunnattomasti, mutta en ole oikein keksinyt keinoa sen lopettamiseksi.
Olen tullut tulokseen, että se lähtee tuosta patterin päälle kiinitetystä ritilästä, tai niistä kiinnityksistä.

En ole koskaan uskaltanut repiä koko ritilää irti, kun se on aika tukevasti, mutta nyt tungin äsken cd levyn tohon ritilän ja patterin väliin, lievää väkivaltaa käyttäen
ja se tikitys loppui siihen.

Korjasin sitten senkin, harmi vaan, että muutan pois ensi maanantaina.

Tuttu tunne. Onnistuin aikoinaan nappaamaan kolmet parkkisakot viikon sisään ennen ko sain oman autopaikan

vituttaa vähän lisää kun tiedän että siellä jonossa on 12 ihmistä ennen mua. en siis tule ikinä saamaan sitä paikkaa. kesäkin tulee ja pitäis prätkälläkin ajella, niin mihis vitun rööriin tuon auton tungen sitku on kakspyöränen alla. :face:

Back
Ylös Bottom