Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mulla on olkapäät ja kädet vieläki jumissa vaikka toissapäivänä kävin salilla, tai no oikee käsi ei niin kauheesti mut vasen kylläki.
E: normaalisti vaan seuraavana päivänä lihaskipua.

Ohan se. Ja saatana kutsuntojen terveystarkastuksessa terkkari jankutti, että ei se iho armeijassa ole ongelmana... Siellä onkin tosihyvin hengittävät vaatteet ja patjat jne., onneks pisti ajan lääkärille, saa arvioida tän ihon..

Solkku ei jeesaa tohon yhtään? Frendi sai aikanaan täys vapautuksen armeijasta paljon lievempien iho-oireiden takia. Tosin siitä nyt on kymmenen vuotta kun olin armeija ikänen että en tiedä onko käytäntö muuttunut.

Solkku ei jeesaa tohon yhtään? Frendi sai aikanaan täys vapautuksen armeijasta paljon lievempien iho-oireiden takia. Tosin siitä nyt on kymmenen vuotta kun olin armeija ikänen että en tiedä onko käytäntö muuttunut.

Kyllähän se solkku ja valohoidot hitusen auttavat, mutta niistä ei ole vittuakaan apua, jos vaatteet eivät hengitä ja on huono patja missä nukkuu jne. Esimerkiksi olin kerran serkun luona yötä tässä talvella, ennen nukkumaanmenoa iho erinomaisessa kunnossa (ei mitään ongelmaa), sunnuntaina heräsin ja keskiviikkona vasta menin kouluun, iho meni yön aikana niin huonoon kuntoon, patja ei vain hengittänyt, iho kutisi, hikoili ja hautui. Hiki ei ole hyväksi, sentakia salillakäyminen onkin välissä hieman ärsyttävää (siis ihon takia), samalla rakennusalalla kun opiskele, vituttaa tietää, että vielä vuosi jäljellä opintoja ja tiedän, etten pysty rakennushommia tulevaisuudessa tekemään, ellei iho ollenkaan rauhoitu. Koulussa ei ole ihosta ongelmia, mutta rakennustyömaalla on, kun tosiaan "täytyy" tehdä se 8h hommia.

Ja allergioita itsellä on paljon, kissa, koira, hevonen, pujo, pölypunkki, ruuista esimerkiksi tuliset ja erittäin maisteiset ruuat, omena, pähkinät, ananas (usein syötynä), jotkut sitrushedelmät jne. Vituttaa tää ihohomma perkeleesti normielämässäkin ja hankaloittaa sitä paljon.

Sitten oli musta kumi (esim. vasaran varret jne., tälle todettiin allergia, mutta en ole sitä itse huomannut), jotkut puuduteaineet jne.

Pakkasilmat ovat yhtä helvettiä.

Tukka täytyy pitää lyhyenä (siili/kalju), että päänahan saa hyvin rasvattua, muuten kutisee perkeleesti ja kiristää päänahkaa. (en kyllä tykkääkkään muusta tukkamallista itsellä mutta jokatapauksessa)

Jos saisin YHDEN toivomuksen, niin se olisi että iho olisi hyvä ja ei olisi allergioita (ihoon liittyen siis). Vittu, kun edes muistaisi miltä tuntuu suihkun jälkeen vain kuivata iho pyyhkellä ja heittää vaatteet päälle.... Monta vuotta ollut niin, ettei suihkun jälkeen pysty olemaan ilman rasvausta.

+ Eipä ole paljon tarvinnut kavereilla käydä, kun jokaisella on joko kissa tai koira... Tunnin pystyn olemaan tilassa missä on kissa, mutta sitten alkaa hillittömät kutinat jne., pakko lähteä.

^Jep. Tsemppiä vaan. Kuulostaa vähintäänkin vittumaiselta vaivalta.

Joo, isän puolelta tulee psoriasis ja äitin puolelta tulee atooppia, ja minä olen onnenpekka jolla on vähän molempia, tosin onneksi atooppia on hurjassa vallassa. Erittäin paha psoriasis olis vieläkin vittumaisempi.

Voi jumankekkale tätä nuhaa!
Se alkaa jo hiljalleen helpottamaan, enää ei tarvitse joka minuutti niistää, alkaiskohan tuo jo helpottaa. Nyt ollaan siinä toipilas vaiheessa vaikka edelleenkin räkä valuu ja nenä on piloille niistetty joten aina niistämisien välillä käsirasvaa klyyvariin, kun tuntuu kun joku olisi niistänyt minun nenääni santapaperilla.

Luuliin/toivoin aluksi että tämä on allergiaa, kun nimimerkki Puolukka valisti että leppä alkaa kukkimaan jo maaliskuussa, mutta ei, ei auttanut allergia lääkkeet. kyllä tämä nuhaa on.

kyllä nyt voi sanoa että v'''tuttaa!
Nyt vaan tarvii odottaa ja kokeilla kaikki konstit, Finnrex Neota vedetään pitkin päivää ja vanhan ajan konstitkin on kokeiltu; vedin äsken yhden valkosipulin kynnen, tiedä sitten onko siitä hyötyä - Mutta vanha kansa tietää.

Tänään on onneksi välipäivä treeneistä ja tottakai huomenna on se raskain, eli jalkapäivä.
Tuskin toipilaana alan kyykkäilemään, JOS tämä nuhanpaska on huomenna huomattavasti helpottunut, niin ehkä sen jalkapäivän voi jättää väliin. Treenaan vaikka Show-lihaksia hauista, ojentajaa ja vähän vatsaa.
Mut ei o kivaa.

Mä kun saakeli kuvittelin,että hirojalla käyminen auttaisi tähän jumitukseen.
päivä päivältä tuntuu että sattuu enemmän.
Joo,tai kai ne llihakset sieltä aukeekin,mutta kun ne aukee,voi taas mennä vähän enemmän jumiin.
Rankka viikko edessä,eli seuraava käynti vasta viikon päästä.
Ja uutta tyynyäkään en osaa valita,jos se edes vähän helpottais

Vituttaa hieman vääntää tällaisina aurinkoisina kevättalven päivinä kandidaatintyötä. Tää koko 2-osainen DI-tutkinto tuntuu kyllä osittain vitsiltä, koska kandidaatintutkinto ei oikeasti ole käytännössä kenellekään se tavoiteltava tutkinto tekniikan alalla. Kukaan ei oikein tiedä, mikä tämä koko kandintyö on olevinaan ja lopputuloksena työ on sellainen puolivillainen kirjallisuusselvitys, joka ei palvele ketään. Todennäköisesti ammatillinen osaaminen kehittyisi paremmin, jos sen 8 opintopisteen verran istuisi joillain oikeasti hyödyllisillä kursseilla. Kyllä sitä dippaa tehdessä kuitenkin oppii tieteellisen tekstin kirjoittamista ihan tarpeeksi. Joillain aloilla kandidaatintutkinto on ihan käytännön työelämän kannalta järkevä (esim. farmasia), mutta ei kyllä tekniikan alalla.

39.5 kuumetta ja keuhkoputkentulehdus näillä näkymin. Lääkäriin 2h päästä ja sitten saakin lääkettä naamariin jos vähän alenisi kuume.

Ja jo valmiiksi vituttaa se hikisyys ja limasuus minkä tämä lääkkeen otto tulee tekemään.

Sheikkeri oli auennut salikassissa ja aminot pitkin kassia ja vaatteita, olishan sitä mielellään treenin aikana juonutkin. Toisekseen vituttaa salilla törkeet ruuhkat, omat treenit jää osittain vajaiksi kun ei oo mitään mahdollisuutta päästä edes välissä tekemään.

Tämä nyt ei niin paljon vituta, mutta kuitenkin.
Kohta kun kaupat aukeaa, niin farkkuostoksille - Kierrän kaikki paikallisen kauppakeskuksen vaatekaupat läpi Dressmannista lähtien.
Pyrkimys ois ostaa hintalaatu suhteeltaan hyvät pöksyt.

MUTTA farkkujen osto on yhtä tuskaa, varmaan teistäkin moni tietää sen:

Jos puntit ovat sopivan mittaiset, niin vyötärönappi ei mene kiinni ja toisinpäin.
Mut ei muuta kuin hirveä sarvista ja sovittamaan niitä kymmeniä farkkuja.

Akka on aina sanonu että mun pitäis ruveta roinaamaan että saisin vähä naruihin täytettä.

No, tänään sanoin hänelle että rupean kesäkuntoa hankkimaan kemian avulla niin punaista valoahan sieltä tuli!

On se kumma kun ei saa edes roinata saatana!

Vuosi 2013... vittu
Tässä nyt on ollu kaikkea mahdollista vastoinkäymistä
1. Jäin työttömäksi
2. Vk4-7 3 tikkiä käteen ja sehän on heti treenitaukoa
3. Vk 8 tikit kädestä ja käsi terve, sain jostain napattua flunssan...
4. Vk 9-10 Lapa jumissa, säteilee niskaan ja päähän vtunmoista kipua ja särkyä, samalla myös kiertäjäkalvosin rupes oireilemaan.
Saatana.

Back
Ylös Bottom