Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

1.kyynärtaive menny vitun kipeeks joko hauista tai ojentajaa tehdessä,ei saa kättä suoraks!
2.Vettä tulee ku esterin silmäkulmasta!
3.Pitäis polkee pyörällä töihin, ei siinä muuten mitää mut palaa kohtaan 2.
4.Emäntä tulee sunnuntaina kotiin,enää neljä päivää aikaa siivota!

:wall: :wall:

Vituttaa munattomat ihmiset. Aloin kyselemään pomolta jo toukokuun lopussa, että mitenkäs tän mun työsuhteen jatkuminen, kun viimeinen työpäivä on 5.8. No, mitään vastausta en saanut ja jatkoin sitten kyselyä aina juhannukseen saakka jolloin jäin lomalle. Vi**u, nyt sain pomon sitten kiinni tekstarin avulla, kun ei muuten vastannut puhelimeen. Kerto, ettei jatkoo ole luvassa. Ei voinu sitten kasvotusten sitä sanoo, prk!!!. On taas hienoo lähtee etsimään uutta insinöörin paikkaa, kun muut firmat pistää väkee pihalle. No, liitto onneks sponsoroi mun syksyn reenit, ettei ihan nälkää tartte nähdä. Ja tänään on kyykkyreeni ohjelmassa.....

Jope sanoi:
Vituttaa munattomat ihmiset. Aloin kyselemään pomolta jo toukokuun lopussa, että mitenkäs tän mun työsuhteen jatkuminen, kun viimeinen työpäivä on 5.8. No, mitään vastausta en saanut ja jatkoin sitten kyselyä aina juhannukseen saakka jolloin jäin lomalle. Vi**u, nyt sain pomon sitten kiinni tekstarin avulla, kun ei muuten vastannut puhelimeen. Kerto, ettei jatkoo ole luvassa. Ei voinu sitten kasvotusten sitä sanoo, prk!!!. On taas hienoo lähtee etsimään uutta insinöörin paikkaa, kun muut firmat pistää väkee pihalle. No, liitto onneks sponsoroi mun syksyn reenit, ettei ihan nälkää tartte nähdä. Ja tänään on kyykkyreeni ohjelmassa.....

Sama juttu. 5.8. viimeinen työpäivä näillä näkymin ja pomot on poissa duunista ja työkännyt kiinni.

Tuli vedettyä sen verran lonkkaa edellisen paikan kaaduttua, että alkaa olemaan liiton rahat vähissä eli tämäkin insinörtti on taas kusessa.

Joku manne puukotti kaverin hengiltä ja suomen oikeuslaitoksen tunnen se saa varmaan kaksi kuukautta ehdotonta ja taputuksen pään päälle.

Koko niitten perhe on ihan riekaleina, eikä oikein ehdi tukenakaan olemaan. Sekin vituttaa suunnattomasti.

R.I.P Kaveri.

ZaGaTo sanoi:
Reilin viikon päästä kouluun :wall: Ja se et on satanu koko saatanan kesän vettä! :curs:
Joo sama homma vituttaa :wall:

Ja sitte vielä se, että ei oo ollu töitä koko kesänä niin nyt ollaan sitte perse auki.

Ruotsin kieli pitäis opetella vajaa parissa kuukaudessa. Pitääs nääs se kirijoottaa. Kauhia ressi tuloo pian :itku:

4 viikon lomat lusittu.Ei olis uskonu 4 viikkoa sitten, että tämä aamu koittaa näin saatanan nopeesti.No loppuuhan toi viinan kittaaminen.Olo on aika ihmeellinen.Ei oo todellista.Alle 2kk lomat pitäis lailla kieltää... :jahas:

No selkä meni mavessa! Perkele! Mut tuli ennätykset!!! Nyt lääkärin määräyksestä pois karkeloista 3 viikkoa...

Timbe sanoi:
Joo sama homma vituttaa :wall:

Ja sitte vielä se, että ei oo ollu töitä koko kesänä niin nyt ollaan sitte perse auki.

Ruotsin kieli pitäis opetella vajaa parissa kuukaudessa. Pitääs nääs se kirijoottaa. Kauhia ressi tuloo pian :itku:

Tuo kyllä vituttaa!!! Sama homma täällä!!!! :wall:

Mut vielä kerkee helposti :kippis1:

Timbe sanoi:

Älkää sitten kirjoituksiin lukijat lukeko minun tyylilläni. Se meni näin:

"No tässähän on vielä MONTA viikkoa aikaa! Alan ensi viikon maanantaina, klo 8.00. Nyt baariin!"

(maanantaina klo 8.00)
"Ei hyvää päivää, pää hajoo tähän krapulaan! Nukun kyllä kunnes olo helpottuu, ei pysty oppimaan tässä kunnossa..."

(tiistaina aamulla)
"Jeps, nyt alan lukemaan. Kunhan nämä aamukahvit juon ensin. Pelaan nyt hiukan Civ 2:sta samalla kunnes kahvi alkaa piristää."

(tiistaina iltapäivällä)
"Voi VITUN mongoolit! Kyllä mä teille sneak attackit näytän! Kunhan saan ensin keksittyä leadershipin..."

...

Vituttaa kuin pientä oravaa. Piti aloittaa himokuntoilu, mutta tuli sitten painittua kiukaan kanssa.

Liitteet

• Dama.webp
    Dama.webp
    6,3 KB · Katsottu: 970
Laardi sanoi:
Vituttaa kuin pientä oravaa. Piti aloittaa himokuntoilu, mutta tuli sitten painittua kiukaan kanssa.

Oma vitutukseni saatiin taas suhteutettua kunnolla. Laardilta lähti duunit alta ja kiuas kiipesi selkään. Uskon: Laardia vituttaa. Aimotarmoa vähän kaivelee, ei vituta.

:nolo:

Noniin, tuleepas asiallinen ensimmäinen posti. Voi saatanan saatana, kotipaikkakunnan punttisali joka on ollut kesäkuun lopusta lähtien kiinni piti aueta tänään. Kun sitten sinne piti tänään mennä niin eikö sitten joku vitun molopää ole päättänyt että se pysyy kiinni vielä ainakin 1½ viikkoa. Voisivat edes ilmoittaa asiasta ajoissa. Pientähän tämä on mutta vituttaa.

EDIT: Oli muuten tasan sama homma viime vuonna ja silloin se 1½ viikkoa venähti lopulta koko kuukaudeksi.

Ensin vitutti se kun on olkapää paskana ja jo 1 ½ viikkoo reenitaukoo alla. Mutta tän ylittää helposti Tampereen Hatanpään sairaalan toiminta. Kävin kyseisen laitoksen vastaanotolla viikko sitten ja lääkäri ei osannut tutkia olkapäätä, joten hän tutki nettisivuilta ohjeita ja sovelsi niitä minun olkapäähäni eikä saanut mitään selville.

Sanoi laittavansa minut kiireisenä tapauksena ortopediselle osastolle ja että saisin siitä viestin kotiin lähipäivinä. Tänään sitten soitin Hatanpäälle ja kyselin notta missä mennään kun viestiä si ole tullut... Kyseistä lähetettä ei sitten ollu ikinä pistetty eteenpäin ja minua "tutkinut" lääkäri oli vuokralla ja tällä hetkellä lomalla, joten he suosittelivat minulle omalääkäriä.

Tästä viisastuneena soitin yksityiselle ja sain ajan kahden tunnin päähän ja vastaanotolla vaiva selvisi kahden minuutin tutkimuksen jälkeen!!! :rock: AC-nivel osittain revenny ja ainakin 2 viikkoa totaalilepoa sen käden osalta, joten vitutus jatkuu... :wall:

Viimeviikon polvessa oli nestettä taasen. Viikonloppu on vietetty täysin treenamatta ja urheilematta. Selkä ihan jumissa ja pirun kipeä. Penkkiurheilun vika. Katoin jääkiekkoa vähän huonossa asennossa.

Eikö perkele elämää saan koskaan sellaiseen taspainoon että niin kumpikin harrastus ja muu elämä sujuisi? Perkele! Nyt olen tässä saanut treenit kulkemaan parhaiten kuin koskaan ennen niin eikö sitten juuri viime talvena rakennettu kilpapyssy sitten hajoa. Treenaan nyt sitt tässä kun vituttaa taas rahan meno ja stressi siitä että kun ei ole kilpapyssyä jolla treenata ensi kesän kisoja varten. Perkele tuntuu taas siltä että kun nappaan kaikki harrastus välineet Kallaveteen ja rupean ryyppämään niin olisi elämä paljon huoletompaa :curs: :kippis1: :curs:
AAAARRRRRGGGhhhhhhhhhh, peeerrrrkeeelleeee!!!!! :curs:

HannaS sanoi:
...lyhennän hiukan...
Toi koko juttu kuulosti ihan tyypilliseltä pikkukaupunkimenolta! Nähty on... Omalla kotisalillani kävi eräs n. 50v äijä, laiha kuin mikä, ja oli sitten aina neuvomassa muita miten liikkeet kuului tehdä. Itse hän treenasi niinkin eksoottisia liikkeitä että pieni käsipaino käteen, sitten nostetaan silleen metkasti pään yli (vähän niinkuin nainen pyörähtää kansantanssissa, olisko nimeltään joku dosy do? En tiedä), tämän jälkeen viedään käsipaino taakse josta suoritetaan tennis-tyylinen "syöttö" kovalla vauhdilla. Ja seuraava toisto voi alkaa. :rolleyes:

Hyvä että miehet on kannustanut! heh heh... "äijien raudat"... No paljollako nyt teet penkkiä? :D Auttoiko kannustus?

Back
Ylös Bottom