Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jope sanoi:Vituttaa munattomat ihmiset. Aloin kyselemään pomolta jo toukokuun lopussa, että mitenkäs tän mun työsuhteen jatkuminen, kun viimeinen työpäivä on 5.8. No, mitään vastausta en saanut ja jatkoin sitten kyselyä aina juhannukseen saakka jolloin jäin lomalle. Vi**u, nyt sain pomon sitten kiinni tekstarin avulla, kun ei muuten vastannut puhelimeen. Kerto, ettei jatkoo ole luvassa. Ei voinu sitten kasvotusten sitä sanoo, prk!!!. On taas hienoo lähtee etsimään uutta insinöörin paikkaa, kun muut firmat pistää väkee pihalle. No, liitto onneks sponsoroi mun syksyn reenit, ettei ihan nälkää tartte nähdä. Ja tänään on kyykkyreeni ohjelmassa.....
Joo sama homma vituttaa :wall:ZaGaTo sanoi:Reilin viikon päästä kouluun :wall: Ja se et on satanu koko saatanan kesän vettä! :curs:
Timbe sanoi:Joo sama homma vituttaa :wall:
Ja sitte vielä se, että ei oo ollu töitä koko kesänä niin nyt ollaan sitte perse auki.
Ruotsin kieli pitäis opetella vajaa parissa kuukaudessa. Pitääs nääs se kirijoottaa. Kauhia ressi tuloo pian :itku:
Timbe sanoi:Ruotsin kieli pitäis opetella vajaa parissa kuukaudessa. Pitääs nääs se kirijoottaa. Kauhia ressi tuloo pian :itku:
Laardi sanoi:Vituttaa kuin pientä oravaa. Piti aloittaa himokuntoilu, mutta tuli sitten painittua kiukaan kanssa.

AC-nivel osittain revenny ja ainakin 2 viikkoa totaalilepoa sen käden osalta, joten vitutus jatkuu... :wall:Toi koko juttu kuulosti ihan tyypilliseltä pikkukaupunkimenolta! Nähty on... Omalla kotisalillani kävi eräs n. 50v äijä, laiha kuin mikä, ja oli sitten aina neuvomassa muita miten liikkeet kuului tehdä. Itse hän treenasi niinkin eksoottisia liikkeitä että pieni käsipaino käteen, sitten nostetaan silleen metkasti pään yli (vähän niinkuin nainen pyörähtää kansantanssissa, olisko nimeltään joku dosy do? En tiedä), tämän jälkeen viedään käsipaino taakse josta suoritetaan tennis-tyylinen "syöttö" kovalla vauhdilla. Ja seuraava toisto voi alkaa.HannaS sanoi:...lyhennän hiukan...