Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Joku omenankuori tai vastaava hampaiden välissä. Todella ärsyttävän tuntuista, ja tietysti pitää kielellä koko ajan lipoa.

Kohtalotoveri :haart:. Minäkin oon se joka aina joutuu väistämään ettei tuu törmäystä. Monesti miettiny, että alan kävelemään yhtä päättömästi vain päälle.

Johtuu varmaan siitä, että fiksut ihmiset käyttävät tervettä järkeä ja loogisesti vaihtavat jo ajoissa kävelylinjaa, kun huomaavat, että vastaan lyllertää mursu joka ei tajua omaa parastaan. Suurin osa ihmisistä vaan on niin vitun idiootteja ja itsekeskeisiä, etteivät osaa ajatella omaa napaansa pidemmälle. Kyllä nekin väistää siinä kohtaa, kun huomaavat metrin kohdalla, että itselleen käy huonosti jos ei siirry sivuun, kokeiltu on. Toisinaan ne väistää niin täpärästi, että käsivarret kolahtaa yhteen. Vituttaa myös se, että liikenteessä kaikki kävelee aivan helvetin hitaasti!

Selittäkäähän minulle:
Miksi, kävellessä esim. ostoskeskuksessa tai kadulla, miksi ihmeessä minä olen ainoa jonka pitää väistää vastaantulevia ihmisiä? Miksi ihmiset kävelevät ilman aikomustakaan väistää vastaantulijaa? Välillä tekisi mieli olla väistämättä ja katsoa mitä tapahtuu, mutta ei nuo hentoiset rouvat varsinkaan välttämättä kauheasti tykkää kun 110kg karvakasa jyrää päälle. Mikä tässä nyt on? Perkeleen perkele. Niin, ja siis vituttaa tämä - ankarasti.

Sama asia vituttaa. Lisäksi vituttaa ne ihmiset, jotka huomaa siinä metrin päässä että oho, törmäyskurssilla ollaan. Itte jotenkin tunnistan jo kymmenien metrien päästä ne tapaukset joiden kanssa aivan varmasti tulee jotain tungosta vaikka kuinka yrittäisi ennakoida.

Lisäksi ne viime tipassa väistävät väistää aina itsestään katsoen vasemmalle. Luulis jo selkärangasta tulevan että ahtaassa kohdassa väistetään oikealle? Vaan ei - mieluummin tanssitaan siinä liukuovien kohdalla vasen-oikea-vasen-oikea -tanssia liukuoven mennessä tahdissa kiinni-auki, kunnes sen vastaantulijan kölninvesikin alkaa jo tuntua nenässä. Sitten molemmat naurahtaa kiusallisesti... joka tosiasiassa tarkoittaa molemminpuoleista tunnetta 'ekkö helvetin pässi osaa väistää'.

Lastenrattaat on muuten semmoinen kapistus joka tuntuu aina tarjoavan ehdottoman etuoikeuden niin kassajonossa kuin maitohyllylläkin. Päin vaan ja sitten kiukkuista silmäilyä.

Selittäkäähän minulle:
Miksi, kävellessä esim. ostoskeskuksessa tai kadulla, miksi ihmeessä minä olen ainoa jonka pitää väistää vastaantulevia ihmisiä?

Koska ne kaikki muut on käyneet vapaaottelun peruskurssin.

Ei vittu sentää saatana taas.
Tää tulevaisuuden suunnitteleminen ja varsinkin suunnitelmien toteuttaminen olis helpompaa jos olis vaa opiskellu sillon kunnolla kun oli mahdollisuus perkele sentää :tähän-se-hymiö-joka-hakkaa-päätään-seinään-niin-saatanan-kovaa-ja-lisäks-sais-vielä-vaikka-veriki-lentää-päästä-niin-perkeleellisellä-tahdilla-voimalla-ja-määrällä: Nyt sitä on pelkkä kalikka vittu saatana. Pelkkä nolla. Eimitään. Nothing. Useless piece of fucking shit cunt motherfucker. Pohjasakkaa. Ojan täytettä. Seinäkoristeki olis kehu. Melko todennäköisesti yksi ovista sulkeutunut. Eipä ole enää montaa jäljellä...

Jossain ihanaisen oppilaitokseni Metropolia AMKn suunnittelukokouksessa on päätetty, että tulevana syksynä meillä koulu alkaa jo 12.8. Tietysti olen luvannut olla töissä elokuun loppuun asti, kun ei tästä muutoksesta opiskelijoille ole edelleenkään virallisesti ilmoitettu. Pakko kai se on soitella sitten kesätyöpaikkaan että lopetankin kolme viikkoa sovittua päivää aikaisemmin. Muutenkin ottaa päähän, kun rahaa ei tosiaankaan liikoja ole, ja mielelläni sen kolmen viikon palkan olisin halunnut. Ja aivan satavarmasti ne elokuun kouluviikkojen lukkarit ovat mallia Joka päivä pari tuntia pakollista koulua - muuten vapaata. Kiitos.

Näin kadulla Mestari-elokuvan mainosjulisteen jossa Joaquin Phoenix yrmistelee.Eka ajatus oli että vihdoinkin Jack Dempseystä on tehty leffa.

Paskanmarjat joku saatanan skientoloogi-leffa se olikin.Vittu ku vituttaa....

Kaikki joilla on ollut/on iho huonossa kunnossa (siis ruvella jokapaikka ja kuiva, hilseilevä ja märkärakkulalla), tietävät miltä tuntuu pistää iholle kortisonivoide, joka on koostumukseltaan puuliiman ja sahanpurun sekoitusta joka on hieman kuivunut. Ja tuo voide ei kuiva sitten alle vuorokaudessa perkele mitenkään iholle. Kirveleekin niin saatanasti, vittu kun vituttaa.

Toivottavasti tepsisi, ettei taas olisi viikon sairaalareissua edessä, tosin mulle kelpaisi sieltä ne lääkkeet mitä joskus annettiin, niillä parani aika tehokkaasti tuo tulehdus.

Ei vittu sentää saatana taas.
Tää tulevaisuuden suunnitteleminen ja varsinkin suunnitelmien toteuttaminen olis helpompaa jos olis vaa opiskellu sillon kunnolla kun oli mahdollisuus perkele sentää :tähän-se-hymiö-joka-hakkaa-päätään-seinään-niin-saatanan-kovaa-ja-lisäks-sais-vielä-vaikka-veriki-lentää-päästä-niin-perkeleellisellä-tahdilla-voimalla-ja-määrällä: Nyt sitä on pelkkä kalikka vittu saatana. Pelkkä nolla. Eimitään. Nothing. Useless piece of fucking shit cunt motherfucker. Pohjasakkaa. Ojan täytettä. Seinäkoristeki olis kehu. Melko todennäköisesti yksi ovista sulkeutunut. Eipä ole enää montaa jäljellä...

Eikö sitä aina sanota, että koskaan ei ole liian myöhäistä opiskella (uskokoon kuka haluaa...)?:D

Minua vituttaa:
-Ihmiset jotka sanoo "jos" olisin nuorempana esim. treenannut tai opiskellut. Turha sitä menneisyyttä enää jauhaa. Ei pahalla^ :)
-Ihmiset jotka sanoo "ihan sama".
-Ihmiset jotka räplää kokoajan puhelinta.
-Ihmiset jotka pätevät joka asiasta.
-Tässäkun lomalla ollu jo 5kk niin huomannut että TV:stä tulee samaa ohjelmaa ja uusintoja ihan liikaa.

joku vitun homo alko naapurissa ysiltä aamulla mälvään seinäänsä jollain porakoneella sellasissa parin sekunnin mittasissa epäsäännöllisissä pätkissä ja tätä kesti about kahteen asti. Meni vapaapäivä pilalle

Nykyinen elämänvaihe, jokainen päivä tuntuu lähes samanlaiselta rutiinilta ja joka ikinen päivä olen yksinäinen mulla ei oo kauheestikaan kavereita tai niitä joiden kanssa edes jotenkin kaveeraan en näe niitä melkein koskaan se tässä vituttaa.

Pitäis pistää elämää vähän kuosiin ja alottaa uus elämä. Mut se ei oo helppoo kun ei tiedä mistä alottaa.

^ei 17-vuotias voi valittaa jostain elämänvaiheesta ja rutiineista, sun ei tarvi kun leikkiä legoilla ja syödä äitin tekemää ruokaa, eikä miettiä mitään uuden elämän alottamista (:D) kun edellinenkään ei oo vielä alkanu

^ei 17-vuotias voi valittaa jostain elämänvaiheesta ja rutiineista, sun ei tarvi kun leikkiä legoilla ja syödä äitin tekemää ruokaa, eikä miettiä mitään uuden elämän alottamista (:D) kun edellinenkään ei oo vielä alkanu

No toikin voi olla mahdollista, jospa se elämä vasta alkaisikin?

Minkä takia 17-vuotias ei voisi valittaa elämänvaiheestaan? Tuskin kukaan haluaa missään vaiheessa elämäänsä olla yksinäinen. Eikä kaikki ole samanlaisia kuin sinä, ja leiki legoilla 17-vuotiaana.

Samaistun kuitenkin aika paljon tuohon tekstiisi. Tuntuu kans että elämä on samaa rutiinia, toisinaan kaipaisi sitä vaihtelua. Jatkuvasti tuntuu kans siltä et elämä on pelkkää odottamista ja murehtimista, vielä kaikesta turhasta. Olis helppoo jos osais elää vaan hetkessä.

Voi vitun pillu miten sitä voi olla ihminen typerä ja tötöillä itsensä sellaiseen kiipeliin mihin ei kaikkein tyhmimmät edes pääse. Onneks kaverit auttaa monnia hädässä.

Back
Ylös Bottom