Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joku omenankuori tai vastaava hampaiden välissä. Todella ärsyttävän tuntuista, ja tietysti pitää kielellä koko ajan lipoa.
Kohtalotoveri :haart:. Minäkin oon se joka aina joutuu väistämään ettei tuu törmäystä. Monesti miettiny, että alan kävelemään yhtä päättömästi vain päälle.
Selittäkäähän minulle:
Miksi, kävellessä esim. ostoskeskuksessa tai kadulla, miksi ihmeessä minä olen ainoa jonka pitää väistää vastaantulevia ihmisiä? Miksi ihmiset kävelevät ilman aikomustakaan väistää vastaantulijaa? Välillä tekisi mieli olla väistämättä ja katsoa mitä tapahtuu, mutta ei nuo hentoiset rouvat varsinkaan välttämättä kauheasti tykkää kun 110kg karvakasa jyrää päälle. Mikä tässä nyt on? Perkeleen perkele. Niin, ja siis vituttaa tämä - ankarasti.
Selittäkäähän minulle:
Miksi, kävellessä esim. ostoskeskuksessa tai kadulla, miksi ihmeessä minä olen ainoa jonka pitää väistää vastaantulevia ihmisiä?
Ei vittu sentää saatana taas.
Tää tulevaisuuden suunnitteleminen ja varsinkin suunnitelmien toteuttaminen olis helpompaa jos olis vaa opiskellu sillon kunnolla kun oli mahdollisuus perkele sentää :tähän-se-hymiö-joka-hakkaa-päätään-seinään-niin-saatanan-kovaa-ja-lisäks-sais-vielä-vaikka-veriki-lentää-päästä-niin-perkeleellisellä-tahdilla-voimalla-ja-määrällä: Nyt sitä on pelkkä kalikka vittu saatana. Pelkkä nolla. Eimitään. Nothing. Useless piece of fucking shit cunt motherfucker. Pohjasakkaa. Ojan täytettä. Seinäkoristeki olis kehu. Melko todennäköisesti yksi ovista sulkeutunut. Eipä ole enää montaa jäljellä...
^ei 17-vuotias voi valittaa jostain elämänvaiheesta ja rutiineista, sun ei tarvi kun leikkiä legoilla ja syödä äitin tekemää ruokaa, eikä miettiä mitään uuden elämän alottamista (:D) kun edellinenkään ei oo vielä alkanu
^ei 17-vuotias voi valittaa jostain elämänvaiheesta ja rutiineista, sun ei tarvi kun leikkiä legoilla ja syödä äitin tekemää ruokaa, eikä miettiä mitään uuden elämän alottamista (:D) kun edellinenkään ei oo vielä alkanu