Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Selittäkäähän minulle:
Miksi, kävellessä esim. ostoskeskuksessa tai kadulla, miksi ihmeessä minä olen ainoa jonka pitää väistää vastaantulevia ihmisiä? Miksi ihmiset kävelevät ilman aikomustakaan väistää vastaantulijaa? Välillä tekisi mieli olla väistämättä ja katsoa mitä tapahtuu, mutta ei nuo hentoiset rouvat varsinkaan välttämättä kauheasti tykkää kun 110kg karvakasa jyrää päälle. Mikä tässä nyt on? Perkeleen perkele. Niin, ja siis vituttaa tämä - ankarasti.

Sama! Ja se on vielä ihan sama, kuka tai ketkä siellä vastapuolella on, mummot, teinitytöt, miehet...Kukaan väistä. Mä alan kohta kävellä päin, vaikkei tällänen vinkuheinän hento kosketus mitää kenellekään tee.

Selittäkäähän minulle:
Miksi, kävellessä esim. ostoskeskuksessa tai kadulla, miksi ihmeessä minä olen ainoa jonka pitää väistää vastaantulevia ihmisiä? Miksi ihmiset kävelevät ilman aikomustakaan väistää vastaantulijaa? Välillä tekisi mieli olla väistämättä ja katsoa mitä tapahtuu, mutta ei nuo hentoiset rouvat varsinkaan välttämättä kauheasti tykkää kun 110kg karvakasa jyrää päälle. Mikä tässä nyt on? Perkeleen perkele. Niin, ja siis vituttaa tämä - ankarasti.

Kohtalotoveri :haart:. Minäkin oon se joka aina joutuu väistämään ettei tuu törmäystä. Monesti miettiny, että alan kävelemään yhtä päättömästi vain päälle.

Oma ajoittainen saamattomuus.

Se, kun tietää että joku tietty asia olisi esim. puhelinsoitolla hoidettuna maksimissaan muutamassa minuutissa, mutta sitä puhelua ei voi soittaa ajoissa. Pari päivää myöhässä sen puhelun pituus venyykin jo sinne kymmeneen minuuttiin ja viikon päästä langan päässä joutuu mölöttämään vuorokauden. Jos siis saa enää keneenkään yhteyden.

Tuo siis esimerkkitilanne, mutta sama kaava pätee aika moneen asiaan minkä kuvittelee voivansa jättää roikkumaan aivan viimeiseen deadlineen asti, ja miksei siitä ylikin. Tästä kun oppisi pois niin olisi elämä heti huomattavasti helpompaa.

Voihan vee ja vittu. Pitää muka maksaa jäsenmaksuja viime vuodelta takautuvasti, vaikka maksoin silloin alkuvuonna opiskelijastatuksella vieläpä koko vuodesta. :curs: Muutenki ollu stressaava päivä. :jahas:

Flunssa tekee TAAS tuloaan. Vielä ei ole edes edellisen flunssan jäljiltä päässyt takaisin treenirytmiin kiinni... :curs::curs::curs::curs::curs::curs:

Kohtalotoveri :haart:. Minäkin oon se joka aina joutuu väistämään ettei tuu törmäystä. Monesti miettiny, että alan kävelemään yhtä päättömästi vain päälle.

Toihan on vaan vaatetuksesta kiinni. Älkää olko samaa harmaata massaa. Tämä päälle niin mummut väistää:
hiv-t-shirt-aids-awarenes.webp

Soita poliisille. Hittoako tuota on pakko kuunnella?!
Pelaavat siellä ilmeisesti jotain. Kävin laittamassa lapun niiden kerrokseen. Valitan johonkin isännöitsijälle jos jatkuu vielä. Eivät riehu nyt kuitenkaan siihen malliin, että poliisi olisi aiheellista kutsua, mutta johonkin muualle valitan kyllä jos ei tuo meno lopu.

Täälläkin nautitaan naapurirakkaudesta. Dubstep pauhannu taas aamusta asti. Tasan kello 22 illalla musiikki sitten hiljenee sille tasolle ettei se pääsääntöisesti häiritse, mitä nyt pari kertaa yöllä herää huutoon tai jonkun random kappaleen rajuun luukutukseen. Korvia vaan särkee jo kun joutunu pitämään koko päivän tuplakuulonsuojausta päässä ettei tarvi lähteä tappamaan.

Vituttaa kun ei voi yöllä soittaa ees poliisia paikalle, kun se metelöinti on niin epäsäännöllistä. Hienoo.

Täälläkin nautitaan naapurirakkaudesta. Dubstep pauhannu taas aamusta asti. Tasan kello 22 illalla musiikki sitten hiljenee sille tasolle ettei se pääsääntöisesti häiritse, mitä nyt pari kertaa yöllä herää huutoon tai jonkun random kappaleen rajuun luukutukseen. Korvia vaan särkee jo kun joutunu pitämään koko päivän tuplakuulonsuojausta päässä ettei tarvi lähteä tappamaan.

Vituttaa kun ei voi yöllä soittaa ees poliisia paikalle, kun se metelöinti on niin epäsäännöllistä. Hienoo.

Käy valittamassa kusipäille tai tee ilmoitus isännöitsijälle. EIhän nyt päivälläkään musiikkia saa ylettömän kovalla soittaa, puhumattakaan, jos yöllä joutuu heräämään meteliin. Kyllä noista joskus ovi olla apuakin. Alakerrassani asuu myös meluavia apinoita, ja mulla oli pientä vailla, etten kerran mennyt huutaan niille, mutta ilmeisesti joku muu ehti ensin, kun ei ole kahteen kuukauteen kuulunut käytännössä pihaustakaan. Asukkaat on kuitenkin edelleen samat.

Käy valittamassa kusipäille tai tee ilmoitus isännöitsijälle. EIhän nyt päivälläkään musiikkia saa ylettömän kovalla soittaa, puhumattakaan, jos yöllä joutuu heräämään meteliin.

Pitänee varmaan ensi viikolla kirjoittaa isännöitsijälle. En itse viiti ovelle mennä valittamaan, varsinkin kun siellä lappaavan porukan ulkonäöstä päätellen voi olla helpompi joka tapauksessa puukottaa itseään valmiiks jo kotona. Ja ainakin yhtenä iltana sieltä aivan takuulla myytiin jotain huimaavia aineita, kun liikenne asunnolla oli sen mukaista.

Kummallisinta on ettei kukaan muu naapuri ole vielä ilmeisesti menettänyt hermojaan ennen minua, tai sitten on, kun se musiikki kerta katkeaa niin tarkasti klo. 22. Reilun viikon ajan siellä olikin kyllä ihmeellisen hiljaista, mutta nyt on taas apinalaumalla lähtenyt mopo käsistä.

Jaaha, Solid Edge (CAD-ohjelma) laittaa taas parastaan: "Do you want to save the changes you have made?" --> "Yes" --> "File cannot be saved."
Ok hyvä, kiva että kysyit kuitenkin.

Back
Ylös Bottom