Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Oikeaa rintalihasta vihlas penkissä ikävästi lauantaina kun otin siinä ohjelman mukaan 160 kilolla kakkosia, buranaa kiskonut siitä lähtien ja hieman on arka vielä kun venyttää kevyesti. Tosin tänään kun kokeilin rintaa muun reenin ohessa pumppailla niin ei onneksi sattunut mutta vituttaa silti kun joku paikka aina vähän menee, ja kun juuri alkoi ohjelmassa maksimikausi niin saa nyt nähä miten noitten kovien punnertelujen käy joksikin aikaa. Toinen asia kun oon tässä pienen ajan sisään laittanut kahdesti Jerry Ossille mailia valmennukseen liittyen niin ei minkäänlaista vastausta ole kuulunut sähköpostilla. Toki varmaan kiirettä pitää mut silti nyppii pinnaa tän kaiken keskellä.

Venyttely kyrsii oikein huolella. Olen nyt venytellyt joku pari -kolme viikkoa säännöllisesti melkein joka päivä. Silti tuntuu ettei venyvyyttä vaan tietyn pisteen jälkeen tule yhtään lisää, ja lihaksiin vaan sattuu sikana jos yrittää venyttää lisää. Saatanan rautakanki -geenit, aaaargh.

Vittu, ei siitä ole kuin 3 viikkoa aikaa kun olin viimeks kunnolla kipeenä (keuhkoissa niinkuin aina), ja kaks viikkoa on ehtinyt taas treenaamaan lähes normaalisti. Nyt perheessä on liikkeellä jotain vitun influenssaa tai keuhkokuumetta, kun isällä on tulehdusarvot katossa ja 39 asteen kuume ja pikkuveljellä 38,5 asteen kuume, ja nyt mullakin alkoi keuhkoissa tuntua kutinaa ja yskittää. Saatana kun edes lääkärit ei osaa tehdä mitään etten olis 4 viikon välein kipeänä jonkun keuhkoinfektion takia.

Yleinen asioiden epävarmuus vituttaa... Olen tällä hetkellä ammattikorkeakoulun kautta eräässä firmassa työharjoittelussa. Paikka on aivan loistava harjoittelupaikka ja olisi unelmaduuni, jos sinne pääsisin harjoittelun jälkeen töihin (tai edes kesätöihin). Ongelma on vaan siinä, että pulju on sen verran pieni, että esimies ei osaa yhtään sanoa, onko edes mahdollisuutta jatkaa harjoittelun jälkeen. Harjoittelu sattui siinä mielessä paskaan aikaan, että kesätöiden hakeminen on aika hankalaa kun on päivässä sen 8-12h töissä...

Vituttaa kun ei ole mitään varmuutta kesätöistä kyseisessä firmassa eikä sitten kesätöistä varmuutta mistään muustakaan firmasta. Edellisenä kesänä olin puhelinmyyjänä kun en muuta paikkaa saanut ja silloin päätin että ei vittu enää koskaan...Nyt _saattais_ olla mahdollisuus parempaan tuon harjoittelun kautta, mutta pahoin pelkään että vituiksihan tää vielä menee......

Vasen olkapää vituttaa ja pahasti :curs: Taas prakas eikä pääse viikkoon salille, ja koneesta näytönohjainkin viel hajos, ei mää hyvi nyt.

Sukulaisia ei voi valita. Perkele. Perinnön jaossa kun on yksi ahne epärehellinen kusipää niin johan saa sopan aikaseksi, ja sotkettua asioihin vielä henkilöitä jotka eivät liity perintöön mitenkään (omaisuutta myyty ennen kuolemaa jne).

Ei jumalauta noin muutenkin. Muutaman sukulaisen kanssa vapaaehtoisesti aikaani vietän, muuten en. Nauttiiko joku suvustaan?

Sukulaisia ei voi valita. Perkele. Perinnön jaossa kun on yksi ahne epärehellinen kusipää niin johan saa sopan aikaseksi, ja sotkettua asioihin vielä henkilöitä jotka eivät liity perintöön mitenkään (omaisuutta myyty ennen kuolemaa jne).

Ei jumalauta noin muutenkin. Muutaman sukulaisen kanssa vapaaehtoisesti aikaani vietän, muuten en. Nauttiiko joku suvustaan?

Juu, itse sain serkusten kesken tutulta tädiltä perinnöksi 200 000e asunnon, kun sillä ei ollut perillisiä niin testamenttas meille. Hyvinkin iloinen olen siitä 30 000e ollut :)

Kyllä nautin. Tiiviisti tekemisissä serkkupoikien kanssa. Tehdään reissuja ja mökkeillään hyvin usein. Käytännössä kaikkien kanssa tulen oikein hyvin toimeen eikä ole ikinä ollut mitään riitaa. Mökit on vierivieressä ja kesäisin yhteiselo on hyvin tiivistä. Toisaalta, kun kaikki on köyhiä, niin ei tarvitse tapella rahasta. Kelpaa mulle, jos sillä sopu säilyy.

Tämä siis toisen vanhemman puolelta. Toiselta on hiljaisempaa, ei ole riitaa, mutta ei ole yhteyttäkään. Asuvat niin kaukana, että ovat jääneet etäiseksi.

Vanhemmalla iällä jumppailun aloittaneen pariskunnan yhtenevä varustus sai hieman hymynkaretta suupieleen. Molemmilla oli Vana Tallin flindat juomapulloina.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenna on tähän astisen elämän kamalin päivä.

Jännittää ja stressaa niin paljon että paskon pikkukiviä.

Koko viikon loma piti pyhittää treenaamiselle ja syömiselle, mutta sunnuntaina iski flunssan ja siitä lähtien makoillut kotona, ruoka ei ole maistunut ja painoa lähtenyt 2kg, onneks luultavasti vain nestettä. Paskaa tällanen jatkuva flunssailu. Toiseks vituttaa että ajoin A1 kortin niin myöhään, että saan A-kortin vasta myöhään syksyllä (2 vuotta A1 kortin saamisesta) jolloin ei voi enää ajaa, eli turhaa ostaa vielä ensi kesäks isompaa prätkää, vaikka kuume kakspyöräsiin on kova ja ens kesänä olis aikaa ajaa. Ei sitä kuitenkaan ilman korttia viitsi päästellä niin täytyy venailla vuosi että on seuraavat ajokelit.

Joo'o! Ajoin sitten toiselle puolelle kaupunkia salille, menin pukuhuoneeseen ja vedin vaatteet pois vain huomatakseni että treenivaatteet on kotona. Vittu mitä paskaa. Enkä kyllä varmana mene takaisin enää. Saa tän päivän treeni jäädä väliin.
Sain sellaisen vitutuskohtauksen että meinasi pää räjäjhtää. Tiedättekö tunteen kun sopivassa vitutuksessa rauta nousee paremmin, mutta sitten kun mennään sinne maksimaaliseen multivitutukseen niin mikään ei enää onnistu? Parempi siis jäädä kotiin. Juu ei, en pelkän treenin takia repinyt peliverkkareitani, vaan tää on taas näitä päiviä jolloin jokin tapahtuma on se viimeinen pisara ja sit lähti käpälästä. Nyt se oli tämä.

Back
Ylös Bottom