Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Noi treenien hehkuttajat on kyllä niitä hauskimpia :D "Just tuli vietettyä 5h lenkillä koiran kanssa" - juuri niin, VIETETTYÄ.
Sitten kun ruvettaisiin vertaamaan, niin oma 5 minuuttin HIIT juoksulenkki on 3x kovempi rykäsy, kun mikään tunnin pari wannabelenkki converset jalassa ja meikki naamassa :face:

Vuosi 2011 vituttaa vieläkin.

Muija jätti kun olin intissä, muutenkin vaikea pätkä elämässä. (myöhemmin kävi ilmi ,että kyseinen muija oli käynyt pettämässä sillävälin kun olin intissä.) Tapahtumasarja laukas masennuksen uusiks, rouhin vikan kuukauden troppeja intissä, makoillen veksissä ja miettien et mitähän vittua seuraavaksi. Vks:istä sain sitten rauhoittavia ,joita popsin intin jälkeenkin muutaman kuukauden. Intissä olon aikana Kansaneläkelaitos onnistui jättämään muutaman vuokran maksamatta, seurauksena otin muutaman vipin et sain maksettua vuokran, porukoiltakaan saanut rahaa.

Hieman myöhemmin mursin sitten molemmat käteni, alkoholilla oli osuutta asiaa (sain kuulla muijan mies-seikkailuista). Seinä sattui olemaan kovempaa tekoa ja kädet säpäleiksi. Noh - koitti tj0 ja kävi ilmi, että henkilö, jota pidin ystävänäni oli murtautunut kämppääni. (telkkari pöllitty, kello ja jotain vaatteita. Ovi oli säleinä, samoin karmit.) Vakuutuksia ei ole ,kun ei ollut varaa maksaa niitäkään, joten mitään en saanut takaisin. Tonnin edestä lähti sitten tavaraa kävelemään. Edelleen osa vipeistä maksamatta, kun kasvavat korkoa tiuhaan tahtiin.

Plus tää helvetin sossu/kela rumba alkaa pikkuhiljaa vituttamaan, ensin tulee tuet, jotka karhutaan heti takaisin tai lopetataan ilman järkevää syytä. 450 e/kk on aika kitkuttamista ottaen huomioon, vuokran ja koulukirjat. Hienointahan oli ,että kela vaati töihin menemistä - kädet paketissa työkkäriin, oli elämäni lyhyin reissu.

Laihtunut aivan helvetisti ja muistutan tällähetkellä anorektista nistiä. Menisin töihin, jos saisin jostain töitä. Kortti on hyllyllä, kun ei ollut varaa 2-vaiheeseen. Hienoahan tässä on se ,että saisin kuorma-auto kuljettajan hommia bc-kortin ansiosta.

Lisäksi puhelin pöllittiin baarissa ja laskua kertynyt 150 e.

Toivottavasti vuosi 2012 ei ole yhtä perseestä.

Viimeksi muokattu:
Miehen lento Lontoosta oli klo 10.20, han oli kentalla klo 9.15 ja ne paskahousut olivat sulkeneet check innin klo 9.00! Lento on lisaksi 40min myohassa. Ai jumalauta etta nyt vituttaa seka toisen etta itseni puolesta, varsinkin kun yleensahan check in sulkeutuu vasta joku tunti tai 45min ennen lahtoa. Siella on virkailijoilla ollut huono paiva, kummastuttaa etteivat voineet silti paastaa toista kun oli noinkin ajoissa... Ma olen parhaimmillani paassyt viela 30min ennen lentoa koneeseen kun olen luvannut juosta.

Toivottavasti poikaystava saa taksi paivaksi uuden lennon. Jos ei, menee huomiseen :(

Selkä kipeytyy, kun joutuu seisomaan tunteja.. argg!

No siinähän se vittu ratkasu tulikin! Joo se onkin ihan helvetin helppoa tähän työllisyystilanteesen. Sehän ei ole ku mennä ja alkaa tekemään. Rakennuksille ei pääse ilman työturvallisuuskorttia. Varasto / toimistohommiin on työpaikkaa kohden 500 hakijaa. Järkkärikorttiin tuskin muutamaa satasta ansaitsevalla työttömällä on varaa. Vai oisko sulla melonisimo antaa työpaikka työnkipeille ihmisille, että he voisivat noudattaa tuota sinun kultaista neuvoa?

No voi vittu! jos sitä tosissaan haluu töitä tehdä niin niitä saa jos vain jaksaa yrittää! Ensimmäinen paikkasi ei tarvitse olla unelmiesi työ! aina voi olla hakemukset vetämässä! ..jostain se on aloitettava!

No voi vittu! jos sitä tosissaan haluu töitä tehdä niin niitä saa jos vain jaksaa yrittää! Ensimmäinen paikkasi ei tarvitse olla unelmiesi työ! aina voi olla hakemukset vetämässä! ..jostain se on aloitettava!

Joo näinhän se on. Mutta se työn saaminen on vain tällä hetkellä aika haastavaa. Tuo kommenttini ei ollut tarkoitettu pelkästään sinulle. Ärsyttää vain kun työssä pitkään olleet luulevat että työtä on joka nurkan takana tarjolla että valitsee parhaat vain päältä. Itse olen ollut töissä viimeiset 6-vuotta.

Joo näinhän se on. Mutta se työn saaminen on vain tällä hetkellä aika haastavaa. Tuo kommenttini ei ollut tarkoitettu pelkästään sinulle. Ärsyttää vain kun työssä pitkään olleet luulevat että työtä on joka nurkan takana tarjolla että valitsee parhaat vain päältä. Itse olen ollut töissä viimeiset 6-vuotta.
Sä oot näemmä yli 25. Et oo mietittinyt opiskelua? Mene kouluun siitä ja opiskele sellainen ammatti, joka työllistää. Ikäsi puolesta pääset opiskelemaan ansiosidonnaisella / työmarkkinatuella, mikäli kouluttaudut sellaiselle alalle mistä todennäköisesti (työvoimaviranomaisen arviointi) työllistyt.

Vituttaa nuo nuuskahuulet, etenkin kännätessä. Kavereita ja sukulaisia oli uv:na kylässä. Mukana pari nuuskahuulta. Niitä saatanan mällejä on sitten ihan joka paikassa tallissa ja tallin edessä. Jos sitä paskaa pitää huuleen mättää vartin välein niin pitääkö ne vielä viskoa jokapaikkaan? Polttaisivat röökiä saatana.

Itse käytän nuuskaa, mutta toi on todella ärsyttävä tapa jos joku noin tekee. Menee mulle aina syyt niskoille vaikka itse heitän aina roskikseen.

Jotku saatanan lukiobileet jotka oman lukion ja naapuripaikkakunnan lukion tyypit järkkää.

Kutsuvierasbileet, silti niissä on sisäänpääsymaksu.

Kaikki kännissä => itse en aio olla, joten jos menen selvinpäin, urpot alkaa haastaan riitaa. Jos en mene, apinat vittuilee sitten muuten vaan.

Pitänee sitten vissiin käydä siellä pyörähtämässä, mutta jos joku apina koskeekaan niin veän samantien kyselemättä turpaan.

Nimim. Kahesti juhlimassa viimeaikoina ja molempina kertoina joku on käynyt päälle ja meikäläisethän siitä on aina irti revitty.

Ihmiset jotka tekee lapsia vaikka aikaa/kiinnostusta niihin ei vaan ole. Päiväkodissa työskentelevien kanssa juttelin ja osa lapsista tuodaan koko päiväksi lomillakin jotta "saa olla rauhassa kotona" ja monet lähtee itkien kotiin muutenkin.
Ja sit ihmetellään miksi nuoriso on siinä kunnossa kun on...

Miehen lento Lontoosta oli klo 10.20, han oli kentalla klo 9.15 ja ne paskahousut olivat sulkeneet check innin klo 9.00! Lento on lisaksi 40min myohassa. Ai jumalauta etta nyt vituttaa seka toisen etta itseni puolesta, varsinkin kun yleensahan check in sulkeutuu vasta joku tunti tai 45min ennen lahtoa. Siella on virkailijoilla ollut huono paiva, kummastuttaa etteivat voineet silti paastaa toista kun oli noinkin ajoissa... Ma olen parhaimmillani paassyt viela 30min ennen lentoa koneeseen kun olen luvannut juosta.

Toivottavasti poikaystava saa taksi paivaksi uuden lennon. Jos ei, menee huomiseen :(

No ei mennyt talle paivallekaan koska toista stressasi ja vitutti niin paljon eilinen n. 8 tunnin lentokenttarumba ja tappelu ja lentojen etsiminen eri kentilta. Paikkoja eri lennoille nakyi olevan, mutta niita myytiin vain netissa tai sitten hinnat olivat luokkaa ÂŁ800 yksisuuntaiselle lennolle. Olisi pitanyt tietaa etta tassa kay nain, meilla kun nama matkustamisjutut eivat ikina tunnu sujuvan suunnitelmien mukaan. Tai no, mulla yleensa sujuu, mutta miehella ei.

En vielakaan kasita miten ne mulkut voivat sulkea lahtoselvityksen 1h 20min ennen koneen lahtoa eika suostua sen jalkeen paastamaan koneeseen. Niin ei vaan saisi tehda, Heathrow'lla kun on kaytantona sulkea check in 45min ennen lahtoa. Vituttaa, arsyttaa, suruttaa, vihastuttaa :(

En vielakaan kasita miten ne mulkut voivat sulkea lahtoselvityksen 1h 20min ennen koneen lahtoa eika suostua sen jalkeen paastamaan koneeseen. Niin ei vaan saisi tehda, Heathrow'lla kun on kaytantona sulkea check in 45min ennen lahtoa. Vituttaa, arsyttaa, suruttaa, vihastuttaa :(
Eikö jossain pitäisi ilmoittaa, mihin aikaan lähtöselvitys suljetaan? Jos vihtii, niin kannattaa kyllä hakea jotain korvauksia. Tulee kallis reissu muutenkin.

Jos miehellä on aina ongelmia lentojen kanssa niin en olisi noin sinisilmänen. Soitappa piruuttas kentälle ja kysy koska lähtöselvitys suljettiin..

Eikö jossain pitäisi ilmoittaa, mihin aikaan lähtöselvitys suljetaan? Jos vihtii, niin kannattaa kyllä hakea jotain korvauksia. Tulee kallis reissu muutenkin.

Muistaakseni kyseessa oli Finnairin lento, jonka operoi Flybe. Finskin sivuilla Heathrow'n kohdalla on 45min, Flybella 1h. Muutenkin Heathrow'lla on muistaakseni lahes kaikilla se 45min, olen muistaakseni siella paassyt itse viime tipassa koneeseen joskus. Aion ainakin lahettaa palautetta, mutta saa nahda jaksaako tuo mieheke hakea korvauksia. Vahinko on kuitenkin jo tapahtunut ja aika ison summan saavat korvata etta sen aiheuttama mielipaha menisi pois...

Vilu: Siis silla on ihan yleisesti ollut ongelmia, esim. missasi viime vuonna lennon Ruotsiin konferenssimatkalle koska ei lahtenyt kotoa tarpeeksi ajoissa. Nama muut tapaukset eivat ole liittyneet minuun mitenkaan, pikemminkin miehen todella huonoon organisointi- ja ajanhallintakykyyn.

Mulla ei ole mitaan syyta epailla etta han valehtelisi. Jos ottaa noin pessimistisen asenteen heti alkuunsa, mita sita turhaan edes olemaan toisen kanssa kun kuitenkin se valehtelee ja pettaa.

Vilu: Siis silla on ihan yleisesti ollut ongelmia, esim. missasi viime vuonna lennon Ruotsiin konferenssimatkalle koska ei lahtenyt kotoa tarpeeksi ajoissa. Nama muut tapaukset eivat ole liittyneet minuun mitenkaan, pikemminkin miehen todella huonoon organisointi- ja ajanhallintakykyyn.

Eiköhän siinä ole se syyllinen, turha kitistä muusta.

Back
Ylös Bottom