Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vitun puhelinoperaattorit. Ostin viime viikonloppuna uuden iPhonen sopimuksella, jossa maksan 50euroa 24 kuukautta. Puhelimeni ei kuitenkaan alkanut toimia tuon jälkeen vaikka oli luvattu. Kävin kysymässä asiasta, että miksi puhelin ei toimi, niin vastaus oli, että kyllä pitäisi alkaa toimia - odottele vain rauhassa. Mä odotan ja odotan, mutta puhelimessa ei mitään eloa. Tänään sitten menin vielä jälleen kyseiseen liikkeeseen kysymään mikä mättää. Siellä huomattiinkin, että mitään sopimusta ei ole edes alunperinkään tehty - mulle annettiin siis käytännössä uusi iPhone täysin ilmaiseksi ja ilman laskuja. Siitä sitten lähtikin selvittelyt, että mistä moinen johtuu ja miten saisin sen toimimaan. Mä istuin tuolla kyseisessä liikkeessä yli kaksi tuntia allekirjoittamassa papereita ja kaikki ne liikkeen miehet juoksentlee vain edestakaisin ja ihmettelevät mikä mättää ja miten näin on päässyt tapahtumaan. Lopulta lähettivät minut vielä kotiini hakemaan jotain paperilippusia ja -lappusia, jotta voivat korvata kaiken minulle.

Nyt uusi puhelin ja uusi liittymä, mutta kyllä mä tän viikon ainoan vapaapäivän olisin mieluusti viettänyt toisellakin tapaa, kuin istuskellut jossain puhelinoperaattorifirmassa.

Happy New Year vaan:)

Havahduin! Ulkona paukkuu. On näköjään uusivuosi. Olen kämpillä yksin. Ps3:sesta loppui ohjaimen akku. Ja latauskaapeli on hävinnyt. Muut viettää iloista uuttavuotta mutta itse en, Kaikki kaverit on jossain. Havaihduin olen syrjäytynyt. Ja perjantaina oli viimeinen työpäivä.

Mikäs se niissä niin pelottaa?

Mut on joskus 4 veenä herätetty kattomaa raketteja ja sit oon itkeny koko yön ku oon pelänny niitä niin saatanasti. Asiaa ei auta se että joskus teininä ensimmäisten kännikokeilujen yhtedessä joku ampu mun jalkoihin jotain pikkuraketteja.. Pelkään myös tulta, mutta tulitikku/sytkäri kammo loppu kun poltin tupakkaa, jännä juttu :D Jaaa nyt vaan koitan pysyä kaukana kaikista liekeistä sekä räjähtävistä asioista :D Ja esimerkiks takkaan en uskalla sytyttää tulia ilman henkistä tukea :D

Meni uusivuosi perseelleen..
images
images

Vietin uudenvuoden mökillä kavereiden kanssa ja sammuin jo kolmen aikaan. Jälkeenpäin ajatellen oisin ehkä mielummin halunnut ottaa suudelmat ihastukseltani kun vuosi vaihtui, mutta vaihtuihan se tuolla korvessa oksennellenkin. =)

Iskiasta kiristää vitusti, yläselkä jumittaa ja jengi "nutraa". Voi vittu. Ensin karpattiin ja nyt nutrataan. Työntäis noi keittonsa anukseensa.

On tää vitun kivaa istuu työkkäris. Helvetin paljo porukkaa mut vaa muutama koppi auki mikä ottaa porukkaa sisälle. Täällä meneeki sit koko aamupäivä :curs:

On tää vitun kivaa istuu työkkäris. Helvetin paljo porukkaa mut vaa muutama koppi auki mikä ottaa porukkaa sisälle. Täällä meneeki sit koko aamupäivä :curs:

Noin kova himo päästä istumaan jollekkin "jos hiottaisiin teidän CV:itä" kurssille ? töitä et sieltä löydä,

^hahahahaha :d

Urheilu ei ole terveellistä!

Vituttaa ku tuli tehtyä reissu porukalla ylläkselle. En ymmärrä miksei me leville suunnattu. UVna osa porukasta jäi makaamaan kämpille ja sen lisäks paikallises baaris (mikä pirtupirtti nyt olikaan) oli täynnä ukkoja ja akkoja. Lisäks kaikki naiset oli väh. 5 vuotta vanhempaa sorttia jotka ei oikeen nappaa. Kaiken lisäks just ku olin pääsemäs vauhtiin, valo merkki ei ollu vielä tulossa vähää aikaa, porukka tekee lähtöä. No sitten kämpillä kaikki pistää nukkuu ja alkaa vikisee, että ne haluu nukkua...

Sunnuntaina oli jo vähä semmone olo että oon tulos kipeäks ja tännää ko heräsin nii kurkku helvetillisen kipeä ja koko päivän ollu semmonen olo ettei jaksa keskittyä mihinkään 5-10min pitempään...

E:huvittavinta reissussa oli se että ne kaks jotka eniten sitä hehkutti päätti viettää uvnsa kämpillä

Perinteinen vitutuksen aihe eli töissäolo. Pitkästä aikaa vituttaa mikään, mutta nyt tämä ottaa pannuun ihan silleen yleisellä tasolla.

Kuumelääkkeen maku suussa. Kuumettakaan ei oikein taida olla kuin vähän, tai jotain. Tulisi kunnolla flunssa tai ei sitten mitään.

vituttaa uutenavuonna hankitut tikit ohimossa, ja siitä seuraava pysyvä arpi, mutta tyhmyydestä sakotetaan. Vituttaa että nyt toista päivää todella vittumainen flunssa, nenä vuotaa, hirvee yskä ja aivastelu. Snadi kuumeilukin siinä samalla. Sitten suurin vitutuksen aihe on se, jos olen oikeassa omassa diagnoosissani ja totesin juuri itselläni sinus pilonidaliksen(koputan nyt puuta). VITTU. Vituttaa muutenkin edes olla 5 minuuttai sairaaloissa, saati leikkauksissa. Toivottavasti oon väärässä ton suhteen. Varmaan surkein vuodenalku mitä muistan.

Back
Ylös Bottom