Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ihmiset jotka tekee lapsia vaikka aikaa/kiinnostusta niihin ei vaan ole. Päiväkodissa työskentelevien kanssa juttelin ja osa lapsista tuodaan koko päiväksi lomillakin jotta "saa olla rauhassa kotona" ja monet lähtee itkien kotiin muutenkin.
Ja sit ihmetellään miksi nuoriso on siinä kunnossa kun on...

Sepä se, yhteen tiettyyn uskonlahkoon kuuluva porukka vituttaa eritoten, ne joilla niitä pentuja on sitten pikkusen enempi. Paskaakaan niitä ei tunnu kiinnostavan mitä ne pennut tetsaa naapurien pihassa, leikkiikö ne tiellä autojen seassa yms. Siitä en tiedä miten laspiaan rakastaa mutta tuntuu siellä vallalla olevan että jo kakkosluokkalainen on käypänen lapsenvahti pikkuisille.

Ja mitä tulee lapsien itkuun päiväkodissa, niin se on aika kausittaista. Välillä meillä parutaan kun sinne ei haluta mennä ja välillä taas parku käy kun ei sieltä haluta lähteä pois. Usein se liittyy siihen että onko joku kaveri haettu ennen vai jälkeen vai miten. Pelkästään tuosta ei voi isoja johtopäätöksiä vetää. Mutta kyllähän niitä "koteja" varmasti on aivan liikaa, jossa lapsista ei välitetä paskaakaan. Isompana sitten löydään seteli kouraan ja käsketään tehdä jotain kivaa kunhan pysyy poissa silmistä.

Mä en edelleenkään usko että suljettaisiin heathrowlla melkein 1.5h aikasemmin ja jos mies ei ole tällekkään päivälle saanut lentoa koska "stressas eilisestä säätämisestä" niin valoja päälle nyt :D tekis mieli itse soittaa tonne ja kysyä koska on suljettu, mutta ei ole mun asiani, ihmetyttää vaan kuinka sinisilmäsiä ihmiset ovat.

Pessimisti ei pety.

No ei mennyt talle paivallekaan koska toista stressasi ja vitutti niin paljon eilinen n. 8 tunnin lentokenttarumba ja tappelu ja lentojen etsiminen eri kentilta.

Tosta kyllä huomaa kuinka tärkee sille olet :D

No siis minahan olen itse menossa takaisin Englantiin la tai su, joten nahdaan joka tapauksessa pian. Olisin ollut Vilu sun kanssa samaa mielta jos kyseessa olisi ollut vahan eri tilanne, tyyliin etta tama on ainoa kerta puoleen vuoteen kun voidaan nahda. Soitin muuten Finnairille, mutta ei apua koska mulla ei ole varausnumeroa enka itse ole matkustaja. Ihan sama toisaalta.

Panda, no niinpa. Mutta toisaalta taas lahtoselvitysta ei kuulu sulkea noin aikaisin. Jos virkailijat siella paassa olisivat toimineet oikein, pieni myohastyminen ei olisi haitannut.

Itse käytän nuuskaa, mutta toi on todella ärsyttävä tapa jos joku noin tekee. Menee mulle aina syyt niskoille vaikkaitse heitän aina roskikseen.

Aivan varmasti. ;)

Panda, no niinpa. Mutta toisaalta taas lahtoselvitysta ei kuulu sulkea noin aikaisin. Jos virkailijat siella paassa olisivat toimineet oikein, pieni myohastyminen ei olisi haitannut.

Mitä jos se siun mieheke onkin tullut myöhässä sinne ja omaa mokaansa peitelläkseen kertoi siulle pienen valheen ja näin sysäsi osan syystä muille? Neljä vuotta lentokentällä olleena voin todeta, että se homma on yleisesti aika tiukkaan säänneltyä. Siksi en pidä hirveän uskottavana, että lähtöselvitys olisi suljettu reippaasti ennen ilmoitettua aikaa.

Tuli muuten näistä lähtöhässäköistä mieleen eräs melkein sukulaisemme. Tämä jo päälle 50 vuotias mies on puhdasverinen Arabi, tosin ihan Suomen kansalainen. Australiasta tänne muuttanut joskus aikoinaan, mutta ihan siis samaa näköä kuin nämä Arabiterroristit.

Parikin tapausta muistan, näitä on varmaan miljoona hänelle sattunut, mutta itse olen todistanut kahta.

Toinen oli lievempi. Joskus lähdettiin ilotulituksen SM kisoja katsomaan sillä risteilypaatilla Helsingissä. Ensiksi eivät meinanneet päästää sisään paattii koska oli liikaa juonut, oli vesiselvä. Tinkaamalla siitä selvisi. Mutta paras oli Malagan lentokentällä (Espanjassa). Hän joutui lähtemään lomareissulta työasioiden takia paria päivää muita aikaisemmin kotiin. Lennot oli hommattu joskus kuukausia aikaisemmin. No tuli sitten tieto että ei pääse koneeseen kun on päällekkäinbuukkaus. Siitä tietty nousi äläkkä kun liput on aikaisemmin ostettu jne jne. No kohta tuli tieto että asiaa selvitetään ja ehkä paikka löytyy. No paikka löytyi, lento lähti jotai puoli tuntia myöhässä eikä se ollut edes täynnä. Salettiin vain Interpoleja myöten bengottiin kaverin taustat ennenkuin päästettii koneeseen. Kiva matkustaa ja tämä matkustaa paljon. Tottunut tuohon, enkä tiedä tapahtuuko tuota enää, tämä lentokone-episodi oli 2004 ja ilotulitusreissu muistaakseni vuotta tai kahta aikaisemmin. Aika lähellä oli siis 911 jutut.

Rivitalossa takapihalla pikkulapset käyneet hyppimässä meidän alueella, tuolienpäällä jne. vittu että pistää vituttaa. Itte ei tarvii ku mennä vähän toisen pihan puolelle ni tulee kommentti "oikeudessa nähdään"..

Vittu ois ollut halvalla myynnissä mersun slk 230, no perkele en mahtunut siihen penkkiin saatana, mille vitun hobiteille se on tehty!

Posti ei voi lähettää yli metrin pituista pakettia normaalisti postiennakolla, vaan ainoastaan suoraan vastaanottajan ovelle. En kehdannut kysyä miksi, mutta aika lukratiivinen oli se lähetys, 34 euroa.

Tuli muuten näistä lähtöhässäköistä mieleen eräs melkein sukulaisemme. Tämä jo päälle 50 vuotias mies on puhdasverinen Arabi, tosin ihan Suomen kansalainen. Australiasta tänne muuttanut joskus aikoinaan, mutta ihan siis samaa näköä kuin nämä Arabiterroristit.
This is what we call reilu meininki :D

Voiko itseinhoon kuolla...

Vähän joo vituttaa. Ihan vaan kaikki, mutta tää on sellaista kehittävää vitutusta. Kuuntelen musaa ja juon kaljaa, huomenna on vapaata ja nukun pitkään.

Voi vittu että rupes vituttamaan kun yritin äsken päästä tonne Mäntsälän paskasalille minne maksan 49e kuukaudessa juuri tältä varalta että pääsen sinne jos en pääse helsinkiin juuri sinä päivänä.
No ehei, enhän mä mitään salille päässyt kun toi vitun avainkortti ei taaskaan suostunut toimimaan vaan vilkuttelee vaan punaista valoa eikä aukee ovi.. Voihan vitun vitun vittu!! Mä oon varmaan vittu reilu vuoden maksanu tonne paskapaikkaan 49e kuukaudessa vaikka en edes vittu pääse sinne sisälle sillon kun pitäisi. Valmiiks oli jo komee vitutus päällä ku toi akka on taas niin vitun rasittava, mutta tää kyllä kruunas taas kaiken. Meinaa vittu pää räjähtää ja tekis mieli vähän rikkoa paikkoja.

Voi vittu että rupes vituttamaan kun yritin äsken päästä tonne Mäntsälän paskasalille minne maksan 49e kuukaudessa juuri tältä varalta että pääsen sinne jos en pääse helsinkiin juuri sinä päivänä.
No ehei, enhän mä mitään salille päässyt kun toi vitun avainkortti ei taaskaan suostunut toimimaan vaan vilkuttelee vaan punaista valoa eikä aukee ovi.. Voihan vitun vitun vittu!! Mä oon varmaan vittu reilu vuoden maksanu tonne paskapaikkaan 49e kuukaudessa vaikka en edes vittu pääse sinne sisälle sillon kun pitäisi. Valmiiks oli jo komee vitutus päällä ku toi akka on taas niin vitun rasittava, mutta tää kyllä kruunas taas kaiken. Meinaa vittu pää räjähtää ja tekis mieli vähän rikkoa paikkoja.

Heh. En ees tajunnu et tänää on tosiaa loppiainen ennenku luin tän viestis et salit kiinni. Vittu ku vihdoin olis suurinpiirtein päässy tästä vitun räkäsestä olosta ohi ni minkä takia koko viikkoon taas tehny vittu mitää. No ei mennä tänäänkää sitte jumpalle. Mä kuihdun pois vittu..

No toi on sun mielipide, itsellä pelittänyt aina hyvin. PS. no ne kaks crossari nyt on vähän klonksuja :(

Back
Ylös Bottom