:wall: Kuume. Pffff.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Salinomistajan ratkaisut uusia välineitä hankittaessa.
Monesti on ehoteltu että ostas lisää romua salille kun raskaalla osastolla meinaa loppua levyt kesken. Kova äijä kun kyykkää ja toinen kova äijä vetää maasta, niin siinä ei paljoa rautaa ole käytettäväksi asti... Myös tangot on ihan paskoja, salilla on tasan yks hyvä suora tanko, jossa on vielä karhennukset, muut onki sitten umpikieroja paskoja joista ei välillä saa edes vetoremmeillä pidettyä kiinni.
Kaikki nämä hyödyllisiin ja mahollisimman montaa ihmistä tyydyttäviin ratkaisuihin käytetyt rahat menee siihen, että ostetaan monella tonnilla jotain vitun kuntopyöriä joissa istutaan selkänojapenkillä ja uusia crossareita sun muita vitun juoksumattoja...
Sali täynnä uudenvuoden lupauksen tehneitä, toivottavasti ne kyllästyy pian
Nyt äijät röörit tötterölle, jos ne niin häirää ne uuden vuoden lupailijat! Ultimate trainer -test olkoon siinä: kuinka moni nöösi sietää pientä (tai suurta) kaasuttelua?
Öö, ja siis ei vituta.
Ei vituta mutta ahistaa niin saatanasti taas kaikki. Melkee vois perustaa 'ahistaa niin ankarasti'-ketjun.
Miks aina kaikkien jotka tekee yhen käden hauiskääntöö sitä penkin selkänojaa vasten, pitää eka tehä tyhjällä kädellä pari toistoo? Tuskin on niin vaikea liikerata etteikö vois heti hanttelia ottaa kouraan. Oon ainaki huomannu tän niiden sankareiden kohdalla, jotka alottaa treeninsä hauiskäännöillä.
Elähän nyt Kemin mies. Miten ihminen voi olla ahdistunut Kemissä. Suomen parhaat punttisalit ja kaikki yhdistettynä raikkaaseen meri-ilmastoon. Jospa sitä joskus vielä itsekin pääsisi paluumuuttajaksi sinne mutta epätodennäköiseltä näyttää.
Jos ois Kemin mies niin tää ketju ois täynnä mun ja Slarton posteja.
Naapurikunnasta kun on, niin ei tarvi kun äärimmäisessä hädässä turvautua ;)
Miks aina kaikkien jotka tekee yhen käden hauiskääntöö sitä penkin selkänojaa vasten, pitää eka tehä tyhjällä kädellä pari toistoo? Tuskin on niin vaikea liikerata etteikö vois heti hanttelia ottaa kouraan. Oon ainaki huomannu tän niiden sankareiden kohdalla, jotka alottaa treeninsä hauiskäännöillä.
Ja ne samalla ihailevasti kattoo omaa hauistaan? ;)