Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Salinomistajan ratkaisut uusia välineitä hankittaessa.
Monesti on ehoteltu että ostas lisää romua salille kun raskaalla osastolla meinaa loppua levyt kesken. Kova äijä kun kyykkää ja toinen kova äijä vetää maasta, niin siinä ei paljoa rautaa ole käytettäväksi asti... Myös tangot on ihan paskoja, salilla on tasan yks hyvä suora tanko, jossa on vielä karhennukset, muut onki sitten umpikieroja paskoja joista ei välillä saa edes vetoremmeillä pidettyä kiinni.
Kaikki nämä hyödyllisiin ja mahollisimman montaa ihmistä tyydyttäviin ratkaisuihin käytetyt rahat menee siihen, että ostetaan monella tonnilla jotain vitun kuntopyöriä joissa istutaan selkänojapenkillä ja uusia crossareita sun muita vitun juoksumattoja...

Salinomistajan ratkaisut uusia välineitä hankittaessa.
Monesti on ehoteltu että ostas lisää romua salille kun raskaalla osastolla meinaa loppua levyt kesken. Kova äijä kun kyykkää ja toinen kova äijä vetää maasta, niin siinä ei paljoa rautaa ole käytettäväksi asti... Myös tangot on ihan paskoja, salilla on tasan yks hyvä suora tanko, jossa on vielä karhennukset, muut onki sitten umpikieroja paskoja joista ei välillä saa edes vetoremmeillä pidettyä kiinni.
Kaikki nämä hyödyllisiin ja mahollisimman montaa ihmistä tyydyttäviin ratkaisuihin käytetyt rahat menee siihen, että ostetaan monella tonnilla jotain vitun kuntopyöriä joissa istutaan selkänojapenkillä ja uusia crossareita sun muita vitun juoksumattoja...

Juurikin tämä! Vittu mitä paskaa. Uus radiokin ois omalla salilla paikallaan uusien tankojen ja painojen ohella. Mut ei tosiaan jotaki vitun selkäpenkkejä ja koukistus ja ojennusmasiinoita vaikka entiset olis ihan passeleita ollu.

Youtube. Tuntuu että kaikki galaksin retardit pitää miittejään tuolla sivulla perkele! Komenttiosasto kokonaan vittuun tai sitten vaan kommentointi facebookin kautta oikealla nimellä ja kuvalla.

Nyt äijät röörit tötterölle, jos ne niin häirää ne uuden vuoden lupailijat! Ultimate trainer -test olkoon siinä: kuinka moni nöösi sietää pientä (tai suurta) kaasuttelua?

Öö, ja siis ei vituta.

Nyt äijät röörit tötterölle, jos ne niin häirää ne uuden vuoden lupailijat! Ultimate trainer -test olkoon siinä: kuinka moni nöösi sietää pientä (tai suurta) kaasuttelua?

Öö, ja siis ei vituta.

No sehän se vasta vituttaakin sitten ku siellä kaikki urpot pyörii "Teenkö mä tota, vai tätä, mitä mä teen, no mä teen tota" ja sitten joku alkaa vielä paskantamaan housuun siinä...

Oli vähän flirttiä ilmassa salilla tänään ja vituttaa, koska en tiedä milloin näen tämän kyseisen mukavanoloisen ja hyvännäköisen miehen uudestaan... enkä sitten saanut sanottua muutakuin "kiitos samoin", kun hän lopuksi toivotti hyvät viikonloput.

On taas vitutusmittari ääriasennossa ! Energiatasot ovat aika minimaaliset niin se sitten heijaistui suoraan treeniin.... Maven ja leuat jaksoi tehdä - sen jälkeen menikin ihan säätämiseksi ... Ruokakaan ei maistu kunnolla, kun vituttaa vaan...

Ei vituta mutta ahistaa niin saatanasti taas kaikki. Melkee vois perustaa 'ahistaa niin ankarasti'-ketjun.

Miks aina kaikkien jotka tekee yhen käden hauiskääntöö sitä penkin selkänojaa vasten, pitää eka tehä tyhjällä kädellä pari toistoo? Tuskin on niin vaikea liikerata etteikö vois heti hanttelia ottaa kouraan. Oon ainaki huomannu tän niiden sankareiden kohdalla, jotka alottaa treeninsä hauiskäännöillä.

Ei vituta mutta ahistaa niin saatanasti taas kaikki. Melkee vois perustaa 'ahistaa niin ankarasti'-ketjun.

Elähän nyt Kemin mies. Miten ihminen voi olla ahdistunut Kemissä. Suomen parhaat punttisalit ja kaikki yhdistettynä raikkaaseen meri-ilmastoon. Jospa sitä joskus vielä itsekin pääsisi paluumuuttajaksi sinne mutta epätodennäköiseltä näyttää.

Jos puhutaan vakavasti niin Kemi se vasta tukahduttava paikka onkin... Jos salilla ei käy niin ainoo aktiviteetti on vetää pää sekaisin.

Miks aina kaikkien jotka tekee yhen käden hauiskääntöö sitä penkin selkänojaa vasten, pitää eka tehä tyhjällä kädellä pari toistoo? Tuskin on niin vaikea liikerata etteikö vois heti hanttelia ottaa kouraan. Oon ainaki huomannu tän niiden sankareiden kohdalla, jotka alottaa treeninsä hauiskäännöillä.

No lämmittelethän sinäkin tyhjällä tangolla kyykkytreeneissä ;)

Elähän nyt Kemin mies. Miten ihminen voi olla ahdistunut Kemissä. Suomen parhaat punttisalit ja kaikki yhdistettynä raikkaaseen meri-ilmastoon. Jospa sitä joskus vielä itsekin pääsisi paluumuuttajaksi sinne mutta epätodennäköiseltä näyttää.

Jos ois Kemin mies niin tää ketju ois täynnä mun ja Slarton posteja.
Naapurikunnasta kun on, niin ei tarvi kun äärimmäisessä hädässä turvautua ;)

Jos ois Kemin mies niin tää ketju ois täynnä mun ja Slarton posteja.
Naapurikunnasta kun on, niin ei tarvi kun äärimmäisessä hädässä turvautua ;)

Jaa Keminmaasta vai... noh, itse asiassa sieltähän minäkin olen ja vielä ihan Paavon naapurista mutta yleisesti puhun aina vaan Kemistä

Ja ne samalla ihailevasti kattoo omaa hauistaan? ;)

Ja ne samalla ihailevasti kattoo omaa hauistaan? ;)

En tiedä ihailusta mutta mä ainakin yleensä aina pyrin katsomaan kaikkien liikkeiden liikeratoja, joko suoraan tai peilistä, jotta meneekö oikein. Sama koskee hauista ;)

e: tuntuis aika hassulta tehdä jotain hauista ja pyrkiä kattoon muualle kun se siinä silmien edessä on :D

Back
Ylös Bottom