Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viimeviikolla emännän puhelin soi ja nappasin sen kouraan ja vastasin mahdollisimman möreällä äänellä ja emännän nimellä. Alkoi joku myyntipuhe jostain aku ankasta niin kerroin että olen just sukupuolen vaihdosleikkauksessa Lontoossa ja jos sinne lähettävät akun niin sitten tilaan. Se puhelu loppui siihen.Mullakin ainakin alkoi nuo vähetä kun aina aloitin keskustelun sillä että olen jossakin ulkomailla duunissa ja mulla on kyllä kännynumero ja känny suomalainen mutta jos myytte,toimitatte jne ulkoimaille niin ok. Yleensä varsin nopeesti loppuu puhelu ja samalta ei ole tullut uutta.
Tulikin pari hauskaa tilanetta mieleen: puhelin soi ja vastasin "japa" sieltä alkoi kertoilla että jostain lehdestä. Sanoin että odota hetki että just nyt on hollilla. Sieltä kuului että Häh. No annoin hieman odottaa ja sitten sanoin että tilanne ohi. Ja jatkoin että olen afganistanissa ja juuri oli joku terroristi tähtäimessä mutta se pääsi livahtamaan. Neito toisessa päässä lopetti samantien puhelun.
No toisella kertaa joku alkoi kertoilla vihreästä sähköstä niin kerroin että mielestäni tyynellä ilmalla minun televisiossa on mielestäni huonompi kuva koska tuuli sähkössä ei ole tarpeeksi tehoa joten olen muuttamassa jenkkeihin lähelle ydinvoimalaa. Puhelu loppui siihen. Nykyään ei tule noita puheluita koskaan, ilmeisesti heillä on joku rekisteri että mihin kannattaa soittaa ja mihin ei.
Vitun kyrpänordean runkkariverkkopankki saatana, ONKO SE NIIN VITUN VAIKEAA TOIMIA EDES JOSKUS?!?!?!
VITUN RUNKKARIT SAATANA
^ Toihan on helvetin hyvää.![]()