Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Töitä ei meinaa löytyä :(
Leijonan postaamat fruide videot siimoist homoist
Vituttaa ko ei enää vituta ollenkaan :( Kaipaan kunnon vitutusta :D
Jos sua vituttaa ettei sua vituta, niin eikö sua silloin vituta? :D
Jos ei ole väliä mitä työtä teet, niin rupee siivoomaan :D!
Varmasti löytyy töitä...
Just Turun Sanomissa oli juttua, että Huittisissa on oikein ongelma kun ei saa porukkaa töihin teollisuuden alalle. Tyypit eivät viitsi edes vaivautua työhaastatteluihin..:jahas: ei naurattanut, oon kai huumorintajuton
Sama vika. Eiköhän se tästä iltaakohti selkene...Vesisade. Piti lähteä heittämään parin tunnin polkupyörälenkki mutta eipä tonne sateeseen viiti lähteä. No, ehkä illemmalla.
Arvatenkin oot 15v ja sua vituttaa, että nämä farkkusankari/rintahaukka __ jätkät on vahvempia?Vituttaa nämä farkkusankari/rintahaukka jätkät salilla, treenais ja pitäis sen turpansa kiinni eikä ulvois KATTOKAA MUA NOSTIN UUDEN ENKAN PENKISTÄ, NYT KUKAAN EI USKALLA AUKOA PÄÄTÄ!![]()
Vituttaa nämä farkkusankari/rintahaukka jätkät salilla, treenais ja pitäis sen turpansa kiinni eikä ulvois KATTOKAA MUA NOSTIN UUDEN ENKAN PENKISTÄ, NYT KUKAAN EI USKALLA AUKOA PÄÄTÄ!![]()
Arvatenkin oot 15v ja sua vituttaa, että nämä farkkusankari/rintahaukka __ jätkät on vahvempia?
Eli kannattaa katsoa avoimin mielin työpaikkoja, ehkä jokin paikka sullekkin löytyisi sellaisesta sektorista jota et ole aikaisemmin edes katsonut?