Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kiukuttaa !

:jahas: ei naurattanut, oon kai huumorintajuton
Just Turun Sanomissa oli juttua, että Huittisissa on oikein ongelma kun ei saa porukkaa töihin teollisuuden alalle. Tyypit eivät viitsi edes vaivautua työhaastatteluihin..
Siinäkin oli joku sähköasentajaksi itsensä lukenut jamppa oli päässyt Seloy Lasitehtaalle hommiin aika helposti, kun oli vain viittinyt hakea. Ei oman alan hommia ollut, mutta tykkäs kuiten.
Eli kannattaa katsoa avoimin mielin työpaikkoja, ehkä jokin paikka sullekkin löytyisi sellaisesta sektorista jota et ole aikaisemmin edes katsonut?

Vesisade. Piti lähteä heittämään parin tunnin polkupyörälenkki mutta eipä tonne sateeseen viiti lähteä. No, ehkä illemmalla.
Sama vika. Eiköhän se tästä iltaakohti selkene...

Vituttaa nämä farkkusankari/rintahaukka jätkät salilla, treenais ja pitäis sen turpansa kiinni eikä ulvois KATTOKAA MUA NOSTIN UUDEN ENKAN PENKISTÄ, NYT KUKAAN EI USKALLA AUKOA PÄÄTÄ! :mad:

Vituttaa nämä farkkusankari/rintahaukka jätkät salilla, treenais ja pitäis sen turpansa kiinni eikä ulvois KATTOKAA MUA NOSTIN UUDEN ENKAN PENKISTÄ, NYT KUKAAN EI USKALLA AUKOA PÄÄTÄ! :mad:
Arvatenkin oot 15v ja sua vituttaa, että nämä farkkusankari/rintahaukka __ jätkät on vahvempia?

Mun mielestä on hienoa, että joku kehtaa treenata noin täysillä. Itse kehtaan vain puristaa huulet yhteen puristettuina ja ynistä jotain naama punaisena, verisuonet paukkuen.
Ja kyllä sitä voi hieman tuuletella, kun nostaa enkan penkistä. Se tuntuu helvetin hyvältä!

Arvatenkin oot 15v ja sua vituttaa, että nämä farkkusankari/rintahaukka __ jätkät on vahvempia?

Väärin. 16v olen, ja ei vituta onko ne vahvempia vai ei.. Mutta onko se jotenkin fiksua käytöstä tulla salilla punaset pillifarkut jalas ja pullistella hauiksia peilin edessä, monesti tyttöystävät vieres. Porttikielto tollasille apinoille pitäs lyödä

Eli kannattaa katsoa avoimin mielin työpaikkoja, ehkä jokin paikka sullekkin löytyisi sellaisesta sektorista jota et ole aikaisemmin edes katsonut?

Juu mieli on kyllä avoin, mielestäni aika avoimuutta kun julkisivuasentaja/rakennuspeltiseppä hakee töihin pesulaan kuten minä tein että se siitä ja kiitos neuvosta

- soitin myös katukivitöihin, tuntipalkka 10, ei lisiä ja matkaa suuntaansa 60 km ...

Back
Ylös Bottom