Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Just Turun Sanomissa oli juttua, että Huittisissa on oikein ongelma kun ei saa porukkaa töihin teollisuuden alalle. Tyypit eivät viitsi edes vaivautua työhaastatteluihin..
Siinäkin oli joku sähköasentajaksi itsensä lukenut jamppa oli päässyt Seloy Lasitehtaalle hommiin aika helposti, kun oli vain viittinyt hakea. Ei oman alan hommia ollut, mutta tykkäs kuiten.
Eli kannattaa katsoa avoimin mielin työpaikkoja, ehkä jokin paikka sullekkin löytyisi sellaisesta sektorista jota et ole aikaisemmin edes katsonut?
Pitää varmaan muuttaa huittisiin. Etelä-pohjanmaalla on ainaki tosi heikosti työpaikkoja tällä hetkellä. Varsinkin ku etin kokopäivätyötä.

Ja kaikenlisäks tämä nuoleminen.. Taidat itte cartmann lukeutua noihin wnb-bodareihin?
Jep, oon kaiken muun hyvän lisäks törkeen vahva. Penkki 105kg

EDIT: Taidat olla vähän mustasukkainen näille tositreenaajille, kun niiden muijat jopa tulee salille asti rakkaansa voimailukoitoksia ihailemaan? Ja mikä peilin edessä pullistelussa on vikana?

Kato moro Lihasperuna !

No asiasta toiseen, on löytänyt itselleni uuden idolin. Tää tyyppi osoittaa, että kaikesta lahjojen puutteesta huolimatta pitää jaksaa treenata. Sisulla eteenpäin, perkele !

Nykyään mies on opetellut nostamaan ja on menestynyt ihan hyvin voimanostossa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kato moro Lihasperuna !

No asiasta toiseen, on löytänyt itselleni uuden idolin. Tää tyyppi osoittaa, että kaikesta lahjojen puutteesta huolimatta pitää jaksaa treenata. Sisulla eteenpäin, perkele !

Nykyään mies on opetellut nostamaan ja on menestynyt ihan hyvin voimanostossa.

WHAT?

......................I DONT EVEN

images

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Englannin mellakat levinneet manchesteriinkin. Vitun kiva asua täällä, luonnollisesti köyhällä ja erittäin etnisellä asuinalueella. Onneksi ei ole kauppoja tällä kadulla, niin ehkä eivät polta mun kotiani.

Vajaa kaksi kuukautta kestänyt korvaongelma. Korva lukossa, josta tasapaino-ongelmia ja huimausta, jotka haittaavat esim urheilua. Kova usein tuleva kipu ja ärtymys koville äänille. En ole altistunut melulle eikä lääkäri ja kaksi eri sairaanhoitajaa ole löytänyt mitään vikaa, vaikka ovat tehneet tyyliin kaikki mahdolliset kokeet.

Nyt sitten lääkäri määräsi "varmuuden" vuoksi vahvan antibioottikuurin, sekä korvatipat vaikkei testeissä näkynyt tulehdusta.

Englannin mellakat levinneet manchesteriinkin. Vitun kiva asua täällä, luonnollisesti köyhällä ja erittäin etnisellä asuinalueella. Onneksi ei ole kauppoja tällä kadulla, niin ehkä eivät polta mun kotiani.

Viittaat, että tuolla olisi jotain tekemistä mellakan kanssa.. Vihapuhetta/kiihoutusta ko/kö?

Itellä oli pari vuotta takaperin kanssa korva lukossa pari kuukautta, välillä kipeä ja särki, ja poksukin salilla varsinkin. Korvatulehdus, parit antibioottikuurit söin, niin lähti. Sitten korvat meni taas lukkoon muuan kuukaus siitä ja annoin vaan olla ja ilmasin itse korviani ja ne parani parissa päivässä.

Ei ei ei... Viittaan vaan siihen, että tilastollisesti köyhät ja erittäin etniset asuinalueet yleensä menevät pahemmin paskaksi mellakoinnin yhteydessä, kuin rikkaat ja väestöltään homogeeniset.

edit: Tosin tähän asti olen ollut väärässä, täällä on ihan rauhallista, siinä missä keskusta on ottanut enemmänkin vahinkoa.

Itellä oli pari vuotta takaperin kanssa korva lukossa pari kuukautta, välillä kipeä ja särki, ja poksukin salilla varsinkin. Korvatulehdus, parit antibioottikuurit söin, niin lähti. Sitten korvat meni taas lukkoon muuan kuukaus siitä ja annoin vaan olla ja ilmasin itse korviani ja ne parani parissa päivässä.

Tarkotatko ilmaamisella sitä, että otat nenästä kiinni ja "puhallat" jolloin korvat päästää ilmaa ulos vai mitä?
Jos tarkoitat, niin olen tehnyt tuota päivittäin tuloksetta, lukossa olevassa korvassa ei tapahdu mitään, kun "terve" korva suhahtaa normaalisti.

VOI vittu. Olkapää kipee ja kohta lekurille. Ainoa positiivinen asia tässä on mahdollinen saikku ja paremmat kipulääkkeet. Saatana!

Vajaa kaksi kuukautta kestänyt korvaongelma. Korva lukossa, josta tasapaino-ongelmia ja huimausta, jotka haittaavat esim urheilua. Kova usein tuleva kipu ja ärtymys koville äänille. En ole altistunut melulle eikä lääkäri ja kaksi eri sairaanhoitajaa ole löytänyt mitään vikaa, vaikka ovat tehneet tyyliin kaikki mahdolliset kokeet.

Nyt sitten lääkäri määräsi "varmuuden" vuoksi vahvan antibioottikuurin, sekä korvatipat vaikkei testeissä näkynyt tulehdusta.

Veikkaan vahvasti, että sulla on välikorvan ja nenän välinen pieni rööri tukossa. Mulla on välillä mennyt se tukkoon allergian takia ja lääkäriltä sit hakenu reseptin vähän vahvempiin allergialääkkeisiin (esim. duact tai aerius). Pari päivää meni kuurin alottamisesta ni aukes taas.

edit: toi putki on nimenomaan paineentasausta varten ja jos se on tukossa niin tulee noita just sun kuvailemia oireita.

Yleinen ja järjetön väkivalta e.g. Englannin mellakat ja samansuuntaiset lievemmät ilmiöt Helsingissä. Päivittäin saa lukea kuinka vanhus on potkittu kimppaporukalla(yksin kun ei osata/uskalleta) sairaalakuntoon ja ilman mitään syytä. Vituttaa myös kaikki protestoijat, lakkoilijat(kohta se onni loppuu onneksi niilläkin, Intiasta saa parempaa porukkaa töihin halvemmalla) ja ylipäänsä kaikenmaailman mielenosoittajat ja kulkueet. Kuka nyt oikeasti kuvittelee niistä olevan mitään hyötyä. 1000 toivotonta tapausta kävelee transsissa kadulla itse väsätty kyltti kädessä. Jippii. Jotenkin toivoisi, että ihmiset ottaisivat itseään niskasta kiiinni ja yrittäisivät edes oikeasti tehdä asioille jotain, fiksulla tavalla.

Sillä ihonvärillä ole mitään tekemistä asian kanssa. Suurin osa noista mellakoitsijoista on ihan white trashia. Säälittäviä teinejä jotka matkii muita idiootteja kun eivät omia aivoja omista. Voisi puolestani pistää kunnollisille kansalaisille ulkonaliikkumiskiellon koko Lontooseen ja napalmia kadulle.

Back
Ylös Bottom