Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vitun kyrpänordean runkkariverkkopankki saatana, ONKO SE NIIN VITUN VAIKEAA TOIMIA EDES JOSKUS?!?!?!

VITUN RUNKKARIT SAATANA

Taas kerran vituttaa vähän kaikki mutta eniten työt....

Kerran jo aikaisemmin kerrotut konstit puhelinmyyjille.
Mullakin ainakin alkoi nuo vähetä kun aina aloitin keskustelun sillä että olen jossakin ulkomailla duunissa ja mulla on kyllä kännynumero ja känny suomalainen mutta jos myytte,toimitatte jne ulkoimaille niin ok. Yleensä varsin nopeesti loppuu puhelu ja samalta ei ole tullut uutta.
Tulikin pari hauskaa tilanetta mieleen: puhelin soi ja vastasin "japa" sieltä alkoi kertoilla että jostain lehdestä. Sanoin että odota hetki että just nyt on hollilla. Sieltä kuului että Häh. No annoin hieman odottaa ja sitten sanoin että tilanne ohi. Ja jatkoin että olen afganistanissa ja juuri oli joku terroristi tähtäimessä mutta se pääsi livahtamaan. Neito toisessa päässä lopetti samantien puhelun.
No toisella kertaa joku alkoi kertoilla vihreästä sähköstä niin kerroin että mielestäni tyynellä ilmalla minun televisiossa on mielestäni huonompi kuva koska tuuli sähkössä ei ole tarpeeksi tehoa joten olen muuttamassa jenkkeihin lähelle ydinvoimalaa. Puhelu loppui siihen. Nykyään ei tule noita puheluita koskaan, ilmeisesti heillä on joku rekisteri että mihin kannattaa soittaa ja mihin ei.
Viimeviikolla emännän puhelin soi ja nappasin sen kouraan ja vastasin mahdollisimman möreällä äänellä ja emännän nimellä. Alkoi joku myyntipuhe jostain aku ankasta niin kerroin että olen just sukupuolen vaihdosleikkauksessa Lontoossa ja jos sinne lähettävät akun niin sitten tilaan. Se puhelu loppui siihen.
Joku aika sitten emäntä tilasi puhelin myyjältä maksuttomat näyte numerot meidän koirien nimillä ja meni täydestä.
Sitten ennen juhannusta joku soitteli mulle dnalta ja kertoili että mulla on soneralta puhelin lasku 24,90kk ja heiltä saisin saman alle 20€. Mutta kun kerroin että olen valmis maksamaan soneralle vaikka 50€kk sillä se on ainut verkko joka toimii tuolla itärajalla niin kaveri totesi että sulle ei varmaankaan enää tarvitse dnalta soittaa ja voiko laittaa rekisteriin sellaisen merkinnän, lupasin että saa laittaa.
Nyt ei olekaan mulle tullut yhtään puhelua sitten juhannusviikon... ja veikkaan että emännällekin loppuvat pikkuhiljaa kun kerkeen aina niihin harvoihin vastata.

Vitun kyrpänordean runkkariverkkopankki saatana, ONKO SE NIIN VITUN VAIKEAA TOIMIA EDES JOSKUS?!?!?!

VITUN RUNKKARIT SAATANA

Seuraavaksi olisin tässä yrittänyt käydä tilillä, no empä yritä vaan odotan suosiolla huomiseen. On muuten ollut aika usein nordealla nyt verkkopankissa ongelmia.

Loma loppu, huomen töihin... Vittu! Voisi melkein jättä vaikka vasemman käden muutaman kerran "vahingossa" oven väliin kun tuo viimeinen oljenkorsi Lottokin meni ihan vituiksi.

Toista viikkoo saikulla olkapään takia. Pääsis nyt vittu sinne leikkaukseen.

Näin heti viikon alkuun: Kalaöljykapselit vuoti housuntaskuun.. Herman Millerin tuolille tippui violettia vahaa, jonka valkea nahka tietenkin imas itseensä.. Vesisade pilaa kattoremppaa ja rakennushommia.. tietokoneen näytönohjain levis.. ruuvikompura hajos..

Mikä siinä on niin vaikeaa, että jos puhelinmyyjät ärsyttävät niin paljon, niin miksei sitä voi laittaa itselleen rajoitusta Robinson -palvelusta ja huomioida sen, ettei jaa sitä omaa puhelinnumeroaan joka paikkaan suoramarkkinointitarkoitukseen?

http://www.asml.fi/rajoituspalvelut/kuluttajille/puhelintarjonnan_rajoituspalvelu

Mikäli noita puheluita vielä jostain syystä tulee, voi soittajalle sanoa kohteliaasti, että mulla on puhelinmyynnin rajoituspalvelu, jonka jälkeen he yleensä pyytävät anteeksi ja lopettavat puhelun. Mulla ei ainakaan ole ollut kertaakaan ongelmia soittajien kanssa, kun olen asiasta maininnut. Ja tosi harvoin noita puheluita nykyisin edes tulee.

Mua vituttaa, kun mä lähetin työhakemuksen sähköpostilla, ja tarkoituksena oli laittaa siitä piilokopio itsellenikin. No onnistuin sitten kirjoittamaan oman sähköpostiosoitteeni siihen otsikko-kenttään ja painoin lähetä, ennenkuin tajusin että oikea otsikko puuttuu ja sen tilalla onkin mun sähköpostiosoite. Eli työpaikan tyyppi sai sähköpostia jonka otsikko oli tyyliin delgadon.sähköposti@gmail.com. Hienoa. Antaa musta fiksun vaikutelman.

Ahdistaa. Määrittämätön ahdistus. Paha olla. En tiedä mitä tekis kun jotkut asiat ahdistaa ihan vitusti. En tiedä miten päin olis.

1. Äärimmäisen paska treeni: apulihaksista loppui veto reilusti ennen päälihasta. Muutenkin ponnetonta ja laiskanpuoleista toimintaa.

2. Työt. Viisi päivää tähän mennessä takana ja vielä pitäisi kolme yötä jaksaa.

Back
Ylös Bottom