Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

En nyt sano, että olisi täysin mahdotonta, mutta kumma kun miehet ei koskaan epäile saaneensa tyrmäystippoja örvellettyään kännissä ja menetettyään muistinsa. Voihan tosiaan olla, että joit vain yhden siiderin tms., mutta silti aika yleisiä nämä tarinat tuntuvat olevan, mutta muistaakseni joku poliisikin kommentoi jossain lehtijutussa, että kyllä nämä tapaukset ovat hyvin harvinaisia missä tyrmäystippoja oikeasti olisi käytetty.

Paaaljon paaaljon jää tapauksia poliisin tietojen ulottumattomiin! Sillä poliisikin on vain ja ainoastaan ihminen :)
Kyllä minä ainakin itse tiedän, mikä menee päähän ja missä se oma veteen piirretty viiva kulkee alkoholin suhteen..

En nyt sano, että olisi täysin mahdotonta, mutta kumma kun miehet ei koskaan epäile saaneensa tyrmäystippoja örvellettyään kännissä ja menetettyään muistinsa. Voihan tosiaan olla, että joit vain yhden siiderin tms., mutta silti aika yleisiä nämä tarinat tuntuvat olevan, mutta muistaakseni joku poliisikin kommentoi jossain lehtijutussa, että kyllä nämä tapaukset ovat hyvin harvinaisia missä tyrmäystippoja oikeasti olisi käytetty.

Mulla ei todellakaan ole mitään tilastoa asiasta, mutta pienellä mutulla voisin väittää että miehiä edes yritetään raiskata harvemmin kuin naisia. =)

En tiedä sitten miten yleisiä nämä on kuitenkaan oikeasti. Rohypnol oli kuulemma joskus kova sana näiden veijarien keskuudessa.

Jos olisin 15 vuotta sitten tiennyt mihin paskaduuniin joudun niin en olisi käynyt lukiota enkä olisi mennyt ammattikorkeakouluun. Monia vuosia turhaa opiskelua... Nykyistäkin duunia on vaan pakko sietää siihen asti kunnes saa opintolainat maksettua ja vasta sen jälkeen voi irtisanoutua. Toki etsin uutta työpaikkaa koko ajan, mutta vastaukset on aina olleet sitä "olet ylikoulutettu" tai "liian vähän/vääränlaista työkokemusta". Tekis mieli tehdä loppu kaikelle kävelemällä köyden kanssa metsään ja olla tulematta takas kun katselee niitä opiskelu"kavereita", joille kaikki tuntuu onnistuvan. On hyvät työpaikat ja isot asunnot, vaihto-oppilasvuosi opiskeluaikana, kesätyö ulkomailla, kesätyöpaikka kesäpomona ja hyvä työpaikka opiskelujen loputtua. Kyllä vituttaa taas mennä aamuvuoroon töihin kun sai kuulla toimitusjohtajalta vittusaatanaperkelettä eilen. Eikä ole isompaa pomoa kelle valittaa tästä käytöksestä.

Oletko sä niin rahanahne, et on pakko mennä vääntää naama norsunvitulla duunii, vaikkei kiinnosta vitun vertaa?

Sairasta :lol2:

EDIT: vituttaa nää HELTEET, ei jumalauta mä odotan innolla syksyä :haart: ja varsinkin -20 asteen pakkasia :haart::haart:

Ei tarvinnu hirveen pitkään odottaa, tästä päästäänkin mun vitutukseen. 7 astetta lämmintä ulkona? wtf?

Pakko myöntää nyt,kun luulin tämän olevan joku mainoskikka,mutta...eEHEH KÄIÄHH...anteeksi...vähän huvittava juttu.Koulusta päin,kun olimme kerran salilla,näin siellä sellaisen aika ison jätkän,varmaan ainakin 150kg,ja sitten se äänteli kauheasti väännellessä joitakin 10kg rautoja...sitten katsoin,niin hänellä oli joku lateksipuku yms.ja sieltä tursosi kaikki läskit yms.ja kauhean karvaise henkilö...Olisi voinut olla vaikka apina...No,okei tämä oli trollaus,mutta jos luitte,niin varmasti myönnätte,että naurattaa ;DD

Olen sanaton.

Ojentajillehan tuo voi olla varmasti ihan toimiva liike, usein sitä vain tehdään ihan pinnoilta.

Kyllähän DC-mies tee tuon pään päältä ja ilman pehmustetta ;)

T0ntzalle tiedoksi, että on muuten todella hyvä ojentajaliike, kunhan ei tee liian leveällä otteella. Kannattaa joskus kokeilla. Smith-koneessa menee vähän mukavammin kuin vapaalla tangolla ja vaan pienet lapset ja vanhat mummut käyttää pehmustetta tangossa. Pinnoilta menee paremmin silloin, kun haluaa tehdä kunnon stopeilla ala-asennosta.

Jääkaappi oli jäänyt raolleen yöksi. Positiivista toki on että elokuussa harvemmin näkee noin paljon lunta.

Kuvittelisin tietäväni miltä tuntuu olla ihan helvetin kännissä ja tuntevani itseni sen verran hyvin että tunnistan alkoholin ja muiden aineiden vaikutukset. Join illan aikana max. 6 olutta (muistan ennen yökerhoa juomani oluet ja tarkistin kaverilta, joka kertoi että yökerhossa ei otettu kuin 1-2 juomaa), joten en ole edes voinut tulla niin humalaan että olisin ollut täysin hallitsemattomassa kunnossa ja menettänyt muistini. Lisäksi pupillini olivat lautasen kokoiset seuraavana aamuna, mikä on selvä merkki siitä että pelkällä alkoholilla ei olla menty.

Tuollainen asenne on yksi syy siihen, miksi niin vähän huumaustapauksia tulee ilmi. Vitun kiva mennä kertomaan epäilyistään kenellekään, jos ainoa vastaus on "olit vaan niin kännissä". Jos on ikinä ollut humalassa, tunnistaa kyllä millainen olo siitä tulee ja miten alkoholi vaikuttaa. Minä voin ainakin 100% varmuudella omalla kohdallani sanoa, että alkoholi ei vaikuta itseeni tuolla tavalla...

Eiköhän tärkeämpi opetus ole se, että ei kannata jäädä jonkun vieraan porukan kanssa hengaamaan, vaan lähteä menemään jos kaveritkin lähtee.

Vähän paha lähteä tai olla lähtemättä kun on niin helvetin sekaisin päästään ettei tajua yhtään mitään. En mä edes muista kaverini lähtöä, en muista kenen kanssa olen hengaillut (kuvittelin jossain vaiheessa olleeni yhden tutun seurassa, mutta näin myöhemmin on selvinnyt että kuvittelin kaiken), en muista ollenkaan mitä siinä on tapahtunut... Muistan siihen pisteeseen asti kun oltiin oltu tanssimassa ehkä 5min. Siitä seuraava muistikuva on loppuillasta kun olen yksin ja ilman tavaroitani.

Vituttaa tuollaiset jeesustelijat. Edelleenkin, sitä fiilistä ei voi käsittää ennen kuin sen on kokenut. Olihan se tavallaan oma vika, mutta en mä tehnyt mitään ansaitakseni niitä vitun tippoja juomaani. Jos olisin tullut raiskatuksi, samat jeesustelijat varmaan kommentoisivat "no, oma vikasi kun olit ulkona kännissä." :jahas:

Selkä taas kipeenä.. :(

Alyssa, ei kaikki todellakaan ole jeesustelijoita. Aika kauheaa tuollainen. Tiedätkö yhtään ketä ne äijät oli ja oletko ollut yhteydessä poliisiin tai siihen baariin aiheesta? Luulisi että ainakin baarinomistajaa kiinnostaa jos siellä on joku tyrmäystippoja jaellut. Ja ehkä siellä joku poke tms. muistaa jotain. Jos olet ollut ihan sekaisin, niin ehkä olet jäänyt heidän mieleen. Jos olet ollut baarissa koko ajan, niin tuskin sua on raiskattu. Voin arvata, että olet aika paineessa nyt, tsemppiä kuitenkin.

Vituttaa tuollaiset jeesustelijat. Edelleenkin, sitä fiilistä ei voi käsittää ennen kuin sen on kokenut. Olihan se tavallaan oma vika, mutta en mä tehnyt mitään ansaitakseni niitä vitun tippoja juomaani. Jos olisin tullut raiskatuksi, samat jeesustelijat varmaan kommentoisivat "no, oma vikasi kun olit ulkona kännissä." :jahas:

Hyvä että selvisit noin "vähällä".Tollasista jutuista on kai paras yrittää oppia koko rahan edestä.

Tänään kattelin vähän kauempaa sivusilmällä, kun eräs sälli alkoi latomaan painoja kyykkytelineeseen.. Olisiko painoja ollut noin 100kg.. Oman sarjani jälkeen vilkaisin uudestaan ja pohkeita näytti siinä jumppaavan..
Noh, siirryin lähemmäksi tekemään toista liikettä ja oli pakko kurkata uudestaan, koska arvasin että jotain mätää tässä on... Ja kuten oikein arvelin.. Kyykkyähän se hemmetti siinä väänsi! :D Liikerata oli yhtä laaja kuin pohjejumpassa, kun oikeen tarkkaan katsoi niin kyllä ne polvet siinä koukistuivat..

Alyssa, ei kaikki todellakaan ole jeesustelijoita. Aika kauheaa tuollainen. Tiedätkö yhtään ketä ne äijät oli ja oletko ollut yhteydessä poliisiin tai siihen baariin aiheesta? Luulisi että ainakin baarinomistajaa kiinnostaa jos siellä on joku tyrmäystippoja jaellut. Ja ehkä siellä joku poke tms. muistaa jotain. Jos olet ollut ihan sekaisin, niin ehkä olet jäänyt heidän mieleen. Jos olet ollut baarissa koko ajan, niin tuskin sua on raiskattu. Voin arvata, että olet aika paineessa nyt, tsemppiä kuitenkin.

Ei mitään käsitystä kenen/keiden seurassa olen ollut. Käyn hakemassa laukkuni huomenna, joten voin samalla kysellä muistaako kukaan mitään tai mistä laukku on löytynyt. Tuskin kuitenkaan osaavat paljonkaan auttaa, koska se on aika iso paikka ja jokainen asiakas on yleensä enemmän tai vähemmän sekaisin...
Joo, niin mäkin järkeilin että raiskauksen todennäköisyys on aika pieni ja kyllä mä varmaan itsekin sen tuntisin jos niin olisi tapahtunut. Pelottaa vaan kun ei yhtään tiedä mitä on tapahtunut. Kohta on HIV ja vauva :jahas:

Multa on joskus kännissä mennyt muisti ja olen ollut vähän paniikissa aamulla, että mitä on tapahtunut. Voin vain arvata että sulla on se potenssiin kymmenen. Kannattaa kysellä baarihenkilökunnalta ja sinuna ottaisin myös poliisiin yhteyttä. Toi ei välttämättä ole yksittäistapaus. Voin kuvitella, että on aika raskasta nyt sielläpäin :(

Kyl sukulaissuhteet on ihan anaalista yrityselämässä! Tän kuukauden rahallinen menetys karkeasti arvioiden 1500e! kuinka paljon ihminen joutuu kestämään ennenkun mitta ylittyy?

Huomena näyttämään kättä urheilulääkärille. Mitä anatomiaa olen opiskellut ja netistä oireita mätsäillyt kohilleen niin kyseessä ois varhainen tendiniitti. Tiedossa siis 2vk-6kk totaalilepoa grippi/leuka/voimistelu/käsilläseisonta/maastaveto/vittusaatanan vitun vittu/treenistä ylipäätään.

Vittu pumppaan 30kg lisää lihasta jalkoihin.

Nyt se tosin kävi mitä olen pelännyt koko "urheilu-urani" ajan = Teen kaiken käsillä. Mitä sitten teen kun käsi tai kaks menee paskaksi? Hyppään jojoon? Joo?

Ei mutta kaikenlaista porukkaa on liikenteessä ja jos eksyy väärään paikkaan/seuraan niin kyllä siinä vähän itseäänkin voi syyttää. Tai "kavereita" jotka liukeni paikalta ja jätti sinut yksin.

Back
Ylös Bottom