Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Miks minä palan niin helposti? Kävin vain kaupungilla ja rannalla kävelemässä niin heti paloi naama, nenä, kädet ja rinnasta se osa mikä näkyy kaulusten välistä. Olen tosi valkea ja nyt on kädet aivan koomisen näköiset kun puoli kättä on ihan ruskea ja punainen ja olkapäät on ihan valkeat.

Oletko punapää? Tänään oli UV arvot korkeimmillaan 15 vuoteen suomessa, ja 11-15 välillä oli valtakunnan suositus että lapset eivät olisi pihalla ollenkaan. Aurinkovoide arvo minimi 30 oli tälle päivälle, ja ne punapäät palaa herkimmin.

Jotain flunssaa varmaan liikkeellä. Ollu ny pari päivää kurkku kipee ja tänään noussu pientä lämpöä. Toivottavasti menee pian ohi. :jahas:

Pakko myöntää nyt,kun luulin tämän olevan joku mainoskikka,mutta...eEHEH KÄIÄHH...anteeksi...vähän huvittava juttu.Koulusta päin,kun olimme kerran salilla,näin siellä sellaisen aika ison jätkän,varmaan ainakin 150kg,ja sitten se äänteli kauheasti väännellessä joitakin 10kg rautoja...sitten katsoin,niin hänellä oli joku lateksipuku yms.ja sieltä tursosi kaikki läskit yms.ja kauhean karvaise henkilö...Olisi voinut olla vaikka apina...No,okei tämä oli trollaus,mutta jos luitte,niin varmasti myönnätte,että naurattaa ;DD

Ei vituta enää, mut aamulla kiukutti. Kauhee kiire töihin ja koira kusettamatta ja aamupala syömättä. Noo, puuro oli valmista ja kauheessa kiireessä raejuustopurkki auki. ja V***U! repäsin vauhdilla sen foliosysteemin siitä päältä ni tottakai siitä lähtee semmonen pikkupikku suikale vaan. Yritin sit rauhallisesti ottaa ne kaks puolikasta erikseen pois. Toootttakai siitä lähtee taas semmosia pikku siivuja x 35. JES! Pikkujuttu mut kiireessä ketutti :D

Kaiken näköstä paskaa sitä tässäkin työssä joutuu kuuntelemaan. Joku hintahtava julli tulee heti aamusta huutamaan, vaikkei asioista tiedä yhtään mitään.
Asiakaspalvelu in my ass.. Mulle sopis parhaiten työ jossa ei tarvis nähdä yhtäkään ihmistä koko päivän aikana.

Ohhoh. Menipäs monta sataa eilen, kun joutu lähtemään käyttää koiraa päivystyksessä. Kiitos sulle joka rikot sitä lasia rannalle !

Tässä taas yksi päivä satuin bongaamaan huvittavan tilanteen eräältä salilta.

Oli sellanen reipas satakilonen miesjärkäle tekemässä narulla pushdownia ylätaljasta. Painoo oli noin 80 kiloa pakassa. Helvetinmoisella tuhinalla puhisi siinä jonku todella tiukan kympin sarjan. Sarjan jälkeen mies kulautti viimeiset vedet pullosta ja lähti noutamaan lisää vettä toisesta salin huoneesta. Sillä välin viereisessä laitteessa reenannut nuori tyttö ajatteli mennä oma-aloitteisesti tekemään sarjatauon aikana samaa liikettä samalla taljalla, mitä se mies oli tehnyt. Laittoin painopakkaan yhden levyn, eli viis kiloa ja vemputti sillä kympin sarjan ja palasi takakaisin viereiseen laitteeseen.
Mies palasi vedenhakureissulta ja alkoi psyykkaamaan itseään seuraavaa pushdown-sarjaa varten. Siinä ärähteli ja örähteli ja läpsi itseään reisille ym. Samalla huomasin, että siinä vieressä laitteessa oleva tyttö oli aika epävarman ja hiukan levottoman näköinen. Sit tajusin itse syyn käytökseen; oli unohtanut siirtää sen painopakan tapin takaisin siihen, missä se sillä miehellä oli.
Bodari tarttui naruun ja kaikilla voimillaan painaisi kädet alas suoraksi "KABOOOOOOOOM!!!" Voitte vaan uskoo, että olis se viiden kilon lätky lentänyt vaikka kuuhun asti. Oli podimies pikkasen hätääntynyt. Ihteeni vähän huvitti. Jopa nauratti ihan kovaan ääneen.

Oletko punapää? Tänään oli UV arvot korkeimmillaan 15 vuoteen suomessa, ja 11-15 välillä oli valtakunnan suositus että lapset eivät olisi pihalla ollenkaan. Aurinkovoide arvo minimi 30 oli tälle päivälle, ja ne punapäät palaa herkimmin.

En ole, vaan mulla on tavalliset ruskeat hiukset.

Ei mullakaan ole luonnostaan punaiset hiukset, mutta mulla on runsaasti punapigmenttiä kuitenkin. Huomaa mm. siitä, että palan helposti, ihossa ei ole sitä "ruskeaa" pigmenttiä niin että ruskettuisin, mulla on pisamia jne..

Mulla on kans ruskeat hiukset mutta parrassa on vähän punaista sävyä, pisamia. Ja palan ihan vitun helpolla. Monena kesänä käynyt niin että "käyn vaan nopeasti kylillä" ja puolen tunnin jälkeen olen palanut.

Ei minulla ole pisamia tai punaista sävyä tms. Olen aina ollut naurettavan vaalea ja palanut helposti. Ehkä olen tosiaan sellainen kaappigingeri :eek:

Ei minulla ole pisamia tai punaista sävyä tms. Olen aina ollut naurettavan vaalea ja palanut helposti. Ehkä olen tosiaan sellainen kaappigingeri :eek:

:lol2: joo no eilinen keli ei välttämättä vaatinut edes sitä punasävyä. Itse tuskastelen tuon palamisen kanssa kuitenkin aina, vaikka miten käyttäisi isoja suojakertoimia sun muita niin tuppaa käymään hassusti joka kesä.

Tässä taas yksi päivä satuin bongaamaan huvittavan tilanteen eräältä salilta.

Oli sellanen reipas satakilonen miesjärkäle tekemässä narulla pushdownia ylätaljasta. Painoo oli noin 80 kiloa pakassa. Helvetinmoisella tuhinalla puhisi siinä jonku todella tiukan kympin sarjan. Sarjan jälkeen mies kulautti viimeiset vedet pullosta ja lähti noutamaan lisää vettä toisesta salin huoneesta. Sillä välin viereisessä laitteessa reenannut nuori tyttö ajatteli mennä oma-aloitteisesti tekemään sarjatauon aikana samaa liikettä samalla taljalla, mitä se mies oli tehnyt. Laittoin painopakkaan yhden levyn, eli viis kiloa ja vemputti sillä kympin sarjan ja palasi takakaisin viereiseen laitteeseen.
Mies palasi vedenhakureissulta ja alkoi psyykkaamaan itseään seuraavaa pushdown-sarjaa varten. Siinä ärähteli ja örähteli ja läpsi itseään reisille ym. Samalla huomasin, että siinä vieressä laitteessa oleva tyttö oli aika epävarman ja hiukan levottoman näköinen. Sit tajusin itse syyn käytökseen; oli unohtanut siirtää sen painopakan tapin takaisin siihen, missä se sillä miehellä oli.
Bodari tarttui naruun ja kaikilla voimillaan painaisi kädet alas suoraksi "KABOOOOOOOOM!!!" Voitte vaan uskoo, että olis se viiden kilon lätky lentänyt vaikka kuuhun asti. Oli podimies pikkasen hätääntynyt. Ihteeni vähän huvitti. Jopa nauratti ihan kovaan ääneen.

:hyper:

Ei tapahtunu salilla mutta hauska juttu silti. Kaveri kertoi että niiden työpaikalla joku nainen harrastaa juoksua.. ja ne oli jotain keskustellu siinä sit niin yks oli väläyttäny että on juossu cooperin 12 minuuttiin... eikä kuulemma ollu vitsi! :D

Ihan kova saavutus :D

Ei tapahtunu salilla mutta hauska juttu silti. Kaveri kertoi että niiden työpaikalla joku nainen harrastaa juoksua.. ja ne oli jotain keskustellu siinä sit niin yks oli väläyttäny että on juossu cooperin 12 minuuttiin... eikä kuulemma ollu vitsi! :D

Ihan kova saavutus :D

Muistan koulusta kuinka eräs juoksi Cooperin 10 minuuttiin :D Oli muka niin helvetin hyvä läppä, johtu siitä kun joutu lopettamaan kesken juoksun...

Pikku vinkki: Älkää pistäkö piilareita päähän, jos olette pilkkoneet chiliä. (Käsien pesukaan ei auta)
Tekee nimittäin aikaa höböö.

Eka hylätään maksusitoumus = En pääse yksityisen kautta leikkaukseen = Vituttaa. No nyt sit tulee lisää paskaa niskaan ! Pohjolan kusipäät rupee nyt perimään multa laskuja magneettikuvauksista ja käynneistä ortopedillä. Siiis vittu saatana.

Miksi pohjola näin tekee? siis millä ne perustelee tän päätöksen?

Itse en Suomen kesässä pala, mutta muuten kyllä menee hermot kun hiki valuu jo pelkästä hengittämisestä ja ahistaa kun ei ole viileämpää..

Gigantti...

Kävin kattomassa puhelimia, olin ostamassa Samsung Galaxy S mutta katsoin lappua, hinta oli 499€. Järkytyin hintaa ja kysyin myyjältä (erittäin nuori, paljon finnejä, puhuu "veltosti", vitun tyhmän näkönen muutenkin) että mikä on viimeinen hinta. Myyjä katsoi koneelta ja sanoi että hinta on vedetty niin alas kuin mahdollista. 499€! Nettikaupassa se on arviolta joku 380€ gigantilla.... Noh lähin suoraan ulos kaupasta ja olin valmis menemään toiseen kauppaan mutta (olin äitin kyydillä) äiti kävi kysymässä piruuttansa kanssa, mutta kysyikin sitten eri myyjältä. Hinta joku 390€. Noh se tuli sanoo et tää myyjä myy sitä tähän ja tohon hintaan ni pääsin ostaa sen. Mutta jos sä saatanan paska myyjä luet tätä niin HAISTA HELEVETIN PITKÄ JA PAHANHAJUINEN VITTU!!!

Ei mulla muuta ja anteeksi kielenkäyttöni.

Gigantti...

Kävin kattomassa puhelimia, olin ostamassa Samsung Galaxy S mutta katsoin lappua, hinta oli 499€. Järkytyin hintaa ja kysyin myyjältä (erittäin nuori, paljon finnejä, puhuu "veltosti", vitun tyhmän näkönen muutenkin) että mikä on viimeinen hinta. Myyjä katsoi koneelta ja sanoi että hinta on vedetty niin alas kuin mahdollista. 499€! Nettikaupassa se on arviolta joku 380€ gigantilla.... Noh lähin suoraan ulos kaupasta ja olin valmis menemään toiseen kauppaan mutta (olin äitin kyydillä) äiti kävi kysymässä piruuttansa kanssa, mutta kysyikin sitten eri myyjältä. Hinta joku 390€. Noh se tuli sanoo et tää myyjä myy sitä tähän ja tohon hintaan ni pääsin ostaa sen. Mutta jos sä saatanan paska myyjä luet tätä niin HAISTA HELEVETIN PITKÄ JA PAHANHAJUINEN VITTU!!!

Ei mulla muuta ja anteeksi kielenkäyttöni.

No jos hinta ei ensimmäisessä kaupassa miellytä niin voi saman tien mennä toiseen kauppaan. Itse saa valita mistä ostaa. Jospa se eka oli vaan joku aloitteleva myyjä tai kesätyöläinen jolla ei valtuudet riittäneet.

Back
Ylös Bottom