Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ajan"puute" ja laiskuus, mennyt päivät menopeliä remontoidessa. Ajattelin että asia hoituisi kätevästi myös puhelimella, muttei näin ilmeisesti ole. FFU
Pesäpallomailalla. Kai sulla on jonkinlainen tosite tuosta velasta?
Mua ei sinänsä vituta, vähän paska fiilis vaan. Ei yhtään huvittaisi tehdä mitään, mutta pakko kai se on kun olen taas luvannut tehdä tuplavuoron kahdessa eri paikassa. Ensimmäinen paikoista on ehdoton inhokkini kaikista duunipaikoistani (tylsää hommaa, dorkat työkaverit), joten senkään takia motivaatio ei ole kovin korkealla...
Noh, tiedät ainakin ensi kerralla :D
Mua ei sinänsä vituta, vähän paska fiilis vaan. Ei yhtään huvittaisi tehdä mitään, mutta pakko kai se on kun olen taas luvannut tehdä tuplavuoron kahdessa eri paikassa. Ensimmäinen paikoista on ehdoton inhokkini kaikista duunipaikoistani (tylsää hommaa, dorkat työkaverit), joten senkään takia motivaatio ei ole kovin korkealla...
Minua yritettiin soittaa töihin, arvaa meninkö? Niin helppoa se on.
Oletko sä niin rahanahne, et on pakko mennä vääntää naama norsunvitulla duunii, vaikkei kiinnosta vitun vertaa?
Sairasta :lol2:
Voi vittu oikeesti kun vihaan noita kännisankareita. Hoitas nyt poliisi noi vittuun tosta pihalta ettei tule tilannetta jossa pitää ottaa oikeus omiin käsiin. :curs:
Toinen illan istujainen oli jossain mun yläkerrassa, joko kaatoivat viinaa tai !kusivat! mun parvekkeen kaiteelle.. Järkyttävä haju :urjo:
En vaan voi käsittää miten ihmiset on niin kusipäitä ja käyttäytyy ku idiootit!! :curs:

No ei vittu! Ostin tuossa joku aikaa sitten Yamahan Raptorin. Joku 700-800km kerkesin ajella ja tänään räpsähti kiertokanki alakerrasta läpi tiellä. Nyt sitten vaan uusi kone tilalle, jihuu! Kyllä aluksi nauratti, että ei vittu oo totta, mutta enää ei.
Ei ne ihmiset sitä tee, vaan alkoholi saa ihmiset tekemään![]()
Toinen illan istujainen oli jossain mun yläkerrassa, joko kaatoivat viinaa tai !kusivat! mun parvekkeen kaiteelle.. Järkyttävä haju
En vaan voi käsittää miten ihmiset on niin kusipäitä ja käyttäytyy ku idiootit!!