Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

VItuttaa kun läppärit ei toimi missään. Himassa kone sammuu vähän väliä ja jökkii ihan koko ajan. Töissä sama homma, heti aamusta koneelle katsomaan näyttöä ja odottelemaan jos jotain tapahtuis. Tänkin tekstin kirjotin sokkona kun merkit ilmestyy myöhässä ruutuun

Ajan"puute" ja laiskuus, mennyt päivät menopeliä remontoidessa. Ajattelin että asia hoituisi kätevästi myös puhelimella, muttei näin ilmeisesti ole. FFU

Noh, tiedät ainakin ensi kerralla :D

Mua ei sinänsä vituta, vähän paska fiilis vaan. Ei yhtään huvittaisi tehdä mitään, mutta pakko kai se on kun olen taas luvannut tehdä tuplavuoron kahdessa eri paikassa. Ensimmäinen paikoista on ehdoton inhokkini kaikista duunipaikoistani (tylsää hommaa, dorkat työkaverit), joten senkään takia motivaatio ei ole kovin korkealla...

Pesäpallomailalla. Kai sulla on jonkinlainen tosite tuosta velasta?

Pesisstaga on kyl varmaan varsin toimiva ratkaisu tähän pulmaan. Nopeutuu maksaminen kummasti. Harmi vaan kun tollasesta velanperinnästä voi jälkeenpäin jäädä jopa miinukselle vaikka rahat saisikin näppiin, kun joutuu oikeudenkäynnin jälkeen maksamaan korvauksia ja sakkoja. :D

Mua ei sinänsä vituta, vähän paska fiilis vaan. Ei yhtään huvittaisi tehdä mitään, mutta pakko kai se on kun olen taas luvannut tehdä tuplavuoron kahdessa eri paikassa. Ensimmäinen paikoista on ehdoton inhokkini kaikista duunipaikoistani (tylsää hommaa, dorkat työkaverit), joten senkään takia motivaatio ei ole kovin korkealla...

Minua yritettiin soittaa töihin, arvaa meninkö? Niin helppoa se on.

Noh, tiedät ainakin ensi kerralla :D

Oletko sä niin rahanahne, et on pakko mennä vääntää naama norsunvitulla duunii, vaikkei kiinnosta vitun vertaa?

Sairasta :lol2:

EDIT: vituttaa nää HELTEET, ei jumalauta mä odotan innolla syksyä :haart: ja varsinkin -20 asteen pakkasia :haart::haart:

Vittu mitä paskaa. Toukokuusta asti ettiny vuokrakämppää turusta ja viel ei oo löytyny. 9 kämpästä tosin hakemuksen jättäny, mut kun ei oo vittu vakituista työpaikkaa ni opiskelijat ja vakituisessa työssä olevat menee aina edelle. Turha varmaan yrittää enää muuttaa vanhempien luota pois ku noin helvetin vaikeeta kämpän löytäminen.

Vituttaa, kun työpaikka on vielä pari viikkoa pitkä + kaukana omasta salista. Ja vielä aamuin illoin 45 min pyöräily himaan ja takas. Kun kesällä on mukava tehdä muutakin kuin vain olla sisällä, niin salista tulee pidettyä taukoa.

Onneksi kohta taas työpaikka lyhyempi ja sali lähellä, voi käydä aamulla. Mutta nyt sitä tuntuu että lihaksisto katoaa silmissä, vaikkei ehkä pidä paikkaansa.

Vituttaa, kun tää dietti ei meinaa onnistuu varsinkaan näin viikonlopun alla :curs::curs::curs:

Arkipäivisin menee hyvin, mutta viikonloppuna on omat houkutukset.

Voi vittu oikeesti kun vihaan noita kännisankareita. Hoitas nyt poliisi noi vittuun tosta pihalta ettei tule tilannetta jossa pitää ottaa oikeus omiin käsiin. :curs:

VITUTTAA: viikon treenitauko takana, koska sormet vähä väänty lukkopainiessa. Selkä myös ollut aiemmin kipeä. Sinnittelin viikon treenaamatta, kävin hierojalla, venyttelin, lepäsin ja olin hyvä ihminen...tänään tuntu hyvältä ja päätin lähteä aamupaineihin pitkästä aikaa. Joo....alko selkä vähän aristaa siellä ja viimesessä sparrissa siihen tulikin yhtäkki aivan hullu kipu-->siihen loppu painit, siitä suoraan päivystykseen. Kipu niin kova, ettei pysty hengittää ja joka sisään hengityksellä tippa linssiin. Sanoivat, että lääkäri tutkii ihan kohta. Istuin 4 vitun tuntia kivuissani siinä ja tuijotin seinää. Lopputulos: ei tietoa mikä siellä on, ilmeisesti joku tosi paha lihasjumi vasemmalla puolen+kassillinen kipulääkkeitä ja relaxantteja. Ja uus treenitauko. jeah. Nii ja polvi kans napsuu, mut ei ne kerenny sitä nyt tutkimaan. Vituttaa myös se, että mun salikortti menee sunnuntaina vanhaks ja oisin halunnu viikonlopun käydä salilla nostelee puntteja. En viitti ens kuuta maksaa, ku muutan parin viikon päästä. Mut ei sit! sanoinko jo, että vituttaa?!

No ei vittu! Ostin tuossa joku aikaa sitten Yamahan Raptorin. Joku 700-800km kerkesin ajella ja tänään räpsähti kiertokanki alakerrasta läpi tiellä. Nyt sitten vaan uusi kone tilalle, jihuu! Kyllä aluksi nauratti, että ei vittu oo totta, mutta enää ei.

Minua yritettiin soittaa töihin, arvaa meninkö? Niin helppoa se on.

Oon mäkin kerran kieltäytynyt. Tosin sit laitoin tekstaria puolen tunnin päästä perään että tuun sittenkin :D

Oletko sä niin rahanahne, et on pakko mennä vääntää naama norsunvitulla duunii, vaikkei kiinnosta vitun vertaa?

Sairasta :lol2:

En ahne vaan köyhä... Jollain on elettävä eikä kaikilla ole mitään normaali 9-17 duunia.
Kyllä mä tykkään hirveesti kaikista muista paikoista missä teen duunia, toi yks vaan tökkii. Mut eihän mun sinne tosiaan tarvitse mennä ellen halua. Nyt olen sanonut etten tee ainakaan tuplavuoropäiviä siellä, koska ensinnäkin sinne on niin pitkä matka enkä tykkää olla siellä, vaikka työ onkin helppoa rahaa.

Ruvennu pikkuhiljaa ärsyttämään, et oon aina töissä. Vaihtoehtoja ei hirveesti oo, et minkäs teet, mutta silti.. Tuli kutsu Summer sound:lle, mutta mitäs mä teen, oon töissä... :jahas:

Enpä oo tainnu tehä tänä vuonna tai kesänä mitään muuta ku töitä

Voi vittu oikeesti kun vihaan noita kännisankareita. Hoitas nyt poliisi noi vittuun tosta pihalta ettei tule tilannetta jossa pitää ottaa oikeus omiin käsiin. :curs:

Jep, sama. Onneks riehuivat talon toisella puolella ja toisessa rapussa, basson jyminä kuulu silti.
Toinen illan istujainen oli jossain mun yläkerrassa, joko kaatoivat viinaa tai !kusivat! mun parvekkeen kaiteelle.. Järkyttävä haju :urjo:

En vaan voi käsittää miten ihmiset on niin kusipäitä ja käyttäytyy ku idiootit!! :curs:

Toinen illan istujainen oli jossain mun yläkerrassa, joko kaatoivat viinaa tai !kusivat! mun parvekkeen kaiteelle.. Järkyttävä haju :urjo:

En vaan voi käsittää miten ihmiset on niin kusipäitä ja käyttäytyy ku idiootit!! :curs:

Ei ne ihmiset sitä tee, vaan alkoholi saa ihmiset tekemään :rolleyes:

Ens viikolla alkaa työt, 4 viikon loma meni liian nopeesti. Unirytmi ihan perseellään, mahtava eka työviikko tiedossa senkin takia. Tosin näin se on mulla aina lomien jälkeen. Lisäksi aina tulee tietynlainen morkkis loman lopputtua, "ois pitäny tehdä asioita enemmän" tai "reissata enemmmän". Minkäs sitä luonteelleen voi...

No ei vittu! Ostin tuossa joku aikaa sitten Yamahan Raptorin. Joku 700-800km kerkesin ajella ja tänään räpsähti kiertokanki alakerrasta läpi tiellä. Nyt sitten vaan uusi kone tilalle, jihuu! Kyllä aluksi nauratti, että ei vittu oo totta, mutta enää ei.

Paljonko sillä motilla oli ajettu? Vai oliko tuo ihan uus vehje?

Ja sitten siihen vitutukseen... Tämä Tullin nettituontipalvelu, jossa voit tehdä tullauksen itse. Ei saatana, on muuten varmasti jonkun insinöörin suunnittelema. Ohjeita löytyy ydinreaktorien, panssarivaunujen ja avaruusalusten tullaamiseen, mutta kun pitäis saada jotain hieman pienempää tullattua, niin eihän siitä ota kukaan selvää.
Pitäis varmaan ihan vittuillessaan tilata Nasalta joku raketti.

Pyysin sitten siirtämään paketin Jkylän toimipisteeseen, käyn ihan ite selvittämässä. Vittu.

Ei ne ihmiset sitä tee, vaan alkoholi saa ihmiset tekemään :rolleyes:

Olen tätä ennenkin ihmetellyt. Miten voi olla mahdollista että tässä maassa pystyy kuittaamaan ihan minkälaisen käyttäytymisen tahansa vain sillä että "olin kännissä". Ihan kuin se antaisi jotain erityisvapauksia toimia muista ollenkaan piittaamatta. Sittenhän sen ymmärtäisi jos joku pakottaisi vetämään perseet, mutta kyllä nämä sankarit ihan omasta tahdosta sen viinalestin tuolta alkosta hakee ja sen kumoaa. Tai parikin sellaista. Sen jälkeen ei tarvitse miettiä miten toimii, koska on kännissä. "Ei oo mun vika, olin jurrissa!"

Toinen illan istujainen oli jossain mun yläkerrassa, joko kaatoivat viinaa tai !kusivat! mun parvekkeen kaiteelle.. Järkyttävä haju

En vaan voi käsittää miten ihmiset on niin kusipäitä ja käyttäytyy ku idiootit!!

Joo, on kyllä hienoa toimintaa ollut sielläkin.. :jahas:

Back
Ylös Bottom