Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niska ollut muutaman päivän niin kipeä että hädin tuskin päätä pystyy kääntämään, treenistäkään ei tule mitään ja sekös vasta vituttaa!
^ Tuohan on kuin joku happy handjob instruction, jos ei nää videota.
;)..mut mulla oli kivaa.
Prkl yritin tänään sporttisesti harrastaa työmatkaliikuntaa pyöräilemällä töihin (sain pyörän viime viikol) ja olin tarkistanut sen reitin reittioppaasta mooonta kertaa ja piti olla helppo mutta enkös mä helkutti soikoon puolivälissä matkaa tajua olevani tienhaarassa ilman hajuakaan mihin suuntaan pitäs mennä ja työt alkamassa parinkymmenen minsan päästä ja päätän sitten vittu palata takas himaan ja juosta dösään, joka oli juurikin mennyt noin puoli minuuttia sitten sen aikataulujutun mukaan (siis se dösä jolla oisin kerenny). Odottelin siinä sitten seuraavaa ja myöhästyin. Niin ja vettähän tuli tietty koko episodin ajan kuin esterin perseestä eli sen lisäks että olin myöhässä olin myös erittäin hehkee uitettu koira-lookissani töihin mennessä...jes -_-
Muistan joskus kun pyöräilin töihin uuteen paikkaan ja menomatkan menin kaverin kanssa, joka siis näytti reitin. Koko matkalla piti kääntyä ehkä 2 kertaa jostain risteyksestä. Kotimatkalla sitten yksin fillaroidessani tajusin jossain vaiheessa olevani eksynyt. Kun vastaan tuli kyltti "Kaarina" (ja asuin siis Turussa), tajusin olevani pahasti eksynyt :D Ei muuta kuin takaisin päin samaa reittiä ja koittamaan jokaista risteystä joka näytti oikealta. 1,5h siihen eksymiseen meni, tosi kivaa joskus yöllä pitkän työpäivän jälkeen. Mulla pitäisi olla navigaattori koko ajan matkassa, koska toi eksyminen on ihan normaalia vaikka aina mukamas katson ja ymmärrän reitin ihan hyvin.Tuttu tunneMuistan joskus kun pyöräilin töihin..
Itse printtaan aina kartan reittioppaasta jos vaikea homma. Tien päällä kun voi näkymät näyttää vähän erilaiselta kuin kartalla. Tai sitten jos pari epävarmaa käännöstä, niin kirjottaa ne ylös. http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli...iskaisi+toukkia+naisen+silmään+/1135265899145Lensi joku mäkäräinen silmään kun kävin lenkillä. Kirvelee ihan vitusti vaikka sain kaivettua sen pois.
Munikohan se perkele..

... Onhan tää jo kaksi päivää vanha. Mulla menee vittu niin kuuppa jumiin noiden mustien pisteiden kanssa. Vittu mitä paskaa.
Koitin lisätä rasvoja nyt ensin enemmän ruokavalioon.(rypsiöljyä lisää siis)^ mässypäivän paikka.
On postimyynnissä, mutta liikkeestä suoraan ostettaessa se on ihan liikkeen oma asia haluavatko he sellaisen antaa. Mikään laki siihen ei velvoita. Ja nyt sellaista ei ole.Eikö tuotteella ole 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus? Vai ostitko ulkomailta?
Vituttaa kaupassa nää kaikki tomaattien nyplääjät, ihan samanlaisia ne perkele kaikki on.