Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliko ees hyvännäkönen nainen? Se pitää aina ilmottaa ku kirjottaa tällasia postauksia!Kyllä muuten vitutti olla Tammerfesteillä. Oltiin siinä jossain Miami-nimisessä paikassa, joka oli ahdettu niin tupaten täyteen että häkkikanaakin hirvittäisi. Juomaa sai odottaa mukavat kolme varttia tiskin äärellä, kun mukava baarimikko halusi palvella tyttöjä ensin. Sitten sain kuskin kokikseni, ja tanssilavan vierestä kulkiessa yksi kuolemanhumalassa ollut ämmä lahosi suoraan päälle kaataen kaiken juoman juuri mun paidalle. Huusin että vittu ja painuin helvettiin. Hienoa meininkiä.
vatsaa kivistää kun olen juonut tänään liikaa energiajuomaa.
Älä juo tuota moskaa, Missy.
Juon sokeritonta energiajuomaa luvan kanssa, rajattomasti. Syyt: 1. Hyvää 2. Elämässä pitää olla jotain nautintoja 3. Lievästi piristävä vaikutus
4. Pistää vatsan ihan sekaisin ja saa olon juurikin aiemmin kuvailluksi. Tölkki joskus ihan jees, mutta jos kittaat pari litraa päivässä niin ei tarvitse ihmetellä jos tärisyttää, vatsaa polttaa ja sydän hakkaa miten sattuu. Kokemusta on. Vesi on parempaa ja piristää enemmän kun vähän valelee niskaan :D
Rahahuolia ja paljon :(. Koko ajan miettii, että pärjääkö sitä enään kuukauden päästä.. HUOH!
Eilen vielä ihan skarppina ja tänään heräsin kolmelta päivällä, nielu tuntuu raiskatulta, lihaskipua, päänsärkyä ja kuumetta. Pusutauti anyone ? Mahdollisesti saatu pari viikkoa sitten Helsingistä joltain rotkolta yökerhossa, kunpa ei olis mikään ulkomailta tuotu hevonpersetauti, kun on tullut kaikenlaisten naisten kanssa säädettyä lähiaikoina...
"Pusutauti" on ihan täysin perseestä. Päädyin itse jonkun viikon himassa sairastelun jälkeen tiputukseen, mutta sieltä sitten karkasin lääkärien määräämien kipulääkkeiden rohkaisemana himaan. Olin täysin sekaisin niistä mömmöistä ja nestehukasta. :S
Muut vitutukset unohtui kun parvekkeella istuessa kimalainen pisti 2-3krt jalkapohjaan. Voin sanoa että sattuu aivan vitusti kävellä ja vaikka olen puolisen tuntia pitänyt kylmäpakkausta jalkaholvia vasten niin ei muuta kun turpoaa vaan...
Etikkaa baby, etikkaa.
Mistähän tietää, että onko tämä pusutauti ? Aivan perseestä täytyy sanoa.. Koko päivän maannu sängyssä raatona, hyvä jos jaksaa jääkaapille kävellä peräti pystyy jotain nielemään.. Imusolmukkeet turvonneet kaulassa myös kivasti..
Kuulostaa kyllä oireet samanlaisilta mitä mulla oli! Turpos vaan tosiaan kurkku niin, ettei pystynyt oikeen juomaankaan mitään, syömisestä puhumattakaan. Muistaakseni verikokeesta varmeni tuo. Suosittelen menemään oikealle lekurille, jos ei natsaa, niin sitten arvauskeskukseen.