Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ahdistus, levottomuus, epämääräinen ärsyttävä olo (syke liian nopea, verenpaineet oletettavasti tapissa), jatkuva pissahätä ja vatsaa kivistää kun olen juonut tänään liikaa energiajuomaa. Töissä ei kiinnostaisi olla vittujakaan. Siinäpä ne tärkeimmät.

Ainiin ja kotona odottaa hävityksen kauhistus, aivan JÄRKYTTÄVÄ siivo kun aloin eilen järjestelemään kaikkea ja jouduin jättämään kesken kun tuli kutsu ulos jota ei voinut oikein skipata. Nyt on kaikki levällään pitkin poikin ja kiinnostus siivota/järjestellä on puhdas NOLLA.

Saatana. Pysyn kyllä KAIKKI työpäivien illat kotona tällä viikolla enkä lähde kenenkään kanssa minnekään jos ei huvita. Olen vain. Vittu kun pitää juosta joka paikassa pää kolmantena jalkana.

Kyllä muuten vitutti olla Tammerfesteillä. Oltiin siinä jossain Miami-nimisessä paikassa, joka oli ahdettu niin tupaten täyteen että häkkikanaakin hirvittäisi. Juomaa sai odottaa mukavat kolme varttia tiskin äärellä, kun mukava baarimikko halusi palvella tyttöjä ensin. Sitten sain kuskin kokikseni, ja tanssilavan vierestä kulkiessa yksi kuolemanhumalassa ollut ämmä lahosi suoraan päälle kaataen kaiken juoman juuri mun paidalle. Huusin että vittu ja painuin helvettiin. Hienoa meininkiä.
Oliko ees hyvännäkönen nainen? Se pitää aina ilmottaa ku kirjottaa tällasia postauksia!

Eilen vielä ihan skarppina ja tänään heräsin kolmelta päivällä, nielu tuntuu raiskatulta, lihaskipua, päänsärkyä ja kuumetta. Pusutauti anyone ? Mahdollisesti saatu pari viikkoa sitten Helsingistä joltain rotkolta yökerhossa, kunpa ei olis mikään ulkomailta tuotu hevonpersetauti, kun on tullut kaikenlaisten naisten kanssa säädettyä lähiaikoina...

Älä juo tuota moskaa, Missy.

Juon sokeritonta energiajuomaa luvan kanssa, rajattomasti. Syyt: 1. Hyvää 2. Elämässä pitää olla jotain nautintoja 3. Lievästi piristävä vaikutus

Edit: Ongelma ei niinkään ole itse energiajuoma vaan kaikki muu kombo tältä päivältä yhdistettynä siihen.

Juon sokeritonta energiajuomaa luvan kanssa, rajattomasti. Syyt: 1. Hyvää 2. Elämässä pitää olla jotain nautintoja 3. Lievästi piristävä vaikutus

4. Pistää vatsan ihan sekaisin ja saa olon juurikin aiemmin kuvailluksi. Tölkki joskus ihan jees, mutta jos kittaat pari litraa päivässä niin ei tarvitse ihmetellä jos tärisyttää, vatsaa polttaa ja sydän hakkaa miten sattuu. Kokemusta on. Vesi on parempaa ja piristää enemmän kun vähän valelee niskaan :D

4. Pistää vatsan ihan sekaisin ja saa olon juurikin aiemmin kuvailluksi. Tölkki joskus ihan jees, mutta jos kittaat pari litraa päivässä niin ei tarvitse ihmetellä jos tärisyttää, vatsaa polttaa ja sydän hakkaa miten sattuu. Kokemusta on. Vesi on parempaa ja piristää enemmän kun vähän valelee niskaan :D

Oon juonut sokerittomia energiajuomia suht aktiivisesti neljän ja puolen vuoden ajan (kuulunee nörttitöitä tekevien ammattivitsauksiin että työpisteet notkuu Battery Strippedejä), ja voisin sanoa varmaankin huomanneen tässä vuosien aikana mikäli tuollaisia haittoja energiajuomasta tulisi. Toleranssi on sen verran korkea ettei mitään kummempia tapahdu 2-4 tölkistä (eli max litra), enempiä en ole tainnut juoda.

Vatsa ei mene sekaisin energiajuomasta (jos menisi en todellakaan joisi). Nyt meni, mutta se johtuu siitä että suhteessa muihin asioihin energiajuomaa on liikaa (liian vähän kiinteää ravintoa, liikaa vitamiineja/lisäravinteita ym tyhjään vatsaan). Mainitsemani ahdistus, levottomuus, epämääräinen ärsyttävä olo (syke liian nopea, verenpaineet oletettavasti tapissa), jatkuva pissahätä jne johtuvat muista asioista ja vaikken olisi juonut pisaraakaan energiajuomaa niin sama olo olisi silti (miinus toi vatsan kivistys). Mä varmaan esitin vitutukseni liian energiajuomapainotteisena niin menee haukut väärälle puulle ;)

Rahahuolia ja paljon :(. Koko ajan miettii, että pärjääkö sitä enään kuukauden päästä.. HUOH!

Ärsyttää, kun jotkut ihmiset valittaa "köyhyyttään" esim. äitini. Juupajuu, tienaat 5500e/kk ja miehes tienaa 8000e/kk ootte varmaa tosi köyhiä. :jahas:
Jos olo tuntuu köyhältä noilla palkoilla, niin ehkä pitäisi miettiä sitä elämäntyyliään vähän uudestaan.

Muut vitutukset unohtui kun parvekkeella istuessa kimalainen pisti 2-3krt jalkapohjaan. Voin sanoa että sattuu aivan vitusti kävellä ja vaikka olen puolisen tuntia pitänyt kylmäpakkausta jalkaholvia vasten niin ei muuta kun turpoaa vaan...

Eilen vielä ihan skarppina ja tänään heräsin kolmelta päivällä, nielu tuntuu raiskatulta, lihaskipua, päänsärkyä ja kuumetta. Pusutauti anyone ? Mahdollisesti saatu pari viikkoa sitten Helsingistä joltain rotkolta yökerhossa, kunpa ei olis mikään ulkomailta tuotu hevonpersetauti, kun on tullut kaikenlaisten naisten kanssa säädettyä lähiaikoina...

"Pusutauti" on ihan täysin perseestä. Päädyin itse jonkun viikon himassa sairastelun jälkeen tiputukseen, mutta sieltä sitten karkasin lääkärien määräämien kipulääkkeiden rohkaisemana himaan. Olin täysin sekaisin niistä mömmöistä ja nestehukasta. :S

"Pusutauti" on ihan täysin perseestä. Päädyin itse jonkun viikon himassa sairastelun jälkeen tiputukseen, mutta sieltä sitten karkasin lääkärien määräämien kipulääkkeiden rohkaisemana himaan. Olin täysin sekaisin niistä mömmöistä ja nestehukasta. :S

Mistähän tietää, että onko tämä pusutauti ? Aivan perseestä täytyy sanoa.. Koko päivän maannu sängyssä raatona, hyvä jos jaksaa jääkaapille kävellä peräti pystyy jotain nielemään.. Imusolmukkeet turvonneet kaulassa myös kivasti..

Muut vitutukset unohtui kun parvekkeella istuessa kimalainen pisti 2-3krt jalkapohjaan. Voin sanoa että sattuu aivan vitusti kävellä ja vaikka olen puolisen tuntia pitänyt kylmäpakkausta jalkaholvia vasten niin ei muuta kun turpoaa vaan...

Etikkaa baby, etikkaa.

Mistähän tietää, että onko tämä pusutauti ? Aivan perseestä täytyy sanoa.. Koko päivän maannu sängyssä raatona, hyvä jos jaksaa jääkaapille kävellä peräti pystyy jotain nielemään.. Imusolmukkeet turvonneet kaulassa myös kivasti..

Kuulostaa kyllä oireet samanlaisilta mitä mulla oli! Turpos vaan tosiaan kurkku niin, ettei pystynyt oikeen juomaankaan mitään, syömisestä puhumattakaan. Muistaakseni verikokeesta varmeni tuo. Suosittelen menemään oikealle lekurille, jos ei natsaa, niin sitten arvauskeskukseen.

Kuulostaa kyllä oireet samanlaisilta mitä mulla oli! Turpos vaan tosiaan kurkku niin, ettei pystynyt oikeen juomaankaan mitään, syömisestä puhumattakaan. Muistaakseni verikokeesta varmeni tuo. Suosittelen menemään oikealle lekurille, jos ei natsaa, niin sitten arvauskeskukseen.

No voi perse... Loppu tää votun juomine ja naisten kaa sähläämineki, ei tuu ku mielipahaa ja tauteja...

Back
Ylös Bottom