Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Eilen illalla eno soitti täksi aamuksi töihin tuntia aikasemmin jeesaamaan sitä.
Noh, minähän reippaana ajattelin, että siellä on jotain, mitä se ei yksin saa tehtyä ja menin.
Lähdin polkemaan töihin ja kas kummaa, eturenkaasta oli ilmat vähentyny. Pääsin töihin, niin eno teetätti mulla koko päivän sen työt ja piti vielä päälle tehdä omat työtkin, hän siis lorvaili koko päivän. Alkoi vielä huutamaan, kun asiallisesti kysyin erästä asiaa.
Noh, pääsin helvettiin töistä, niin katsoin pyörän rengasta - aivan tyhjä. Eikun soittoa isäpuolelle, että tulee autotelineen kanssa hakemaan - hän oli toisella paikkakunnalla puuhommissa, ei pääse. Vitut, poljen sitten tyhjällä kumilla kotiin.
Pääsin 400m, niin koko rengassysteemi irtoaa vanteesta.
Ja matka jatkuu pyörää kantaen ja taluttaen etuosa ilmassa.
Kotona sain sitten haalituksi uuden vanteen renkaineen tuohon pyörään ja menin pumppaamaan sitä niin vittu siinä oli tommonen isomman mallin venttiili -> jaha, eikun huoltsikalle täyttämään.
Pääsen huoltoaseman pihaan niin sehän on perkele kiini koko laitos, vesi-ilmapiste suljettuna.
Ajattelin, että tästä on lyhyt matka papan luo ja siellä on varmaan pumppu, no olihan siellä, mutta sekin oli paskana. Paiskasin pyörän papan pihalle lepikkoon ja lähin käveleen kotia.

Jos mulla ois pieniki epäilys, että mulla on jotain mielenterveysongelmia, niin luultavasti pimahtaisin. Ei tämmöstä paskaa jaksa 5 tunnin unilla nimittäin montaa viikkoa putkeen, niinku mulla on ollu. Joka päivä joku asia vastustaa, eikä aina jää siihen yhteenkään asiaan.

Mua vituttaa niin paljon taas ihan kaikki että huuuuhh.. Tietokone temppuilee, mokkula on paska, puhelin on paska, pitää pakata, joutuu herää aikasin, huomenna on töitä, palkka tulee vasta kuun lopussa, mulla ei kotona toimi telkkari, virastojen aukioloajat vituttaa, sinkkus vituttaa, parisuhde vituttaa vaikken sellasessa ole, kouvola vituttaa, se että en asu lapissa vituttaa(ja jos asuisin se vituttais myös), vituttaa että tekee mieli syödä perunaa, vituttaa että avaudun vitutuksestani täällä.....

Muut vitutukset unohtui kun parvekkeella istuessa kimalainen pisti 2-3krt jalkapohjaan. Voin sanoa että sattuu aivan vitusti kävellä ja vaikka olen puolisen tuntia pitänyt kylmäpakkausta jalkaholvia vasten niin ei muuta kun turpoaa vaan...

Sokeripala siihen pistoskohtaan, niin se imee sen myrkyn poies. Vanhan kansan viisauksia... Toimii.

Vituttaa kun tajusin et maksan tällä hetkellä 70€/kk salista... Sponssaan jotain vitun mummojen aqua-zumbaa sun muuta sontaa :jahas:

Taitaa lähtee sali piakkoin vaihtoon kun on toi tilin rahaliikennekin tällä hetkellä aika ykssuuntasta... Vittu!

Rahahuolia ja paljon :(. Koko ajan miettii, että pärjääkö sitä enään kuukauden päästä.. HUOH!

Sama täällä. Saan ekan palkan vasta elokuun alussa ja siihen asti pitäisi pärjätä mahdollisilla tipeillä ja sillä 5 eurolla mitä mulla on yhteensä tilillä ja käteisenä. Jääkaapissa on kerä lehtisalaattia ja purkki hummusta, pyörässä on kai takarengas vähän rikki, tarvitsisin uudet työhousut... Vähän voi mennä tiukille seuraavat pari viikkoa.

Mä en sinänsä stressaa rahasta koska tiedän pärjääväni ihan aina, mutta köyhyys vituttaa tosi ankarasti. Vihaan olla näin köyhä ja etenkin inhoan sitä etten voi tehdä ihan mitä haluan ja kaikessa pitää säästää. Mulla on normaalisti aina ihan ok rahatilanne, mutta nyt on homma taas päässyt leviämään kun olen joutunut odottamaan ensimmäistä Suomen palkkaani ja tässä maassa on niin vitun kallista elää.

Isona musta tulee rikas.

fuufaa ja Alyssa kompkomp.. On niin pieni palkka ettei pysty harrasta.. Nytkin ois kelejä mut mopo seisoo tallissa kun ei oo varaa ostaa renkaita :(

Töissä hiljaista niin käy aika pitkäksi. Maha sekaisin :(

Täälläkin töissä liian hiljaista. Koko internet luettu läpi. Ja prätkä päätti eilen sipata, oiskohan joku latausvika kun akku ei kestänyt enää kolmatta käynnistystä. :( Onneksi sentään on rahaa laitella se kuntoon, kun vain saisi aikaiseksi. Mutta kun tiiän etten varmaan saa, ei jaksa. Ei huvita. Autokin pitäis käydä katsastuttamassa. Ei kiva. Eikä se tuu läpi meneen.

Aamulla olin menos töihin, vettä tuli niin saatanasti(tienpinnallaki ihan hirveesti vettä) ja ajoin sitte yhdessä vaiheessa kevarilla semmosten kaivonkansien(3 peräkkäin), niin vedin sitte siinä mukavasti 60km/h vauhdista kumohon ja kevariin nopeasti vilkasemalla tuli mukavat naarmut, kytkinkahva poikki ja putkeen lommo ja lisäksi vaihdepoljin väänty. Itselle ei tullu muuta kuin nilkkaan pieni haava. Se oli helvetin mukavaa kun takana odottaa autoja, että pääsis jatkaa matkaa, niin kytkin kahva ihan juuresta poikki ja vaihdepoljin solmus, niin ei pysty laittamaan vapaalle vaan pitää vaihde päällä lähteä työntää pois, ja olin vielä keskikaistalla. Lisäksi myöhästyin töistä 20min. Lisäksi vaatteet ihan läpimärät. Sitten kun pääsin kotia ja soitin vakuutusyhtiölle(on liikennevakuutus ja kasko hintaa 900e), niin selviää että ei ole kolarivakuutusta, joka sen korvaisi. Siihen kuului hirvivakuutus, palovakuutus ja varkausvakuutus, mutta EI KOLARIVAKUUTUSTA. Vituttaa.:curs:

Aamulla olin menos töihin, vettä tuli niin saatanasti(tienpinnallaki ihan hirveesti vettä) ja ajoin sitte yhdessä vaiheessa kevarilla semmosten kaivonkansien(3 peräkkäin), niin vedin sitte siinä mukavasti 60km/h vauhdista kumohon ja kevariin nopeasti vilkasemalla tuli mukavat naarmut, kytkinkahva poikki ja putkeen lommo ja lisäksi vaihdepoljin väänty. Itselle ei tullu muuta kuin nilkkaan pieni haava. Se oli helvetin mukavaa kun takana odottaa autoja, että pääsis jatkaa matkaa, niin kytkin kahva ihan juuresta poikki ja vaihdepoljin solmus, niin ei pysty laittamaan vapaalle vaan pitää vaihde päällä lähteä työntää pois, ja olin vielä keskikaistalla. Lisäksi myöhästyin töistä 20min. Lisäksi vaatteet ihan läpimärät. Sitten kun pääsin kotia ja soitin vakuutusyhtiölle(on liikennevakuutus ja kasko hintaa 900e), niin selviää että ei ole kolarivakuutusta, joka sen korvaisi. Siihen kuului hirvivakuutus, palovakuutus ja varkausvakuutus, mutta EI KOLARIVAKUUTUSTA. Vituttaa.:curs:
Rohkenisin epäillä, että sulla ei edes ollut kaskoa, koska monissa vakuutusyhtiöissä on juurikin tuo vapaaehtoinen palo-, varkaus- ja hirviturva. Ainakin mulla oli joskus tuo vakuutus Ifistä liikennevakuutuksen lisänä. Toinen vaihtoehto tietenkin on se, että pyörässä oli vain joku osakasko.

Tuota kutsutaan osakaskoksi, sitä hirvi-, palo-, varkaus- ja ilkivaltavakuutusta. Kasko tai isokasko tai täyskasko sitten taas on se, jossa on myös kolariturva.

Vittu mikä emo fiilis! Vois vaa ryvetä itsesäälissä, mutta ei vaan pysty! Muijan kaa erottiin nyt lopullisesti, rahahuolet, lisää rahahuolia kun joutuu kohta oleen kelanrahoilla leikkauksen takia. Kaiken lisäks toi katkera paska meinaa viedä koiran multa kokonaan. SAATANA tekis mieli vetää leegot siltä kurkkuu.

Vittu mikä emo fiilis! Vois vaa ryvetä itsesäälissä, mutta ei vaan pysty! Muijan kaa erottiin nyt lopullisesti, rahahuolet, lisää rahahuolia kun joutuu kohta oleen kelanrahoilla leikkauksen takia. Kaiken lisäks toi katkera paska meinaa viedä koiran multa kokonaan. SAATANA tekis mieli vetää leegot siltä kurkkuu.
Otan osaa.

Kesäkuun alussa meni myös suhde poikki. Sen verran "parempi" tilanne sinuun verrattuna ettei suurempia rahahuolia ollut/ole ja kissat aion pitää itselläni.

Paljon jaksamisia. Älä ainakaan neljän seinän sisälle jää murehtimaan. Silloin ne seinät vaan kaatuu päälle.

2 kuukautta sit kanssa ero 9 vuoden suhteesta ja koira vaan vituttaa. Julmaa meininkiä. Ei paljo uudet kujeet nappaa ku tarvii suunnitella koiran ryöstöä.

2 kuukautta sit kanssa ero 9 vuoden suhteesta ja koira vaan vituttaa. Julmaa meininkiä. Ei paljo uudet kujeet nappaa ku tarvii suunnitella koiran ryöstöä.

Ei perkele. Oman koiran menettäminen on muutenkin helvetin kauheeta, ja jos se kerran vielä tapahtuu tolla tavalla.. :(

Iskin tän biisin soimaan tänään salilla. :dance:

Pitkätukkia silminnähden vitutti mut mulla oli kivaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom