Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Prkl yritin tänään sporttisesti harrastaa työmatkaliikuntaa pyöräilemällä töihin (sain pyörän viime viikol) ja olin tarkistanut sen reitin reittioppaasta mooonta kertaa ja piti olla helppo mutta enkös mä helkutti soikoon puolivälissä matkaa tajua olevani tienhaarassa ilman hajuakaan mihin suuntaan pitäs mennä ja työt alkamassa parinkymmenen minsan päästä ja päätän sitten vittu palata takas himaan ja juosta dösään, joka oli juurikin mennyt noin puoli minuuttia sitten sen aikataulujutun mukaan (siis se dösä jolla oisin kerenny). Odottelin siinä sitten seuraavaa ja myöhästyin. Niin ja vettähän tuli tietty koko episodin ajan kuin esterin perseestä eli sen lisäks että olin myöhässä olin myös erittäin hehkee uitettu koira-lookissani töihin mennessä...jes -_-

Niska ollut muutaman päivän niin kipeä että hädin tuskin päätä pystyy kääntämään, treenistäkään ei tule mitään ja sekös vasta vituttaa!

Tänään tuli käytyä salilla heilumassa ja pitihän se reväyttää uudestaan paskaksi... V***U
Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa :wall:

Prkl yritin tänään sporttisesti harrastaa työmatkaliikuntaa pyöräilemällä töihin (sain pyörän viime viikol) ja olin tarkistanut sen reitin reittioppaasta mooonta kertaa ja piti olla helppo mutta enkös mä helkutti soikoon puolivälissä matkaa tajua olevani tienhaarassa ilman hajuakaan mihin suuntaan pitäs mennä ja työt alkamassa parinkymmenen minsan päästä ja päätän sitten vittu palata takas himaan ja juosta dösään, joka oli juurikin mennyt noin puoli minuuttia sitten sen aikataulujutun mukaan (siis se dösä jolla oisin kerenny). Odottelin siinä sitten seuraavaa ja myöhästyin. Niin ja vettähän tuli tietty koko episodin ajan kuin esterin perseestä eli sen lisäks että olin myöhässä olin myös erittäin hehkee uitettu koira-lookissani töihin mennessä...jes -_-

Tuttu tunne :) Muistan joskus kun pyöräilin töihin uuteen paikkaan ja menomatkan menin kaverin kanssa, joka siis näytti reitin. Koko matkalla piti kääntyä ehkä 2 kertaa jostain risteyksestä. Kotimatkalla sitten yksin fillaroidessani tajusin jossain vaiheessa olevani eksynyt. Kun vastaan tuli kyltti "Kaarina" (ja asuin siis Turussa), tajusin olevani pahasti eksynyt :D Ei muuta kuin takaisin päin samaa reittiä ja koittamaan jokaista risteystä joka näytti oikealta. 1,5h siihen eksymiseen meni, tosi kivaa joskus yöllä pitkän työpäivän jälkeen. Mulla pitäisi olla navigaattori koko ajan matkassa, koska toi eksyminen on ihan normaalia vaikka aina mukamas katson ja ymmärrän reitin ihan hyvin.

Just nyt vituttaa vähäsen, koska yritin soittaa poikaystävälle ja sillä oli luuri kiinni :( Olisin halunnut jutella sen kanssa.

Vittu että vittuttaa... Tuli nähtyä kaveria, jonka kanssa tullut kerran eksyttyä sänkyyn ja ihan pilallehan se ystävyyssuhde siitä mennyt. Hyvä, että pystyy silmiin enää katsomaan toista. Onko vinkkejä miten selvitä tilanteesta ?

^ mässypäivän paikka.

Tuttu tunne :) Muistan joskus kun pyöräilin töihin..

Hyvä esimerkki epärationaalisuudesta:) Itse printtaan aina kartan reittioppaasta jos vaikea homma. Tien päällä kun voi näkymät näyttää vähän erilaiselta kuin kartalla. Tai sitten jos pari epävarmaa käännöstä, niin kirjottaa ne ylös.

Tällä hetkellä ei v*tuta muu kuin väsymys. Treenit joutuu jättämään tänään väliin, huomenna sitten onnistuneemmin. Turha mennä puolivaloilla sinne heilumaan hedarissa, vaikka tehokkuus olisikin korkeampi kun 99% treenaajista, se ei minulle riitä. Enkkoja rikki cobin tms tahtiin se pitää olla. Tosiaan myös ihmisten lomien hehkuttaminen facebookissa ottaa myös päähän, kun itellä ei niitä ole vuosiin näkynyt.

Voi vitun vitun saatanan helvetin perkele... Hankin uuden näytön. Viewsonicin. Viimeisen Viewsonicin. Tässä paskassa on ihan keskellä näyttöä kaksi vierekkäistä kuollutta pikseliä, enkä voi olla tuijottamatta niitä. Ainakin luulen, että siinä on kaksi, kun niin hyvin paistaa silmään ja lisäksi vasemmassa alakulmassa on yksi kuollut pikseli, joka on pienempi kuin toi kärpäsenpaska keskellä näyttöä. Kyselin liikkeestä, josta näytön ostin, että saako tällaista takuuseen, niin vastaus oli, että Viewsonicin takuu sanoo, että näytössä saa olla kymmenen kuollutta pikseliä. Siis vittu KYMMENEN!!! Voi moro. Yhdeksän pikselin kasa keskellä ruutua olisi aika vittumainen tilanne.

Mä en vittu kestä tätä näyttöä enää. Paiskaan sen kohta seinään ja ostan uuden. Onhan tää jo kaksi päivää vanha. Mulla menee vittu niin kuuppa jumiin noiden mustien pisteiden kanssa. Vittu mitä paskaa.

Nyt kyllä masentaa, aika lailla paskin kesäloma jonka olen koskaan viettänyt kun on tullut vaan koulu- ja työasioita ajateltua. Olen päättänyt että lopetan opiskelut nykyisessä koulussa, eli ei kun uudelleen ettimään sitä omaa alaa. Vuosi sitten oli firmassa hyvä soppari ja hommat sujui mukavasti, nyt sitten joutuu neuvottelemaan duunipaikastakin uudelleen ja saa olla pirun varovainen ettei päädy firman huoraksi. Ensi vuonna varmaan taas hakua johonkin toiseen kouluun ja pitäisi kanssa kai osata valitakin jotain :jahas:

Ylipäätään kaikenlaiset elämäntilanteiden muutokset vituttaa kohtalaisen rankasti aina.

Olisin ostanut iTunesista levyn mutta tuo rekisteröinti on täysi paska. Ei hyväksy juuri rekisteröimääni tunnusta ja salasanaa --> tarpeeksi monta kertaa väärin --> kysyy turvakysymyksenä syntymäajan --> Ei hyväksy syntymäaikaani... jne...

Miksi tuonne pitää rekisteröityä? Miksei voi maksaa verkkopankissa?

No waretetaan sitten.

Back
Ylös Bottom