Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kauhea kyyläys taas päällä salilla, mitä väliä sillä on jos joku vähän esiintyy tytölle. Sitten jos olis ruvennu rintaa takomaan nyrkeillä muna pystyssä ni olis ollu jo komedian aineksia.

Kaveri hakee ensin mutkatangon, jonka asettaa maahan. Sitten tarvitaan kympin levyt. Niitä on aivan vieressä loistava valikoima, mutta ne ovat metallisia, eli halkaisijaltaan pienempiä, joten täytyy salin toiselta puolelta hakea isommat, muoviset kympit. Sitten alkaa tangon lastaus. Kaveri on varmaan joskus nähnyt kuinka maven jälkeen tanko tyhjennetään poistamalla ensin kaikki toisen puolen levyt, nostamalla tanko pystyyn ja sitten ylös. Lastaus tapahtuu siis tietenkin käänteisessä järjestyksessä, eli laitetaan yksi kympin levy lattialle kyljelleen, sujautetaan tanko reikään ja nostetaan toinen kympin levy pystyssä olevaan tankoon. Tämän jälkeen erittäin vaikean näköisesti käännetään tanko vaakatasoon. Ja mikään tässä ei olisi oikeasti hauskaa, jos kaveri olisi aivan ensimmäistä kertaa salilla, mutta temppuilun syynä oli todennäköisimmin vieressä kuntopyörän päällä oleva tyttö, joka oli myöskin ainoa lajiaan koko salilla.

Jos kaveri aikoo tehdä kys setin failureen asti? nuo muovipäällysteiset kun on paljon kivempi tipauttaa lattialle kun rautasia.

Meillä itse ainakin käytän aina muovisia ihan sen takia että ne "istuvat" paremmin tankoon kuin tankoon ja tekevät setistä tasapainoisemman...metalliset heiluu ja hölskyy kuinka sattuu.

Meillä itse ainakin käytän aina muovisia ihan sen takia että ne "istuvat" paremmin tankoon kuin tankoon ja tekevät setistä tasapainoisemman...metalliset heiluu ja hölskyy kuinka sattuu.

Ymmärän logiikan mutta joskus se vittuilu jota siitä saa salilla kuulla ei vaan ole sen väärtti:) Näin ainakin meilä Eb'llä:rock: mutt toisaalta ellei ensimmäinen ja vika liike ole joko kyykky tai hack kyykky niin homo sitä on kumminkin :D

Kaveri hakee ensin mutkatangon, jonka asettaa maahan. Sitten tarvitaan kympin levyt. Niitä on aivan vieressä loistava valikoima, mutta ne ovat metallisia, eli halkaisijaltaan pienempiä, joten täytyy salin toiselta puolelta hakea isommat, muoviset kympit. Sitten alkaa tangon lastaus. Kaveri on varmaan joskus nähnyt kuinka maven jälkeen tanko tyhjennetään poistamalla ensin kaikki toisen puolen levyt, nostamalla tanko pystyyn ja sitten ylös. Lastaus tapahtuu siis tietenkin käänteisessä järjestyksessä, eli laitetaan yksi kympin levy lattialle kyljelleen, sujautetaan tanko reikään ja nostetaan toinen kympin levy pystyssä olevaan tankoon. Tämän jälkeen erittäin vaikean näköisesti käännetään tanko vaakatasoon. Ja mikään tässä ei olisi oikeasti hauskaa, jos kaveri olisi aivan ensimmäistä kertaa salilla, mutta temppuilun syynä oli todennäköisimmin vieressä kuntopyörän päällä oleva tyttö, joka oli myöskin ainoa lajiaan koko salilla.
Melkein jo luulin että itse asialla kun isot kiekot mutkatangossa ja kuntopyöräilijä lähistöllä mutta onneksi lastaustyyli ja metallikiekkojen läheisyys (ei nimittäin löytynyt) viittasi muualle.. Jotenkin vaivaantunut olo siinä tahtoo aina tulla vihreillä hauista vääntäessä. Kuulostaa kyllä vähintäänkin hankalalta tekniikalta laittaa kiekkoja tankoon, vaikkei itse olekaan vielä päässyt moista todistamaan.

Vittu noi naiset välillä ihmetyttää :confused:

Olin luvannut heittää muijan lähes tuntemattoman kaverin (nainen) Vantaalta stadiin ja takaisin, pienellä romulla ilmastoimattomalla työautollani. Noh.. en olisi jaksanut lähteä heittämään ja tarjosin herrasmiehenä (kun olin luvannut), että maksan taksit ja pääsee paremmin uudemmalla ilmastoidulla taksilla sinne ja takaisin. Muija otti siitä pultit ja hirveä riita pystyyn... ei voi käsittää tota naisten toimintaa, kun ei kelpaa parempi ilmaiseksi

Vituttaa nuo seksuaalirikolliset! Tässä samoilla kulmilla asuu kaks.. Pedofiili ja raiskari. Vitun pedari tuli äsken kaupassa vastaan, niin pakkohan sitä oli sille avautua. Syke nous varmaan kahteensataan heti ku mä sen näin. Vitun ällöttävintä paskasakkia kaikki väkisinmakaajat ja lapsiin sekaantujat. En mä ees ajattele että ne on ihmisiä. Elukat mistä on ongelmia pitäis lopettaa!!!!!

Vituttaa nuo seksuaalirikolliset! Tässä samoilla kulmilla asuu kaks.. Pedofiili ja raiskari. Vitun pedari tuli äsken kaupassa vastaan, niin pakkohan sitä oli sille avautua. Syke nous varmaan kahteensataan heti ku mä sen näin. Vitun ällöttävintä paskasakkia kaikki väkisinmakaajat ja lapsiin sekaantujat. En mä ees ajattele että ne on ihmisiä. Elukat mistä on ongelmia pitäis lopettaa!!!!!

Samaa mieltä. Harva osaa toimia tosi paikan tullessa, mut itse kävin oikeudessa asti kun puolustin, ettei n**kerit raiskaa ja näytin vähän pesäpalloa.

Samaa mieltä. Harva osaa toimia tosi paikan tullessa, mut itse kävin oikeudessa asti kun puolustin, ettei n**kerit raiskaa ja näytin vähän pesäpalloa.

Vai että kaupassa vastaan, siis vapaalla jalalla. Onko tässä nyt huhupuheista kyse, vai ovatko herrasmiehet jo tuomionsa istuneet?

Voi saatanan saatana naiset, tai nainen!!! Vittu, että tekis mieli.......... PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Suht uus t-paita ja yhdet housut hukassa, ei löydy mistään. Pitäisköhän huomenna siivota jos ne ilmestyisi jostain vaate läjästä. Vittu että vituttaa yli kaiken kun on jotain hukassa:curs::curs::curs:

Maksoin juuri ylinopeussakon 210ekeä, ois sille rahalle muutakin käyttöä ollut... Politsai kirjotti kyllä eka 400eken sakon että tietenki pitää olla tyytyväinen että sai vähän rahasummaa alemmaksi neuvoteltua...

Back
Ylös Bottom