Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Samaa mieltä. Harva osaa toimia tosi paikan tullessa, mut itse kävin oikeudessa asti kun puolustin, ettei n**kerit raiskaa ja näytin vähän pesäpalloa.

Itsellä on perhe ja koeaikaa vielä 2 vuotta jäljellä, niin en ala pilaan mun perheen elämää hakkaamalla sairaita paskoja, jonka vuoksi saatan joutua "työreissulle".
edit, Itse teossa jos saisin kiinni niin ei siinä kyllä tulis muuta mieleen ku omankädenoikeus.

Koulut loppu.. lukiot loppu... kaikki on ohi... saatana kun saa edes ikinä niitä koulun hyviä uunimakkaroita, niitä jään kaipaamaan, oi sitä makua..namnam.. :curs: !

Herrasmiehet? "tuomionsa" ovat istuneet.. linnassa avopuollela kävivät pikku mutkan. Eikä ole kyse huhupuheista!

Okei, ymmärtäähän sen sitten, että pistää vihaksi. Sitä vaan liiankin usein kuulee juttua, että porukka alkaa ottamaan oikeutta omiin käsiinsä kuulopuheiden perustella tietämättä välttämättä koko totuutta. Voi vaan kuvitella miltä sellainen tuntuu, kun ikävä kyllä seksuaalirikoksetkaan eivät ole aina mustavalkoisia. Mutta olipa rikos kuinka törkeä tahansa, niin sellainenkin mahdollisuus on, että sen tekijä sitä katuu eikä enää toiste siihen syyllisty. Tällä pallolla pyörii varmasti paljon pedofiilisia seksihaluja omaavia, jotka pitävät itsensä kaidalla tiellä jo eettisistä syistä - kenties häveten itseään.

Pirun ikävä juttu, mutta koita pitää pää kylmänä!

Joo ei kuulopuheita ihan suorilta kannata mennä uskomaan.. Kyllä tässä pää kylmänä pidetään mutta pakko sitä pedofiilia on aina muistuttaa kun sitä näkee..
Väkivaltaa mä en harrasta, mutta jos se muuttais jonnekki muualle kun sitä yleisillä paikoilla muistuttelee kuuluvalla äänellä:D

VITUN VITTU SAATANA!!!

Olin nostanut kuukauden safkoihin menevät rahat ja äsken aloin kaivelemaan lompakkoa, niin MISSÄ VITUSSA NE RAHAT ON?!?

Vittu en ees oo varma laitoinko ne fyrkat edes lompakkoon, kun olin nostanut ne...

Voi vitun vittu.. Ja tilillä on rahaa 1€.

Onneks koiralla on sentäs safkaa..

Pakastimessa on kahdeksaks päiväks jauhelihaa, on sentäs prodejauhoja..

Mitä vittua mä teen......

Sammuin nainen vieres sänkyy ennenkuin mitään tapahtui... jotain lievää morkkista tällähetkellä :S

Turhaan morkkistelet, et olisi varmaan edes saanut pippeliä ylös jos olit niin humalassa että sammuitkin :)

hei WSS käyppäs ens yönä sun lähisiwan taikka salen roskiksilla.. täälläpäin löytää yleensä väh. 50e arvosta kaikenlaista sapuskaa per kerta :D

Vittu. Groove on aina ollu sellane turvalline kanava mulle jos on radiota kuunneltava. Ei juurikaan ärsyttävää paskanjauhantaa, ei paljoa mainoksia, lähinnä vain letkeetä musiikkia. Nyt tuol on juontamassa joku VITUN Sanna MÄMMI, joka ei voi pitää turpaansa kiinni, vaan lukee tissit soirossa minuuttikaupalla jotain nettiuutisia tms. paskaa. Ei kiinnosta. Turpa kiinni. Vittu.

Vittu. Groove on aina ollu sellane turvalline kanava mulle jos on radiota kuunneltava. Ei juurikaan ärsyttävää paskanjauhantaa, ei paljoa mainoksia, lähinnä vain letkeetä musiikkia. Nyt tuol on juontamassa joku VITUN Sanna MÄMMI, joka ei voi pitää turpaansa kiinni, vaan lukee tissit soirossa minuuttikaupalla jotain nettiuutisia tms. paskaa. Ei kiinnosta. Turpa kiinni. Vittu.

Eikä? Jos näin niin aika köyhää, Groovesta just olen diggaillut kun sieltä tulee lepposaa musaa eikä vaan mainoksia ja paskanjauhantaa. Höh.

Esim. joku Radio Rock on ihan mahdoton kuunneltava. Yksi biisi ja 10 minuuttia mainoksia. Biisitkin aina niitä samoja.

Näköjään joitain ihmisiä ei kannata pyytää ikinä mukaan mihinkään. Ensin ei osata sanoa juuta eikä jaata, sitten kun kerrotaan selkeä aikataulu, niin ei käy, kun on serkun kissan ristiäiset ja muutenkin sovittu vaikka mitä menoja. Ja vielä hyvää hyvyyttäni koitin tuotakin järkätä, ei stna :wall:
Pitää kai laittaa jonkinlainen ilkeys- ja välinpitämättömyysmoodi päälle ja potkia kylkiin, kyllä se siitä :jahas:

Back
Ylös Bottom