Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vai että kaupassa vastaan, siis vapaalla jalalla. Onko tässä nyt huhupuheista kyse, vai ovatko herrasmiehet jo tuomionsa istuneet?
Samaa mieltä. Harva osaa toimia tosi paikan tullessa, mut itse kävin oikeudessa asti kun puolustin, ettei n**kerit raiskaa ja näytin vähän pesäpalloa.
Tässä keississä tapahtui oikeus ja karkotettiin pois Suomesta. Itse sain sakot jostain,mutta tuntui hyvälle kuitenkin.

Paljo oli nopeutta ja paljo rajotus? :O
Herrasmiehet? "tuomionsa" ovat istuneet.. linnassa avopuollela kävivät pikku mutkan. Eikä ole kyse huhupuheista!
Jaa että vedit pesarilla eikä tullu ku sakkoa? OK...![]()
Sammuin nainen vieres sänkyy ennenkuin mitään tapahtui... jotain lievää morkkista tällähetkellä :S

kyynel
Sammuin nainen vieres sänkyy ennenkuin mitään tapahtui... jotain lievää morkkista tällähetkellä :S
Vittu. Groove on aina ollu sellane turvalline kanava mulle jos on radiota kuunneltava. Ei juurikaan ärsyttävää paskanjauhantaa, ei paljoa mainoksia, lähinnä vain letkeetä musiikkia. Nyt tuol on juontamassa joku VITUN Sanna MÄMMI, joka ei voi pitää turpaansa kiinni, vaan lukee tissit soirossa minuuttikaupalla jotain nettiuutisia tms. paskaa. Ei kiinnosta. Turpa kiinni. Vittu.