Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaveri hakee ensin mutkatangon, jonka asettaa maahan. Sitten tarvitaan kympin levyt. Niitä on aivan vieressä loistava valikoima, mutta ne ovat metallisia, eli halkaisijaltaan pienempiä, joten täytyy salin toiselta puolelta hakea isommat, muoviset kympit. Sitten alkaa tangon lastaus. Kaveri on varmaan joskus nähnyt kuinka maven jälkeen tanko tyhjennetään poistamalla ensin kaikki toisen puolen levyt, nostamalla tanko pystyyn ja sitten ylös. Lastaus tapahtuu siis tietenkin käänteisessä järjestyksessä, eli laitetaan yksi kympin levy lattialle kyljelleen, sujautetaan tanko reikään ja nostetaan toinen kympin levy pystyssä olevaan tankoon. Tämän jälkeen erittäin vaikean näköisesti käännetään tanko vaakatasoon. Ja mikään tässä ei olisi oikeasti hauskaa, jos kaveri olisi aivan ensimmäistä kertaa salilla, mutta temppuilun syynä oli todennäköisimmin vieressä kuntopyörän päällä oleva tyttö, joka oli myöskin ainoa lajiaan koko salilla.
Meillä itse ainakin käytän aina muovisia ihan sen takia että ne "istuvat" paremmin tankoon kuin tankoon ja tekevät setistä tasapainoisemman...metalliset heiluu ja hölskyy kuinka sattuu.
Näin ainakin meilä Eb'llä
mutt toisaalta ellei ensimmäinen ja vika liike ole joko kyykky tai hack kyykky niin homo sitä on kumminkin :DMelkein jo luulin että itse asialla kun isot kiekot mutkatangossa ja kuntopyöräilijä lähistöllä mutta onneksi lastaustyyli ja metallikiekkojen läheisyys (ei nimittäin löytynyt) viittasi muualle.. Jotenkin vaivaantunut olo siinä tahtoo aina tulla vihreillä hauista vääntäessä. Kuulostaa kyllä vähintäänkin hankalalta tekniikalta laittaa kiekkoja tankoon, vaikkei itse olekaan vielä päässyt moista todistamaan.Kaveri hakee ensin mutkatangon, jonka asettaa maahan. Sitten tarvitaan kympin levyt. Niitä on aivan vieressä loistava valikoima, mutta ne ovat metallisia, eli halkaisijaltaan pienempiä, joten täytyy salin toiselta puolelta hakea isommat, muoviset kympit. Sitten alkaa tangon lastaus. Kaveri on varmaan joskus nähnyt kuinka maven jälkeen tanko tyhjennetään poistamalla ensin kaikki toisen puolen levyt, nostamalla tanko pystyyn ja sitten ylös. Lastaus tapahtuu siis tietenkin käänteisessä järjestyksessä, eli laitetaan yksi kympin levy lattialle kyljelleen, sujautetaan tanko reikään ja nostetaan toinen kympin levy pystyssä olevaan tankoon. Tämän jälkeen erittäin vaikean näköisesti käännetään tanko vaakatasoon. Ja mikään tässä ei olisi oikeasti hauskaa, jos kaveri olisi aivan ensimmäistä kertaa salilla, mutta temppuilun syynä oli todennäköisimmin vieressä kuntopyörän päällä oleva tyttö, joka oli myöskin ainoa lajiaan koko salilla.

Vituttaa nuo seksuaalirikolliset! Tässä samoilla kulmilla asuu kaks.. Pedofiili ja raiskari. Vitun pedari tuli äsken kaupassa vastaan, niin pakkohan sitä oli sille avautua. Syke nous varmaan kahteensataan heti ku mä sen näin. Vitun ällöttävintä paskasakkia kaikki väkisinmakaajat ja lapsiin sekaantujat. En mä ees ajattele että ne on ihmisiä. Elukat mistä on ongelmia pitäis lopettaa!!!!!
Samaa mieltä. Harva osaa toimia tosi paikan tullessa, mut itse kävin oikeudessa asti kun puolustin, ettei n**kerit raiskaa ja näytin vähän pesäpalloa.
Vituttaa nuo seksuaalirikolliset! Tässä samoilla kulmilla asuu kaks.. Pedofiili ja raiskari. Vitun pedari tuli äsken kaupassa vastaan, niin pakkohan sitä oli sille avautua. Syke nous varmaan kahteensataan heti ku mä sen näin. Vitun ällöttävintä paskasakkia kaikki väkisinmakaajat ja lapsiin sekaantujat. En mä ees ajattele että ne on ihmisiä. Elukat mistä on ongelmia pitäis lopettaa!!!!!