Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Shillälailla. Treenin eka sarja ja niskassa nitkahti jokin niin, etten enää pysty kääntämään päätä vasemmalle ilman infernaalista kipua. Vitun vittu. :wall:

Jos olisin supersankari, olisin Vituixmän. Taidan siirtyä takavasemmalle ajamaan partani haulikolla..

Relaxanttia ja kipulääkettä. Noin viikko niin kunnossa..

Relaxanttia ja kipulääkettä. Noin viikko niin kunnossa..

Kiitos vinkistä! Tempasinkin tossa jo Sirdaludin naamariin. Toivottavasti menisi äkkiä ohi, harmittaa jos ensi viikon reenit menee reisille tämän takia..

Mä en taaskaan pääse näkemään Rammsteinia livenä! :itku: Kaikki trokarit voi imee paskaa :curs: Ja mun lomafiilis on täysin kateissa, on niin puolikuollut olo. Vituttaa niin et järki pakenee päästä stna!

Salilla jossä käyn on yksi hauska heppu, jonka on pakko pitää reenatessa paksua pipoa päässä kesät talvet. Välillä tehnyt mieli kysyä että paleltaako?:rock:
On kyllä timmissä kunnossa, mutta jos sulla on kroppaa niin ei sun tarvitse esittää enempää. Oikeesti Kovat jätkät tietää milloin ne näyttää hyvältä, siihen ei tarvita pipoja ja s**tanan isoja tribaalitatskoja.

Pipon pitoon voipi olla syynä se, että pipo lämmittää päätä ja veren ei tarvitse silloin kiertää päässä, vaan muualla.
tjsp :)

Pipon pitoon voipi olla syynä se, että pipo lämmittää päätä ja veren ei tarvitse silloin kiertää päässä, vaan muualla.
tjsp :)

Sulla ei taida ainakaan kiertää... pipo ei ollut mitään komediaa mun mielestä, mutta tää vastaus kyllä sitäkin enemmän sitten :D

Tänään tuli kunnan ilmaissalille kaks miestä treenaamaan, kummallakaan ei ollut paitaa päällä. Toinen asettui tekemään istumaannousuja ja päästi kunnon pierutöräyksen eka toistolla. Hirnahdin.

vituttaa aivan saatanasti, ekaa kertaa 21vuoteen osoittaa nainen mitään kiinnostusta, tekee jopa aloitteet ja päädytään mun kämpille. hauskaa on ja läheiset tunnelmat. ite ihan kusessa siihen ja nyt se haluaa olla vaan kavereita :<

vituttaa aivan saatanasti, ekaa kertaa 21vuoteen osoittaa nainen mitään kiinnostusta, tekee jopa aloitteet ja päädytään mun kämpille. hauskaa on ja läheiset tunnelmat. ite ihan kusessa siihen ja nyt se haluaa olla vaan kavereita :<
Pane sitä silti. :)

Saatana kun on pallit hiessä raskaan reenin jälkeen muttei jaksa mennä suihkuun, 250m2kattoa pitäisi maalata viikonloppuna mutta sataa saatana huomenna varmaan kuin esterin perseestä voi vittu näitä mun murheita.:rock:

Kaveri hakee ensin mutkatangon, jonka asettaa maahan. Sitten tarvitaan kympin levyt. Niitä on aivan vieressä loistava valikoima, mutta ne ovat metallisia, eli halkaisijaltaan pienempiä, joten täytyy salin toiselta puolelta hakea isommat, muoviset kympit. Sitten alkaa tangon lastaus. Kaveri on varmaan joskus nähnyt kuinka maven jälkeen tanko tyhjennetään poistamalla ensin kaikki toisen puolen levyt, nostamalla tanko pystyyn ja sitten ylös. Lastaus tapahtuu siis tietenkin käänteisessä järjestyksessä, eli laitetaan yksi kympin levy lattialle kyljelleen, sujautetaan tanko reikään ja nostetaan toinen kympin levy pystyssä olevaan tankoon. Tämän jälkeen erittäin vaikean näköisesti käännetään tanko vaakatasoon. Ja mikään tässä ei olisi oikeasti hauskaa, jos kaveri olisi aivan ensimmäistä kertaa salilla, mutta temppuilun syynä oli todennäköisimmin vieressä kuntopyörän päällä oleva tyttö, joka oli myöskin ainoa lajiaan koko salilla.

Back
Ylös Bottom