Laffer sanoi:Ymmärsinkö nyt jotenkin väärin, alkuun sinulla ei ollut kuin 20snt mutta sitten hassasit 5,2? ?
jos se ryösti sen kassan sillä välillä ku se Hitler laitto sen koneen päälle?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Laffer sanoi:Ymmärsinkö nyt jotenkin väärin, alkuun sinulla ei ollut kuin 20snt mutta sitten hassasit 5,2? ?
Spelimies sanoi:Lopulta kusin koneeseen 5,20 euroa.
Laffer sanoi:Ymmärsinkö nyt jotenkin väärin, alkuun sinulla ei ollut kuin 20snt mutta sitten hassasit 5,2€ ?
Laffer sanoi:Ymmärsinkö nyt jotenkin väärin, alkuun sinulla ei ollut kuin 20snt mutta sitten hassasit 5,2€ ?
Wildemar sanoi:5€ oli siis jotain jäännöserää tämmöisestä siinä virtsassa.
Sit se lähti siit vaa myhäillen pois.. :urjo: siis olin vähä et what tha fuck!!!!!
:lol2: Olet onnistunut löytämään salillisen idiootteja. Onnea noista eroon hankkiutumisessa.power puff girl sanoi:Mistä noit aina löytyy? :itku:
power puff girl sanoi:... Muutenki noi meidän salin äijät ei kauheesti anna arvoo naiskävijöil. Tänäänki yks heppu teki n 10 sarjaa (valehtelemat) samas laittees ja jätti sarjojen välis kaikki sen kamat siihen penkil ja sano et joo on viel kesken et sä et kyl voi tulla tekee täs välis ku menee suoritusrytmit pilal. mul palo pinna ja skippasin koko laitteen.. Tein sit sen jälkee ranskalaist ja menin makaan selälleen ni sit joku sankari tulee siihe mun vieree tuijjottaa mua ja nii lähel etten pysty ees tekee sitä liiket.. no pyysin sitä sit siirtyy kohteliaasti ni se sit lähti tuhahdellen et tissit löytyy mut ojentajii ei kyl..
Mistä noit aina löytyy? :itku:
power puff girl sanoi:Tänään olin tekemässä rintalihasliikettä ja sarjojen välis istuin kädet vyötäröl siin laittees ni joku äijä tulee ja työntää takapuolensa mun kyynäpäähän!!!!!Sit se lähti siit vaa myhäillen pois.. :urjo: siis olin vähä et what tha fuck!!!!!
power puff girl sanoi:Sit eile olin tekee reiden loitontajii ja istuin siin laittees ku joku mies tulee ja koputtaa mua olkapäähän ja kysyy et pidänkö mä sen kengistä. No katson sit sen jalkoihin ja totean et eihän sul ees oo kenkii.. Se sit siihe, et nii-i eikö ookki hienot..?![]()
power puff girl sanoi:Muutenki noi meidän salin äijät ei kauheesti anna arvoo naiskävijöil. Tänäänki yks heppu teki n 10 sarjaa (valehtelemat) samas laittees ja jätti sarjojen välis kaikki sen kamat siihen penkil ja sano et joo on viel kesken et sä et kyl voi tulla tekee täs välis ku menee suoritusrytmit pilal. mul palo pinna ja skippasin koko laitteen.. Tein sit sen jälkee ranskalaist ja menin makaan selälleen ni sit joku sankari tulee siihe mun vieree tuijjottaa mua ja nii lähel etten pysty ees tekee sitä liiket.. no pyysin sitä sit siirtyy kohteliaasti ni se sit lähti tuhahdellen et tissit löytyy mut ojentajii ei kyl...
billy_boy sanoi:Mua on alkanut vituttaa nämä jatkuvat valitukset.. ; )