vituttaa ku oon kunnon läpipasko 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Funky sanoi:Vituttaa kun yks tuttu muija pyys mua ulos.
Tämähän ei asiassa ole vielä se huono puoli, mutta kun oon saanut siltä tytöltä pakit jo kolme kertaa aikaisemmin (ja KERRAN SE PYYS MUA ITE!!!).
Jos mulla olis vähääkään munaa, niin oisin sanonut sille jotain "rakentavaa". Mut ei mahda miitään, oon aivan kusessa siihen....tästähän tietää mitä tulee tapahtumaan... :wall: :itku:
)albertti sanoi:Kaveri teki kerran ylätaljaa Niskantaakse ja vaijerin lukko antoi periksi ja tanko tuli päähän, Muutaman tikin se sai ei sen pahempaa..
Nyrkki sanoi:Ei ole töitä ei rahaa ja laskuja on vitusti!Ja kaikki tuntuu muutenkin menevän päin helvettiä!
albertti sanoi:Kaveri teki kerran ylätaljaa Niskantaakse ja vaijerin lukko antoi periksi ja tanko tuli päähän, Muutaman tikin se sai ei sen pahempaa..
albertti sanoi:Kaveri teki kerran ylätaljaa Niskantaakse ja vaijerin lukko antoi periksi ja tanko tuli päähän, Muutaman tikin se sai ei sen pahempaa..

Dragon sanoi:Kiasma on sitten suuressa viisaudessaan ostanut kokoelmiinsa "videotaiteilija" Teemu Mäen teoksen "Sex & death", jossa hän tappaa ja silpoo kirveellä eläinsuojelukodista noutamansa kissan ja runkkaa lopuksi vielä raadon päälle.
juu sanoi:Mitä vittua? Oikeasti? Koskaan en nykytaiteesta tai Kiasmasta ole välittänyt mutta että tuollaista.... :curs: