Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Laffer sanoi:
Ymmärsinkö nyt jotenkin väärin, alkuun sinulla ei ollut kuin 20snt mutta sitten hassasit 5,2€ ?

Heh, siinähän se juju onkin. Ei vaan, selitin aika sekavasti. Kolikkoja ei ollut muita kuin yksi kakskytsenttinen, mutta äidyin ahneeksi ja vaihdoin viiden euron setelin (joka oli varattu ruokaan tms.) euron kolikoiksi. Ja TIETENKÄÄN en voittanut mitään. No, tyhmyydestä sakotetaan ja niin edelleen... :down:

Vituttaa.

Vituttaa tyhmät, kateelliset ja katkerat ihmiset. Ihmiset, joiden kateellisuus johtuu omasta typeryydestä, mutta kykenemättöminä tämän myöntämään kanavoivat katkeruutensa siten, että se haittaa mahdollisimman paljon ihmisiä, joilla ei ole ollut mitään osuutta kyseisten henkilöiden omiin mokiin ja ongelmiin.

:curs:

ja

:wall:

Vituttaa ku ei pääse viikkoon salille koska kuukausikortti vanheni. Ja rahaa tulee vasta viikon kuluttua. Voiko olla ärsyttävämpää syytä reenitaukoon? :curs: :wall:

Treeni jäi tänään pahasti kesken, palautusjuomat on loppu enkä tiedä milloin valuuttaa uusiin... :P

Toisaalta voisi tehdä halpisprotsku-maltoyhdistelmän...mutta eivät nekään ilmaisia ole :(

Vituttaa ihmiset joihin ei voi luottaa ja jotka leikkii ihmisten tunteilla. Ja sitten kanssa kaikki muut vittumaiset ihmiset. Joku päivä pistän vielä karatella jotain tuollaista niskaan, kunhan tarpeeksi patoudun.

Täl viikol salilla tapahtui taas kaikenlaista..
Meidän salil on naiskävijöitä ehkä n. 10 % ja naiset saa kyl aina kokea jos jonkinmoista iskuyritystä, tai mitä lie..
Jotenki mä oon aina se idioottimagneetti..

Tänään olin tekemässä rintalihasliikettä ja sarjojen välis istuin kädet vyötäröl siin laittees ni joku äijä tulee ja työntää takapuolensa mun kyynäpäähän!!!!! :eek: Sit se lähti siit vaa myhäillen pois.. :urjo: siis olin vähä et what tha fuck!!!!!

Sit eile olin tekee reiden loitontajii ja istuin siin laittees ku joku mies tulee ja koputtaa mua olkapäähän ja kysyy et pidänkö mä sen kengistä. No katson sit sen jalkoihin ja totean et eihän sul ees oo kenkii.. Se sit siihe, et nii-i eikö ookki hienot..? :eek:

Muutenki noi meidän salin äijät ei kauheesti anna arvoo naiskävijöil. Tänäänki yks heppu teki n 10 sarjaa (valehtelemat) samas laittees ja jätti sarjojen välis kaikki sen kamat siihen penkil ja sano et joo on viel kesken et sä et kyl voi tulla tekee täs välis ku menee suoritusrytmit pilal. mul palo pinna ja skippasin koko laitteen.. Tein sit sen jälkee ranskalaist ja menin makaan selälleen ni sit joku sankari tulee siihe mun vieree tuijjottaa mua ja nii lähel etten pysty ees tekee sitä liiket.. no pyysin sitä sit siirtyy kohteliaasti ni se sit lähti tuhahdellen et tissit löytyy mut ojentajii ei kyl..

Mistä noit aina löytyy? :itku:

Salimme solarium toimii kahden euron kolikoilla, no joku valopää oli porannut kolikkoon sit reiän, ja siihen tietty lanka. Jumiinhan se oli jääny, rahat ilmeisesti aika vähissä jollakin :lol2:

power puff girl sanoi:
... Muutenki noi meidän salin äijät ei kauheesti anna arvoo naiskävijöil. Tänäänki yks heppu teki n 10 sarjaa (valehtelemat) samas laittees ja jätti sarjojen välis kaikki sen kamat siihen penkil ja sano et joo on viel kesken et sä et kyl voi tulla tekee täs välis ku menee suoritusrytmit pilal. mul palo pinna ja skippasin koko laitteen.. Tein sit sen jälkee ranskalaist ja menin makaan selälleen ni sit joku sankari tulee siihe mun vieree tuijjottaa mua ja nii lähel etten pysty ees tekee sitä liiket.. no pyysin sitä sit siirtyy kohteliaasti ni se sit lähti tuhahdellen et tissit löytyy mut ojentajii ei kyl..

Mistä noit aina löytyy? :itku:

Olisit tokaissut pokkana, että ojentajat saa sentään treenaamalla, mutta aivoja ei... :D

Oikeasti, mä otan osaa. Oisko mitään mahdollisuutta vaihtaa salia, mulla nimittäin ainakin olisi treenimotivaatio kovilla tuollaisessa "seurassa"...? :urjo:

Yksi kaverini oli aika mahtavassa kunnossa muinoin kun treenasi kehiskisoihin, naishenkilö siis kyseessä.
No joku pikku-ukko sit baarissa tokas sille että ootkos sä mies vai nainen?
No tämä kaverini sille pojalle vaan heitti: kumpikos sä haluisit mun olevan :lol2:
Ilmeisesti miekkosella kävi niin itsetunnolle kun naisella oli isompi haba.

Muista nämä vastausmallit:

power puff girl sanoi:
Tänään olin tekemässä rintalihasliikettä ja sarjojen välis istuin kädet vyötäröl siin laittees ni joku äijä tulee ja työntää takapuolensa mun kyynäpäähän!!!!! :eek: Sit se lähti siit vaa myhäillen pois.. :urjo: siis olin vähä et what tha fuck!!!!!

Anustappeja saa kaupasta!

power puff girl sanoi:
Sit eile olin tekee reiden loitontajii ja istuin siin laittees ku joku mies tulee ja koputtaa mua olkapäähän ja kysyy et pidänkö mä sen kengistä. No katson sit sen jalkoihin ja totean et eihän sul ees oo kenkii.. Se sit siihe, et nii-i eikö ookki hienot..? :eek:

Esteettisemmät ku naamas.

power puff girl sanoi:
Muutenki noi meidän salin äijät ei kauheesti anna arvoo naiskävijöil. Tänäänki yks heppu teki n 10 sarjaa (valehtelemat) samas laittees ja jätti sarjojen välis kaikki sen kamat siihen penkil ja sano et joo on viel kesken et sä et kyl voi tulla tekee täs välis ku menee suoritusrytmit pilal. mul palo pinna ja skippasin koko laitteen.. Tein sit sen jälkee ranskalaist ja menin makaan selälleen ni sit joku sankari tulee siihe mun vieree tuijjottaa mua ja nii lähel etten pysty ees tekee sitä liiket.. no pyysin sitä sit siirtyy kohteliaasti ni se sit lähti tuhahdellen et tissit löytyy mut ojentajii ei kyl...

Sanoja löytyy, muttei munaa tukemaan niitä.

billy_boy sanoi:
Mua on alkanut vituttaa nämä jatkuvat valitukset.. ; )

Ja päätit tulla valittamaan siitä....

;)

Back
Ylös Bottom