Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
humanteri sanoi:Mulle kävi hupsusti eka kertaa deividin hack-laitetta kokeillessa. Muutaman lämmittelysarjan jälkeen lastasin lisää levyjä. Ei tunnu missään. Lisää levyjä, ei vieläkään missään...
Tarkemmin katsottuani lastailin levyjä painotelineeseen![]()
-humanteri-
humanteri sanoi:.. Tarkemmin katsottuani lastailin levyjä painotelineeseen![]()
-humanteri-
humanteri sanoi:Mulle kävi hupsusti eka kertaa deividin hack-laitetta kokeillessa. Muutaman lämmittelysarjan jälkeen lastasin lisää levyjä. Ei tunnu missään. Lisää levyjä, ei vieläkään missään...
Tarkemmin katsottuani lastailin levyjä painotelineeseen![]()
-humanteri-
kimmo2543 sanoi:Valitettavasti omalla salillani käy aina välillä pervessi-ukko(yli 50v).
Tekee ainoastaan jalan lähentäjiä,mutta shortseissa ja lahkeista vilkkuu
kullkuset.En tiedä huomaako itte mitään,hävettää vaan kun välillä on lapsiakin tällä salilla.Luulisi nyt huomaavan,kun pallit viilenee.
Mitähän tässäkin pitäisi tehdä?Kun yleensä annan ihmisten olla rauhassa.
Täytyy ilmoittaa valvojalle...
No ei perskule, enkös sitten nähnyt seuraavana yönä unta samaisesta Terosta. En ole livenä törmännyt ko. henkilöön, mutta tutustuinpa sitten unen välityksellä. Hui! 
Proteos sanoi:1. Jouduin jättämään puntin väliin kun piti lukea kokeisiin (piti todella... olin aivan kuutamolla kyseisistä asioista... ja ehkä hiukan vieläkin)
QUOTE]
Mitä mitä!? Mä lähin eilen matikan valtakunnallisesta "ensimmäisessa poistumis mahdollisuudessa", vaikka en ollu ees alottanu paria suht helppoa tehtävää. Seuraava poistuminen olis ollu 20min päästä, mut pitihä se ny salille päästä!![]()
Kusimato sanoi:Kunnon DOMShan on nautintoa.![]()
LOL!!!!Mixu sanoi:Olin kirjoittamassa tähän pitkää vitutusviestiä kun painoin vahingossa back- nappia ja vitun viesti katosi sen siliän tien. se vituttaa.
Tästä taiski tulla paremminki johonki muuhun threadiin sopiva postaus....
.marlin sanoi:Sattui pieni haaveri, käsi kipsiin ja nilkka nyrjähti. Puntti ja juoksu loppui kuin seinään, juoksemaan pääsen onneksi jo ehkä ensi viikolla. Tiedä sitten, miten tämän kipsin kanssa juoksee. Ja tietenkin oikea käsi meni (olen oikeakätinen). On yllättävän vaikeaa pärjätä pelkällä vasurilla.
kimmo2543 sanoi:Valitettavasti omalla salillani käy aina välillä pervessi-ukko(yli 50v).
Tekee ainoastaan jalan lähentäjiä,mutta shortseissa ja lahkeista vilkkuu
kullkuset..,.,
Mitähän tässäkin pitäisi tehdä?

Spelimies sanoi:Tämä on varsinaista antikomediaa. Tapahtui eilen keilahallilla, joten hieman.
Siis olimme luokan kesken keilahallilla, minulla ei tietenkään ollut rahaa keilaamiseen joten katselin vierestä. Sitten päätin sijoittaa opiskelijabudjettini viimeiset varat (20 snt) kahvion peliautomaattiin.
Lopulta kusin koneeseen 5,20 euroa. :itku:
marlin sanoi:Kauppatieteiden YO - mansikanpoimija. Itseasiassa aika hieno titteli.

gotto sanoi:Käännän veistä haavassa. Täytyyhän nyt ison ihmisen tietää, että "kauppatieteiden yo." ei ole mikään titteli.
Sä oot siis pelkkä mansikanpoimija.![]()