Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Toi on pakko olla jo jotain tahallista vittuilua, ei kukaan vahingossa yrjöä jotain järjetöntä settiä kenenkään auton konepellille niin että tuuletusritilät ym on täynnä oksennusbiittejä.

Tuollainen vastuuttomuus juurikin itseäni vituttaa. Ihmiset, jotka ei oikeasti käytä niitä harmaita aivosolujaan, vaan tekee ajattelematta mitä sattuu ja sitten koitetaan syyttää toisia jos jäädään kiinni. :kakka:

Tällä hetkellä vituttaa aivan kaikki. Juuri tuli tieto etten saanut syksylle opiskelupaikkaa eikä töitä löydy mistään. Mitähän helvettiä mä teen vuoden ennenkuin on uusi haku ammattikorkeisiin kun ei duuniakan tunnu saavan.
Lisäksi eilen tuli taas kuultua tämä legendaarinen ja jo niin usein kuultu "Ollaan mielummin vaan kavereita..." Ja vitut.
Mikähän mussa taas on vikana kun ei mikään onnistu.. :(

Tällä hetkellä vituttaa aivan kaikki. Juuri tuli tieto etten saanut syksylle opiskelupaikkaa eikä töitä löydy mistään. Mitähän helvettiä mä teen vuoden ennenkuin on uusi haku ammattikorkeisiin kun ei duuniakan tunnu saavan.
Lisäksi eilen tuli taas kuultua tämä legendaarinen ja jo niin usein kuultu "Ollaan mielummin vaan kavereita..." Ja vitut.

“Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.”
-Arnold Schwarzenegger

Kiinteistönhoitajan hommia tuntuu olevan mollin sivuilla hyvin tarjolla, eikä ne vaadi minkäänlaista koulutusta. Ajokortti ja riuska ote hommiin ovat ainoat vaatimukset. Se on kyllä eri asia, kelpaako tuollainen työ enää nykyajan ihmisille, kun kaikkien pitäis olla jotain jonkin sortin johtajia. Enkä viittaa sinuun sillä, että homma ei kelpaisi, mutta monella tuntuu olevan se asenne, että ennemmin loisena elelee tuilla kuin tarttuisi ns. perusduuniin.

Jossei töitä tai paikkaa löydy niin ole kotona vuosi tai opiskele avoimessa yliopistossa/AMK:ssa sinua kiinnostavaa alaa? Vapaaehtoistyötä ulkomailla?

Kiinteistönhoitajan hommia tuntuu olevan mollin sivuilla hyvin tarjolla, eikä ne vaadi minkäänlaista koulutusta. Ajokortti ja riuska ote hommiin ovat ainoat vaatimukset. Se on kyllä eri asia, kelpaako tuollainen työ enää nykyajan ihmisille, kun kaikkien pitäis olla jotain jonkin sortin johtajia. Enkä viittaa sinuun sillä, että homma ei kelpaisi, mutta monella tuntuu olevan se asenne, että ennemmin loisena elelee tuilla kuin tarttuisi ns. perusduuniin.

Minä tein kiinteistönhoitajan hommia ensimäiset 5 vuotta työhistoriastani, löin kädet kirjaimellisesti paskaan ja muutenkin oli tosi perseestä duunina, mut parempi toikin oli kun kelakorvauksilla elely :)

Poislukien nurmikonleikkuu ja lumihommat + auraus, ne ei ollu likasta duunia ja kaikenlisäks niissä hermo lepäs.

Mut ennemin meen jengin vessanpönttöjä ronklaamaan ja viemäreitä taas aukomaan kun jään kotiin istumaan... Mulla ainakin hajoo pää alta aikayksikön jos ei oo mitään tekemistä.

Mulla ainakin hajoo pää alta aikayksikön jos ei oo mitään tekemistä.

En ole koskaan ymmärtänyt tuota. Miulla ei tule koskaan riittämään aika kaikkeen, mitä haluaisin tehdä ja kokea. Pelkästään kirjoista, jotka haluaisin lukea ehdin varmaan lukemaan vain todella säälittävän määrän ennen kuolemaani. Tekemistä on aina, aikaa on liian vähän. Jos ois lotossa osunut kohdille iso potti joskus niin miun työnteko loppuis samantien. Työ on vain pakollinen rasite.

Kenties koet että elämä on piessyt sinua keskimääräistä enemmän eikä tähän mennessä valoa ole juuri näkynyt, ja olet muuttunut kyynikoksi.

Huvittaa vähän kun 17-vuotiaalta tulee tuollainen kommentti. Sinä et edes vielä tiedä elämästä mitään, että miten se voi kohdella ihmistä.

Terapiasta on juuri sinunlaisellesi (olettaen että diagnoosini osui oikeaan) henkilölle suuri apu.

Tarvitsen lähinnä rahaa paljon.

Tarvitsen lähinnä rahaa paljon.

Sita saa kuulemma tekemalla toita. Hassu ajatus, mutta nain olen kylilla kuullut.

Kaikenlaista tallaajaa sita taalta loytyy.

En ole koskaan ymmärtänyt tuota. Miulla ei tule koskaan riittämään aika kaikkeen, mitä haluaisin tehdä ja kokea. Pelkästään kirjoista, jotka haluaisin lukea ehdin varmaan lukemaan vain todella säälittävän määrän ennen kuolemaani. Tekemistä on aina, aikaa on liian vähän. Jos ois lotossa osunut kohdille iso potti joskus niin miun työnteko loppuis samantien. Työ on vain pakollinen rasite.

Totta! Työnteko on vaan nälän aiheuttamia pakkoliikkeitä! No neljä oikein lotossa ei vielä riitä, mutta siitä ylöspäin1

Samat fiilikset. Mun duuni on ihan mukiinmenevää ja kaikkea, mutta en mä nyt hitto tuhlaisi elämääni johonkin toimistoskeidaan jos rahaa olisi. Mielekästä tekemistä on niin paljon, usein vituttaa kun miettii miten iso osa tästä elämästä menee kaikkeen turhaan skeidaan.

Työn tekeminen on valtiollista propagandaa, jolla ihmiset on aivopesty tuottaviksi yksiköiksi (tuotot menee rikkaille).

Sanoo huumehippi.

Työn tekemisestä jäisi käteen paljon enemmän jos ei tarvitsisi elätellä vapaamatkustajia.

Huumehipit FTW!

Ei jäisi. Etkä sinä elätä ketään, sinua elätetään kuten kaikkia muitakin. Mistä kuvittelet saavasi palkkasi, tyhjästä ilmasta?

No kyllä vaan jäisi. Katsopa huviksesi Suomen budjetista, kuinka paljon käytetään rahaa sosiaalipalveluihin. Verotusta voisi höllentää huomattavasti, jos ei tarvitsisi ylläpitää todella tehotonta, byrokraattista "hyvinvointivaltiota".

Ei jäisi. Etkä sinä elätä ketään, sinua elätetään kuten kaikkia muitakin. Mistä kuvittelet saavasi palkkasi, tyhjästä ilmasta?

Ihmiseltä jolle teen töitä, hän myös maksaa minulle reilusti enemmän kuin valtio kotona makoilusta, tästä summasta maksan veroja valtiolle että kaltaisesi kapinalliset voivat käyttää maastokuteita, kasavattaa partaa ja itkeä kun suomi on pasaka mesta. Ja sen lisäksi elätän lapsiani, vähän samantyylisiä kuin sinä mutta 30 vuotta nuorempia.

Back
Ylös Bottom