Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Et sinä ole kohonnut asioiden yläpuolelle luovuttamalla naisten kanssa ja asumalla äitisi luona :)

Tarkoitin ehkä sellaisia oikeasti vituttavia asioita, mutta kyllähän sen noinkin voisi nähdä. Minulle on merkityksetöntä missä asun ja mitä teen, koska en ole enää maallisten asioiden perään. En tarvitse omaa asuntoa, isoa palkkaa tai naisia. Niitähän kaikki epätoivoisesti hamuavat, mutta se on luonnollisesti maallista harhaa.

Ostin biltemasta 2 pöytätuuletinta. Insinöörinä ajattelin, että vitut laitan noita suojaverkkoja sotkemaan virtauksia. Tuossa hetki sitten laitoin Karpon Parhaat pyörimään ja oikaisin sängylle. Tässä vaiheessa oli enää toinen tuuletin päällä. Tuulwtin puhalsi kuitenkin noin 4 astetta väärässä kulmassa, ja lähdin oikaisemaan sitä. Hämärässä koordinaatio ei toiminut, ja työnsin peukolon flektiin. Vasemmasta peukusta irtosi koko kynsi. Sattuu ihan vitusti. Nyt vituttaa. Huomenna asennan suojaverkot.

E: Onni onnettumuudessa, mieluummin peukalo kuin kulkuset.

E2: Sori typoista, 9 sormea nääs.

Hyi kauhea! Itse pelkaan jostain syysta kuollakseni tuulettimia ja tuo on yksi pahimmista painajaisista. En ikina uskaltaisi koskea edes siihen suojaverkkoon. On mulla kylla tuuletin nytkin tossa poydalla mutta aina kun pitaa esim. painaa jostain napista, teen sen hyvin nopeasti ja aina silloin kun tuuletin pyorii itsestani poispain. En uskalla edes liikuttaa sita kuin ehka vahan tonimalla jos se on paalla.

Tarkoitin ehkä sellaisia oikeasti vituttavia asioita, mutta kyllähän sen noinkin voisi nähdä. Minulle on merkityksetöntä missä asun ja mitä teen, koska en ole enää maallisten asioiden perään. En tarvitse omaa asuntoa, isoa palkkaa tai naisia. Niitähän kaikki epätoivoisesti hamuavat, mutta se on luonnollisesti maallista harhaa.

Minka peraan sitten olet? Et vaikuta mitenkaan kovin onnelliselta.

Oma vitutukseni on aika pieni ja mitatotan, vahan vain ketuttaa. Lupasin nimittain menna paivaksi duuniin perjantaina vaikka yovuoro on jo sovittu toisessa paikassa. Nyt menen sit klo 12 ensimmaiselle tyopaikalle (en edes tieda tarkalleen missa se on, taa on keikkahomma), mista paasen klo 20. Sit pitaa joko pyorailla himaan reiluksi tunniksi tai pyoria kaupungilla ennen kuin kello tulee 00.00 ja alkaa duunit baarissa. Kotiin paasen joskus viiden maissa.

Kaiken lisaksi toi eka duuni on sellaista mika ei kiinnostaisi yhtaan.

Tuo kysymys on merkityksetön minulle.

Tuossa äsken sattui silmään muutama postisi ja selailin vähän viestihistoriaasi. Vaikuttaa vahvasti siltä ettet ole ollenkaan tyytyväinen tilanteeseesi mutta et halua myöntää sitä ja koetat uskotella itsellesi ja muille olevasi mielenrauhassa uhmakkaalla käytöksellä. Päätellen siitä miten kommentoit MissEvilEven ongelmaa tämän ketjun edellisellä sivulla, et halua kohdata vaikeita asioita koska sinulla on siitä huonoja kokemuksia. Kenties koet että elämä on piessyt sinua keskimääräistä enemmän eikä tähän mennessä valoa ole juuri näkynyt, ja olet muuttunut kyynikoksi. Kun täällä mesoat yhdestä sun toisesta, niin vaikuttaa siltä että tarvitsisit luottamusta valoisaan tulevaisuuteen ja itseesi. Suosittelen psykiatria. Mahdollisesti olet myös sitä sorttia ihmisenä että psyykkaaminen ei toimi vaan korjaat elämäntilanteesi ihan puhtaalla laskelmoinnilla, mutta posteistasi päätellen luottamuksesi tarvitsee viilausta. Terapiasta on juuri sinunlaisellesi (olettaen että diagnoosini osui oikeaan) henkilölle suuri apu.

Nämä saatanan paskakelit ja kaikki vitun paskasäkit jotka näitä hehkuttaa. Kokeilisivat perkele itse olla 16h putkeen töissä jossa minimiöämpötila oli 27 astetta ja sen jälkeen tulla kotiin jossa ei edes vittu pysty nukkumaan vaikka väsyttää ihan saatanasti koska vitun paska kuumuus.

En jaksanut avautua siitä tavasta miten käteni "osui" ihmispaskaan koska sekin vitutti niin paljon eikä kukaan sitä oikeastaan edes haluaisi tietää (no kerron nyt kun kerran pääsin töihin ja heti viitti hommiin ruveta). Sen lisäksi että joku oli juuri viime sivulle kirjoitellut että sitä vituttaa kun jengillä on koira rivitaloasunnossa, mutta mullapa on dobermanni Helsingin keskustassa kerrostalossa ja jonkun mielestä tämä on varmasti maailmanloppu! Ettäs kehtaankin (joojoo... bannatkaa mielummin ne pikkuräksyttäjät joita ei ole koskaan kielletty räksyttämästä kotona tai pihallaan tai kadulla tai missä nyt ikinä.)

Dobermannit on yleensä ottaen siitä kivoja koiria että jos ne äkkää jostain ihmispaskaa niin nehän syö sen! Hevospaskakin kelpaa, muun elikon paskaa en ole huomannut niiden syövän. Olin lenkillä koffarissa, koira otti jotain suuhunsa maasta. Koffari on täynnä jengin jättämiä eväänrippeitä ja grillikananluita ja mitä nyt ikinä, en uskalla olla ottamatta koiran suusta pois mitä se nyt sinne saattaa koffarista skuupata. En tajunnut mitä koirani suusta kaivoin ennenkun näin ja haistoin sen. Eli skraappasin koirani suusta ihmispaskaa. Tällä tavalla käteni "osui paskaisen ihmisen paskaiseen paskaan lenkillä".

Koiranpaskaa nyt käsittelen päivittäin kun siivoan koiran jätöksiä, ei se paska mua mitenkään kauhistuta. Mutta kuka on niin kuvottava idiootti ihminen että paskoo kikkareet keskelle kaikkea? Silmäpareja tossakin on ollut satoja jos on paskansa pusertanut mihin tahansa aikaan ennen vaikkapa puoltayötä, puolenyön jälkeenkin saa yleisöä julkipaskomalla. Vessa olisi ollut IHAN VIERESSÄ, ja aivan ilmainen.

Tuntuu siltä että sormeni edelleen haisevat jonkun vieraan, todennäköisesti syrjäytyneen ja todellisuudesta erkaantuneen kodittoman henkilön paskalle. Tulkaa haistamaan. Blyörgh.

Tuntuu siltä että sormeni edelleen haisevat jonkun vieraan, todennäköisesti syrjäytyneen ja todellisuudesta erkaantuneen kodittoman henkilön paskalle. Tulkaa haistamaan. Blyörgh.

:lol2: Kiitti houkuttelevasta tarjouksesta mutta skippaan ;)

No höh! Oltais menty haistelutuokion jälkeen lounaalle :P

No höh! Oltais menty haistelutuokion jälkeen lounaalle :P

Nyt kyllä harkitsen sittenkin! :D

Sun ankara vitutus on jaettu tänä aamuna jo meidän toimistolla työpaikan sisäisessä messengereissä. On niin hillittömän hyvää settiä!

En jaksanut avautua siitä tavasta miten käteni "osui" ihmispaskaan koska sekin vitutti niin paljon eikä kukaan sitä oikeastaan edes haluaisi tietää (no kerron nyt kun kerran pääsin töihin ja heti viitti hommiin ruveta). Sen lisäksi että joku oli juuri viime sivulle kirjoitellut että sitä vituttaa kun jengillä on koira rivitaloasunnossa, mutta mullapa on dobermanni Helsingin keskustassa kerrostalossa ja jonkun mielestä tämä on varmasti maailmanloppu! Ettäs kehtaankin (joojoo... bannatkaa mielummin ne pikkuräksyttäjät joita ei ole koskaan kielletty räksyttämästä kotona tai pihallaan tai kadulla tai missä nyt ikinä.)

Dobermannit on yleensä ottaen siitä kivoja koiria että jos ne äkkää jostain ihmispaskaa niin nehän syö sen! Hevospaskakin kelpaa, muun elikon paskaa en ole huomannut niiden syövän. Olin lenkillä koffarissa, koira otti jotain suuhunsa maasta. Koffari on täynnä jengin jättämiä eväänrippeitä ja grillikananluita ja mitä nyt ikinä, en uskalla olla ottamatta koiran suusta pois mitä se nyt sinne saattaa koffarista skuupata. En tajunnut mitä koirani suusta kaivoin ennenkun näin ja haistoin sen. Eli skraappasin koirani suusta ihmispaskaa. Tällä tavalla käteni "osui paskaisen ihmisen paskaiseen paskaan lenkillä".

Koiranpaskaa nyt käsittelen päivittäin kun siivoan koiran jätöksiä, ei se paska mua mitenkään kauhistuta. Mutta kuka on niin kuvottava idiootti ihminen että paskoo kikkareet keskelle kaikkea? Silmäpareja tossakin on ollut satoja jos on paskansa pusertanut mihin tahansa aikaan ennen vaikkapa puoltayötä, puolenyön jälkeenkin saa yleisöä julkipaskomalla. Vessa olisi ollut IHAN VIERESSÄ, ja aivan ilmainen.

Rantojenmiehen kakkaa :urjo:

Sitä mä en oikeesti ymmärrä et miks vitussa pitää paskoa, tai edes kusta kaupunkialueella jos vieressä on vessa tarjolla, onko se sit laiskuutta vai mitä... Aivan sama, tommonen vituttaa yli kaiken. Kaveri kerran anto kunnon lähdöt yhelle veijarille kun se oli kusella niiden porttikongissa, se oli juuri tullut viereisestä baarista ja päätti kusta 10 metrin päähän siitä baarin ovesta, ja baarissahan olis ollu myös vessa... No kusisissa vaatteissa tämä kaveri siitä sitten kotiin lähti tallustelemaan kun kaveri kaato siihen omaan kusilätäkköönsä. :D

Sitä mä en oikeesti ymmärrä et miks vitussa pitää paskoa, tai edes kusta kaupunkialueella jos vieressä on vessa tarjolla, onko se sit laiskuutta vai mitä... Aivan sama, tommonen vituttaa yli kaiken. Kaveri kerran anto kunnon lähdöt yhelle veijarille kun se oli kusella niiden porttikongissa, se oli juuri tullut viereisestä baarista ja päätti kusta 10 metrin päähän siitä baarin ovesta, ja baarissahan olis ollu myös vessa... No kusisissa vaatteissa tämä kaveri siitä sitten kotiin lähti tallustelemaan kun kaveri kaato siihen omaan kusilätäkköönsä. :D

Itse astuin joskus Turkissa luultavasti ihmisen saatanalliseen ripuliläjään. Meinasi latistaa tunnelmaa kun oltiin vuokra-autolla kiertelemässä eikä vaihtokenkiä messissä. Eihän niistä enää kenkiä saanut :D

Hahaa, oikein!!

Kyllä mä tajuan jossain metsikössä että sinne pitää kusta tai paskoa, mutta pitääkö oikeasti kaupungissa? Mikä voisi olla likaisempaa ja halpamaisempaa kun kuseksia ja paskoa ympäriinsä. 5 metriä jos kävelee olisi ihan oikea vessa käytettävissä. Niin usein mäkin näen kikkeliä kikkelin perään kun kuseksitaan minne sattuu näin kesäisin. Yliannostus kusisia kikkeleitä. Onneksi en ole paskojaan törmännyt, olisi kyllä hyvä jos olisi pokkaa käydä tönäisemässä kumoon omiin kikkareisiinsa. Häh häh hää. >:)

Tai sitten mä rupean jakamaan kaikille kadulle asioiville koirankakkapusseja. Siinä on paskapää hyvä ja poimii jätöksensä tai kusaisee suoraan pussiin, roskis löytyy vasemmalta.

Onneksi en ole paskojaan törmännyt, olisi kyllä hyvä jos olisi pokkaa käydä tönäisemässä kumoon omiin kikkareisiinsa. Häh häh hää. >:)

Toi paskominen kyllä vituttaa. Se jos jonnekin asfaltille vetää niin ehtii sentään nähdä ja väistää, mutta itseäni vituttaa kun spurgut paskoo puistoihin, eikä sieltä nurtsin seasta välttämättä sitä jöötiä heti bongaa. Kerran baarista tullessa katsoin et mitä vittua toi yks äijä tekee, oli silleen "ilmassa istuen" ja halasi puuta, eli nojas taaksepäin jalat koukussa. Tarkensin katsetta niin jumalauta kauhee paskapökäle alkoi tunkeutua sen persposkien välistä siihen puun juurelle. Ja kiva kun ko puistossa jengi tykkää käydä istumassa vilttien kanssa piknikillä tai nautiskelemassa alkoholia kauniina aurinkoisina päivinä ja yhdet vetää paskojaan pitkin poikin. Yleinen vessakin olisi siitä n. 50m päässä...

Sanos muuta! Musta on ihan käsittämätöntä paskoa pitkin poikin kun vessat on yleisessä käytössä. Meidän viereisessä puistossa on silkkaa ihmispaskaa vähän siellä sun täällä! Kyllä mä ymmärrän että on sekaisin ja ehkä koditon ja ei vaan kiinnosta... Mutta helvetti soikoon eikö kuitenkin voisi vähän hävettää, kun se vessa oikeasti on vieressä ja katsojia on saletisti. Viereisen puiston laidalla asuu myös eräs asukas, jonka harrastuksena on kiertää puistoa ja kuvata kaikkia kusevia ja paskovia ihmisiä. Aina kun se saa oikein hyvän satsin kusipaskakuvia, se lähettää koko kuvasarjan poliisipäälliköille ja viranomaisille :hyper: Niitä aina pikkasen ketuttaa kun kuvasarja vie meiliboksista sen verran kivasti muistia että se jumiutuu. On kyllä aikamoinen idea jota en kannata, mutta mulla olisi käytössä ihan hyvä zoomi.... (kuvaan ja laitan nettiin)

Ei oma vitutus mut pakko jakaa kun liittyy aiheeseen: Yks miespuolinen tuttu just avautui kun sen Audin konepellille oli joku vetänyt jotkut tajuttomat 10 litran yrjöt. Toi on pakko olla jo jotain tahallista vittuilua, ei kukaan vahingossa yrjöä jotain järjetöntä settiä kenenkään auton konepellille niin että tuuletusritilät ym on täynnä oksennusbiittejä.

Ei muuta mut hieman löyhkäsi +30 helteellä ja autoon oli pakko mennä ajamaan se autopesuun. Kiva jos niitä jämiä on jossain tuuletusaukoissa niin se haju jää elämään auton sisätiloihin.

Vituttaisi itseäni ankaraakin ankarammin tuollainen.

^No toi on jo ihan vihoviimeistä. Ei mitään vastuuntuntoa, eletään kuin jossain viemärissä!
Katoin just jotain ohjelmaa jossa kerrottiin Thaimaan turistipoliiseista. Joku känninen britti oli käynyt kusemassa jonkun paikallisen taksikuskin konepellin päälle ja ihmetteli kun paikallisen taksikuskin mielestä tämä oli hitusen epäkunnioittavaa toimintaa. Suomessakin jengi vaan sylkee bussikuskeja naamaan! Mikä jengiä vaivaa??

Kyynärpää todennäköisesti murtunut, muijan kanssa sotatila ja tuli kenkää duunista. Maanantai - tuo viikon ihanin päivä. Potkut johtuu siitä, että suuri toimeksiantaja pisti hyvän myyntiprojektin jäihin kesäksi. Uusi projekti on yhtä kannattava diili kuin lapiollinen paskaa, ja silti pitäisi pystyä täyttämään esimiehen asettamat törkeät myntitavoitteet. Projektissa ei oletettavasti ole mitään vikaa, on vain paskoja myyjiä.

Lisäksi firmassa säästökuuri kuulemma menossa, kuitenkin esimiehillä varaa pitää parin kuukauden kesälomat. Henkilästöjohtamisesta ja muutenkin työntekijöihin suhtautumisesta päätellen sain kenkää koeajalla siksi, etten opiskelijana halunnut pitää Palkattomia lomia.

Haistakaa kaikki vittu. Ugh, olen puhunut.

Duunit ei kiinnosta ja mitään ei saa aikaseksi. Kaikki hommat tökkii ja tekeminen on saakelin vaikeaa kun yrittää tehdä jotain mitä kukaan ei ole firmassa aikaisemmin tehnyt. Pomot lomilla ja tuntuu ettei saa mitään aikaan. Varmaan kiva tuossa 3 viikon päästä kun palaavat ja ilmoitan etten ole juuri mitään saanut aikaan. :( Motivaatiokin hommiin ihan kateissa...

Back
Ylös Bottom