Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jatketaan vielä: TASAN 1h30min Mehiläisen ajanvaraukseen jonottamista (meidän työterveys). Nettiajanvarauksessa vapaita aikoja n. 3vko päähän, mun on saatava aika HUOMISELLE. Jonotin ja jonotin, oli tosi mukava kuunnella rikkinäistä jonotusmusaa joka pätki, ulisi, monkui ja rätisi. Ja mitä jäi käteen? PASKAA KÄTEEN.

Mikäli huomenna siellä ei vastata alle 30min ja tule aikaa samalla päivälle, kirjoitan itse itselleni 4vko sairaslomaa ja oletan tämän käyvän myös esimiehille. Vittu.

Nyt on pinna niin vitun kireellä ettei mitään rajaa, helvetti että tekis mieli ampua paria tyyppiä. En kyllä rupea ottaan tuomiota niiden takia. Pitää kehittää jotain muuta, niin makaa kuin petaa, kyllä ne sen vielä pian edestään löytää. Vittu saatana niitten runkkujuen kanssa.

Ankara vitutus alkaa olemaan jo täysi tsoukki. 1.5h odotin kanasalaattia ja Pepsi Maxia. Sain tonnikala-katkarapusalaatin ja normipepsin. Vittu kiitos.

Ankara vitutus alkaa olemaan jo täysi tsoukki. 1.5h odotin kanasalaattia ja Pepsi Maxia. Sain tonnikala-katkarapusalaatin ja normipepsin. Vittu kiitos.

Tää on jotain ihan käsittämätöntä. Sun päivä on kyl ollu harvinaisen perseestä. Otan osaa... Vittu mitä idiootteja!

Tää on jotain ihan käsittämätöntä. Sun päivä on kyl ollu harvinaisen perseestä. Otan osaa... Vittu mitä idiootteja!

No siis joo, ei pysty enää käsittää edes. Ja just alko särkee päätä. Ootan nyt sitä ruokamyrkytystä seuraavaksi.

Junamatkojen hinnat vituttaa mua edelleen. Meinasin jo ostaa auton mut ei löytyny toimintatonnia takataskusta käsirahaa varten prkl :(

edit. Vitutus lieveni roimasti ku luin Even jutut ^^

Vituttaa tämä ikuinen persaukisuus! Vittu ostan kohta teltan ja kaminan ja muutan mettän keskelle asumaan, elän kalastamalla ja marjastamalla. Voi Osuuspankki, Saunalahti, Pohjola, Trafi, energiayhtiö, vesilaitos, jätehuolto sun muut haistaa pitkän vitun!!

Voi vittuperkele. Vituttaa niin ankarasti tämä saatanan kuume/ yskä. Kolmatta yötä jo vittuunnun kun ei uni tule ko. asian vuoksi, saatana. :curs:

Taitaapi mennä tyttöystävän näkeminen reisille tältä päivältä ja molempien tulevat menot estävät näkemisen ennen intin vierailupäivää :/

Pohkeet tulehtunut TAAS! Tää on aivan jäätävää kun kävellessäkin tuntuu pahalle, eikä tosiaan millään lihaskipumaisella tavalla "hyvälle". Yölläkin tulee välillä heräiltyä kun sen verran arat ovat. Pienikin venytys noissa tuntuu perseelle ja ovat sen verran kosketusherkät, että yhdelläkin sormella hierominen tuntuu jo pahalle.

Pohkeet tulehtunut TAAS! Tää on aivan jäätävää kun kävellessäkin tuntuu pahalle, eikä tosiaan millään lihaskipumaisella tavalla "hyvälle". Yölläkin tulee välillä heräiltyä kun sen verran arat ovat. Pienikin venytys noissa tuntuu perseelle ja ovat sen verran kosketusherkät, että yhdelläkin sormella hierominen tuntuu jo pahalle.

Miten sä niitä venyttelet? Itsellä ollut kans jotain vastaavaa ja yks yö heräsin julmettuun pohjekramppikipuun. Mulla on auttanu melkein enemmän akillesjänteiden venyttely, sitä paksua kohtaa en oo enää niin paljo venytellyt.
Edit: sulla on kyl pahempi tilanne..

Miten sä niitä venyttelet? Itsellä ollut kans jotain vastaavaa ja yks yö heräsin julmettuun pohjekramppikipuun. Mulla on auttanu melkein enemmän akillesjänteiden venyttely, sitä paksua kohtaa en oo enää niin paljo venytellyt.
Edit: sulla on kyl pahempi tilanne..

1279036709_img-d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e.png

t. Jupe

ARRRRRGH.

Onnistuin eilen saamaan vessan huuhtelunapin jumiin ja kun soitin hätäpäivystykseen, kaikki sujui hyvin ja lähettivät kaverin sulkemaan vesihanan yöksi ja sanoivat että soita aamulla normaaliin päivystysnumeroon. Tänään aamulla sit ysiltä soitin sinne ja oikein mukava tyttö lupasi että korjaaja käy tämän päivän aikana. Annoin luvan tulla yleisavaimella sisään, sillä olin itse koko päivän töissä.

Äsken tulin kotiin ja mitäs vittua... Ei täällä kukaan ole käynyt. Vessa ihan yhtä rikki kuin ennenkin :jahas: Soitin yöpäivystykseen ja kysyin että mitä helvettiä tässä on tapahtunut, mutta sanoivat vaan etteivät voi asialle mitään (en kyllä kuvitellutkaan että voisivat, kysyin vaan lähinnä että kenelle kannattaa soittaa ja huutaa). Sanoivat että huomenna pitää TAAS soittaa uudestaan. Ei varmaan auta muu kuin soittaa, mutta samalla soitan myös isännöitsijälle ja kerron miten paska huoltoyhtiö täällä on :jahas: Kyllähän toi vessa toimii jotenkin (jos sinne heittää ämpärillä vettä!!), mutta se luvattiin korjata TÄNÄÄN ja odotin, että se olisi myös korjattu.

Käy kakkimassa porraskäytävään, menee saman huoltoyhtiön hommiksi siivota se. Ovelana tietenkin naapurirappuun ettei,
a) Sinua syytetä
b) Kakkasi haisee kuten muidenkin, joten säästyt siltä.

Tsemppiä kesään! :)

Alkoi vituttaa vielä enemmän kun näin että Japi oli vastannut tähän.

Käy kakkimassa porraskäytävään, menee saman huoltoyhtiön hommiksi siivota se. Ovelana tietenkin naapurirappuun ettei,
a) Sinua syytetä
b) Kakkasi haisee kuten muidenkin, joten säästyt siltä.

Tsemppiä kesään! :)

Hyviä ideoita. Tai sit käyn vaan kakkimassa sen huoltoyhtiön toimistoon.

Hyviä ideoita. Tai sit käyn vaan kakkimassa sen huoltoyhtiön toimistoon.

Se on varmaan kiinni jo nyt ja olet kuitenkin koko päivän pidätellyt, sen lisäksi niillä todennäköisesti on kamerat :/
No joo ymmärrän tuskan, jos mun valtatuoli olisi monta päivää rikki niin en varmaan kävisi edes töissä, se on kuitenkin kodin tärkein istuin :lol2:

Se on varmaan kiinni jo nyt ja olet kuitenkin koko päivän pidätellyt, sen lisäksi niillä todennäköisesti on kamerat :/
No joo ymmärrän tuskan, jos mun valtatuoli olisi monta päivää rikki niin en varmaan kävisi edes töissä, se on kuitenkin kodin tärkein istuin :lol2:

No siis kyllähän se toimii ihan normaalisti, pitää vaan huuhtelun sijaan heittää ämpärillä vettä (joku puolikas ämpärillinen). Ei ehkä iso vaiva, mutta vituttaa silti varsinkin kun odotin että se olisi korjattu. Onneksi olen kaikki päivät töissä missä on normaali vessa.

Back
Ylös Bottom