Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Sanoo huumehippi.

Ainakin olen opiskeleva, tyossakayva ja omillani toimeen tuleva huumehippi. Onnellinenkin olen ja viela parisuhteessakin. Ei mun mielesta yhtaan hullummin.

Ei köyhät voi mitään viedä, mutta rikkaat voi. Sen kun opitte niin olette jo paljon fiksumpia!

Ihmisia ne rikkaatkin ovat eika se rikkaus ilmaiseksi tule.

Ei köyhät voi mitään viedä, mutta rikkaat voi. Sen kun opitte niin olette jo paljon fiksumpia!

Jos työssäkäyvän veroprosentti on 30% niin viekö vai tuoko hän valtiolle rahaa? Jos työtön makaa kotonaan ja saa määrän x tilille joka kk, tuoko vai viekö hän rahaa?

Voi vitun Sonera SAATANA!!!!! Jopa asiakaspalvelija oli mun puolella, mutta korkeampi taho ei suostu hyvittämään. VOI VITUN VITTU! Paska lafka, en vittu enää ikinä kusekaan niille päin, perkele!

Noniin, erohan se tuli. Juon viskiä ja kuuntelen Motörheadia koko yön, vittuun kaikki.

Rupeisin homoksi jos voisin, olisikohan joku pilleri?

Oon niin tyhmä, laiska ja saamaton, että ei tarvii ens vuonna opiskella mitään... Saamattomuuden takia elän luultavasti loppuelämäni yksin lukien pakkotoistoa..

Oon niin tyhmä, laiska ja saamaton, että ei tarvii ens vuonna opiskella mitään... Saamattomuuden takia elän luultavasti loppuelämäni yksin lukien pakkotoistoa..

You're not so special... :D

Vittu saatana tulin tuossa kuudelta töistä, jonka jälkeen lähdin viemään koiraa ulos..

JUURI kun ulko-ovi pamahti kiinni, tajusin et mulla ei ole avaimia :jahas:

Pari minuuttia sitten sain vara-avaimen, vois mennä nukkumaan.

VITTUSAAATANAVITTUTUTUTUUFUFUUUUUUUUUUUUUuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Kiinteistönhoitajan hommia tuntuu olevan mollin sivuilla hyvin tarjolla, eikä ne vaadi minkäänlaista koulutusta. Ajokortti ja riuska ote hommiin ovat ainoat vaatimukset. Se on kyllä eri asia, kelpaako tuollainen työ enää nykyajan ihmisille, kun kaikkien pitäis olla jotain jonkin sortin johtajia. Enkä viittaa sinuun sillä, että homma ei kelpaisi, mutta monella tuntuu olevan se asenne, että ennemmin loisena elelee tuilla kuin tarttuisi ns. perusduuniin.

Jees en ole tosiaan mitään johtajanpaikkaa hakemassa, vaan paikat joihin olen hakemuksia lähettänyt ovat perusduuneja aina siivoojasta ja varastomiehestä kaupan kassaan. Mutta missään ei natsaa kun ainoat meriitit ovat paskat paperit lukiosta ja noin kuukauden työkokemus (ilman todistusta tietenkin). Aina vaan löytyy joku parempi hakija samaan paikkaan.

Jees, polvi pamahti paikoiltaan puoltoista viikkoa sitten ekan kerran ja nyt ollu ihan jees fiiliksillä kun tuntu et se o parantunu jo melkein ja kas kummaa se paukahtikin sitten yhtäkkiä kävellessä tänään taas uudestaan.

Kaippa tuonkin paskan joutuu sitten tosiaan leikkaamaan jos se tekee tuota jatkuvasti, vaikka se leikkaus olisi muutenkin lähivuosina pakollinen noiden polvien kunnon takia.

Vituttaa, kun ei keksi syytä miksi urheilla. Itselläni pitää aina olla jokin tavoite, esim. puolen vuoden päähän, jotta jaksan käydä lenkillä ym. Nyt tälläistä tavoitetta ei ole, eikä ole kyllä käyty juoksemassakaan. Perkele.

Vituttaa, kun ei keksi syytä miksi urheilla. Itselläni pitää aina olla jokin tavoite, esim. puolen vuoden päähän, jotta jaksan käydä lenkillä ym. Nyt tälläistä tavoitetta ei ole, eikä ole kyllä käyty juoksemassakaan. Perkele.

Classicciin??

Joo siis vituttaa jatkuva väsymys töiden takia, koneella koko ajan ja lukuja vilisee ja homma ei lopu. Treenit illalla taas, ties kuinka väsyny sillon on. Ei auta vaikka kuinka syö terveellisesti ja koittaa nukkua, silti väsyttää. Voisipa vaan levätä ja treenata ja ihkuilla. Viikonloput onkin sit yhtä juhlaa kun ei voi otta rennosti. Paitsi nyt taas polttareita ja häitä :jahas:

Ei saatanan saatana että ihminen voikin olla hermoraunio...

Eilinen oli töissä yhtä helvettiä. Sekunnit oli minuutteja, minuutit tunteja ja niin edespäin. Mikään ei kiinnostanut, ei jaksanut panostaa töihin. Piti keksiä kaikkia mahdollisia keinoja vältellä työtehtäviä mutta en onnistunut tarpeeksi lahjakkaasti. Yksi ilo mulla oli päivässä ja kiitos ilostuttajalle, töiden jälkeen oli sentään jotain hauskaa hänen ansiostaan, mutta annas olla kun se hauskuus loppui niin vedin vittuunnuksissani 6h unta putkeen, päiväunet siis "hieman" venähti.

Sen jälkeen tunti, max kaksi valveilla. Kesälomalla oleva työkaveri alkoi FB:ssä kyselemään että onko jotain kun töistä oli sanottu että olin kuin perseeseen ammuttu karhu ja todella vihainen ja vittumainen ja omissa oloissani koko päivän. Huoh. Jep jep. Tottahan se oli. Sanoin suoraan yhdelle hyvälle kaverilleni joka myös on työkaverini että nyt en jaksa neuvoa. Mun olisi pitänyt eilen jotenkin opettaa sitä uuteen työhön, tai siis siirtyi meillä eri tehtäviin ja mun kanssa samaan tiimiin ja jtn olisi pitänyt tehdä niin ei musta ollut siihenkään. Rehellisesti sanoin et mun töitä on turha tänään seurata ja yrittää niistä ottaa oppia, koska jos sen tekee niin oppii täysin väärille tavoille. Mun lusmuaminen ei ole kovinkaan tuloksellista työntekoa.

Sitten nukkumaan parin tunnin jälkeen, ja ei kun aamu kymmeneen asti unta, eli järkyttävän pitkät yöunet päälle. Selkää särki saatanasti (ehkä liika sängyssä makaaminen) joten soitin töihin että en oo tulossa, ja jatkoin uniani. Nukuin sitten päivällä klo kolmeen asti, eli periaattessa vain parin tunnin tauolla olen nukkunut käytännössä lähemmäs 24h putkeen. Ehkä joku 22 tuntia tullut vedettyä unta kupoliin.

Back
Ylös Bottom