Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tarkoitin nimenomaan sitä, että puhuu tunteistaan. Kyllä minä olen huomannut, että helpottaa kun sanoo miksi vituttaa tms.

Joo. Kerron kyllä mikä _vituttaa_ mutta se onkin täysin eri asia kuin muut stressit, huoli, ahdistus, suru jne.

Itseasiassa mun ei pitäisi edes tänne kirjoittaa mtn mistä en aio puhua muutoin (ja välttelen monia aiheita) koska mun elämän läheisimmät ihmiset lukee Pakkotoistoa (ja oletettavasti mun kirjoituksia). Eli jopa netissä tyydyn puhumaan näistä jotain ympäripyöreää paskaa kun en voi täälläKÄÄN avautua. Argh :D

No joo se siitä. Vittuakos sitä pohtimaan. Näin on pärjätty tähänkin asti niin kai mä pärjään jatkossakin.

Joo. Kerron kyllä mikä _vituttaa_ mutta se onkin täysin eri asia kuin muut stressit, huoli, ahdistus, suru jne.

Itseasiassa mun ei pitäisi edes tänne kirjoittaa mtn mistä en aio puhua muutoin (ja välttelen monia aiheita) koska mun elämän läheisimmät ihmiset lukee Pakkotoistoa (ja oletettavasti mun kirjoituksia). Eli jopa netissä tyydyn puhumaan näistä jotain ympäripyöreää paskaa kun en voi täälläKÄÄN avautua. Argh :D

No joo se siitä. Vittuakos sitä pohtimaan. Näin on pärjätty tähänkin asti niin kai mä pärjään jatkossakin.

Jaa minusta vain ei ole pitkällä tähtäimellä kannattavaa ja järkevää lakaista ongelmia maton alle. Jos asiat puhuu halki, niin ne saa pois päiväjärjestyksestä ja vaivaamasta mieltä. Jos ne taas jättää hautumaan, niin voi jossain vaiheessa mennä aina kuppi nurin. Minusta tuo sinun vitutus on nimenomaan tota. En minä kuitenkaan halua leikkiä keittiöpsykologia, vaan olen itse ollut samanlainen ja kun on oppinut ratkomaan ongelmat sen sijaan että lakaisee ne maton alle, niin elämänlaatu on parantunut. Tai no, en minä itsekään selitä kaikkia ongelmiani kaikille, vaan selvitän ne päässäni.

Vituttaa kun tulee pyykkiä aivan helvetisti näillä keleillä. Muuta vikaa keleissä ei sitten olekaan, voe helevettiläinen että on mukavaa kun ruskettuu valkosen paidan läpikin nyt.

minä kun jo luulin, että mun rotwailer on pöljä :)) no-offence.

Tiedän useammankin rotikan joka ei hauku, ainakaan lähes koskaan. Murisee kyllä välillä muttei hauku. Oon siks ajatellutkin että se on vaan ihan tyypillistä käytöstä kyseiselle rodulle.

Nykytekniikka vituttaa! Hajos Lg:n 21" näyttö (vajaa 3v vanha) tästä tietokoneesta yhtäkkiä, kuukautta ennemmin hajos PS3 (n.3v vanha), vuosi sitten 42" plasma meni paskaks (taas sama 3v vanha)...nyt toi whirpoolin 500e pesukone vittuilee&sekoilee...eli kait seki kohta leveää :S

Voi vittu näitä helteitä :wall: Niin suurta paskaa kuin olla vaan ja voi :kakka: olis jo talvi tai edes syksy. Ei vittu :wall:

SAMA! Mä oon ainut kaveripiiristäni joka esim. fb:s julistaa kuinka paskaa nää on :D Ei saa nukuttua...ja jumalauta täs sohvallaki istues hiki lentää ja perse hikoo :S

Ei pysty mitenkään käsittämään miten porukkaa nauttii tälläisestä kelistä. Kaipa nämä samat tyypit sitten tykkää istua saunassakin hikoilemassa joka päivä tuntikausia. Vaikka sekään ei ole hyvä vertailukohta kun sieltä saunasta pääsee tarvittaessa pois viileään.

Jos asiat puhuu halki, niin ne saa pois päiväjärjestyksestä ja vaivaamasta mieltä. Jos ne taas jättää hautumaan, niin voi jossain vaiheessa mennä aina kuppi nurin.

Minusta taas puhuminen on yliarvostettua, varsinkin jos ei ole ketään joka käsittäisi mistä on kyse. Joskus avautuminen vaan aiheuttaa sen, että toisten kommentit vituttaa vieläkin enemmän. Minusta on parempi vaan pitää kaikki sisällä ja kääntää vitutus voimavaraksi. Lopulta kuitenkin moni sellainen asia, joka ennen vitutti, ei enää harmitakaan. Ehkä kaikkein parasta elämässä on kohota sellaisten asioiden yläpuolelle, joiden kanssa kaikki tuntuvat jatkuvasti painivan.

Ei pysty mitenkään käsittämään miten porukkaa nauttii tälläisestä kelistä. Kaipa nämä samat tyypit sitten tykkää istua saunassakin hikoilemassa joka päivä tuntikausia. Vaikka sekään ei ole hyvä vertailukohta kun sieltä saunasta pääsee tarvittaessa pois viileään.

Nää kelit on ihan parhautta! :D Vituttaa kaikki räntäsateiden ja kylmien kelien ihannoijat, muuttakaa Siperiaan perkele! :D

PS. Olin tuossa viikolla 9 kertaa saunassa ;)

Vituttaa kaikki räntäsateiden ja kylmien kelien ihannoijat, muuttakaa Siperiaan perkele! :D

Älä muuta sano.

Juhannuksena käytiin 3 päivänä joku 4 kertaa saunas, eli yhteensä joku 10-12 kertaa...

Ja ei täs kelis muuta vikaa oo tällä hetkellä ku tuo sade ja kosteus, tulee "painostava" ilma.

Sateet pois ja kunnon helteet vaan! Vaikka koko talven ajaksi. Lumet vois siirtyä pakkasten kans tuonne siperian ja venäjän puolelle...

Koirat. Mikä vitun aivovamma saa ihmisiä pitämään koiria rivitalossa. Haukkuu paskiaiset 24/7, vitun kiva mennä pihalle. Kostan soittamalla Raised Fistiä kovaa. Että haistakaa vittu vaan!

Minusta taas puhuminen on yliarvostettua, varsinkin jos ei ole ketään joka käsittäisi mistä on kyse. Joskus avautuminen vaan aiheuttaa sen, että toisten kommentit vituttaa vieläkin enemmän. Minusta on parempi vaan pitää kaikki sisällä ja kääntää vitutus voimavaraksi. Lopulta kuitenkin moni sellainen asia, joka ennen vitutti, ei enää harmitakaan. Ehkä kaikkein parasta elämässä on kohota sellaisten asioiden yläpuolelle, joiden kanssa kaikki tuntuvat jatkuvasti painivan.

Et sinä ole kohonnut asioiden yläpuolelle luovuttamalla naisten kanssa ja asumalla äitisi luona :)

Back
Ylös Bottom