Ca$h
Rimpula
Meidän koira ei hauku, se ei osaa.
minä kun jo luulin, että mun rotwailer on pöljä
) no-offence.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meidän koira ei hauku, se ei osaa.
) no-offence.Mikä ihme on "vagina lavetti"?
Heittikö poikaystävä uuden hellittelynimen?
Tarkoitin nimenomaan sitä, että puhuu tunteistaan. Kyllä minä olen huomannut, että helpottaa kun sanoo miksi vituttaa tms.
kode sitä käytti tuossa ylempänä...
Joo. Kerron kyllä mikä _vituttaa_ mutta se onkin täysin eri asia kuin muut stressit, huoli, ahdistus, suru jne.
Itseasiassa mun ei pitäisi edes tänne kirjoittaa mtn mistä en aio puhua muutoin (ja välttelen monia aiheita) koska mun elämän läheisimmät ihmiset lukee Pakkotoistoa (ja oletettavasti mun kirjoituksia). Eli jopa netissä tyydyn puhumaan näistä jotain ympäripyöreää paskaa kun en voi täälläKÄÄN avautua. Argh :D
No joo se siitä. Vittuakos sitä pohtimaan. Näin on pärjätty tähänkin asti niin kai mä pärjään jatkossakin.
minä kun jo luulin, että mun rotwailer on pöljä) no-offence.
olis jo talvi tai edes syksy. Ei vittu :wall:Voi vittu näitä helteitä :wall: Niin suurta paskaa kuin olla vaan ja voiolis jo talvi tai edes syksy. Ei vittu :wall:
Jos asiat puhuu halki, niin ne saa pois päiväjärjestyksestä ja vaivaamasta mieltä. Jos ne taas jättää hautumaan, niin voi jossain vaiheessa mennä aina kuppi nurin.
Ei pysty mitenkään käsittämään miten porukkaa nauttii tälläisestä kelistä. Kaipa nämä samat tyypit sitten tykkää istua saunassakin hikoilemassa joka päivä tuntikausia. Vaikka sekään ei ole hyvä vertailukohta kun sieltä saunasta pääsee tarvittaessa pois viileään.
Vituttaa kaikki räntäsateiden ja kylmien kelien ihannoijat, muuttakaa Siperiaan perkele! :D
http://www.youtube.com/user/superhunkfanchannel#p/u/2/flddaif2iqw
tällänen kaveri käy samaa koulua ja alkaa kuulemma käymään samalla salilla... :d
Minusta taas puhuminen on yliarvostettua, varsinkin jos ei ole ketään joka käsittäisi mistä on kyse. Joskus avautuminen vaan aiheuttaa sen, että toisten kommentit vituttaa vieläkin enemmän. Minusta on parempi vaan pitää kaikki sisällä ja kääntää vitutus voimavaraksi. Lopulta kuitenkin moni sellainen asia, joka ennen vitutti, ei enää harmitakaan. Ehkä kaikkein parasta elämässä on kohota sellaisten asioiden yläpuolelle, joiden kanssa kaikki tuntuvat jatkuvasti painivan.

Takas dietille, lol.