Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mikä ylpeys? Itsekin olen ollut joskus samanlainen, että tunteet pidetään piilossa jne. Nyt kun sitten olen opetellut puhumaan tunteistani ja käsittelemään ne, niin elämänlaatu on parantunut aika paljon.

Näytän tunteeni erittäin avoimesti, niin positiiviset kuin negatiivisetkin. (Ilo, nauru, rakkaus, ärtymys, viha jne). Toi ei liity siihen. Mä en vaan mielelläni ruodi niitä negatiivisia asioita muiden kanssa ja ala tilittämään tuntojani sen kummemmin. Toki jos mua vituttaa tai olen ärtynyt niin avaudun, mutta varsinaisista murheista (esim. mahdolliset parisuhdeasiat tai jotkut muut vakavat tunnepuolen huolet) en puhu oikeastaan koskaan.

Tänään ajelin tapani mukaisesti hiljaista vauhtia fillarilla kävelykadulla, siis ihan sellasta kävelyvauhtia, tai jopa vielä hitaammin. Vastaan tuli sitten sellanen pedofiilin näköinen ukko jolla oli joulupukin parta, sellanen joku about 60v kaveri. No tämä sitten kävi kohdallani mun fillarin tankoon kiinni ja alkoi räksyttää "Seis! Seis! Täällä ei saa ajaa polkupyörällä!", olin tottakai että mitä vittua nyt oikeesti, niin tää äijä sit otti mua käsivarresta kiinni ja sanoi ettei hänelle kannata alkaa uhoomaan, oli puheidensa mukaan poliisi, tosin entinen sellainen. :D Ois tehnyt mieli vetää joku raivarikohtaus, mut tyydyin vaan pyytämään miestä puutttumaan ensi kerralla sellaseen "rikokseen" josta voi jotain haittaa jollekkin oikestikkin olla. Voi vitun kansalaisgestapot oikeesti..

Gigantti...

Kävin kattomassa puhelimia, olin ostamassa Samsung Galaxy S mutta katsoin lappua, hinta oli 499€. Järkytyin hintaa ja kysyin myyjältä (erittäin nuori, paljon finnejä, puhuu "veltosti", vitun tyhmän näkönen muutenkin) että mikä on viimeinen hinta. Myyjä katsoi koneelta ja sanoi että hinta on vedetty niin alas kuin mahdollista. 499€! Nettikaupassa se on arviolta joku 380€ gigantilla.... Noh lähin suoraan ulos kaupasta ja olin valmis menemään toiseen kauppaan mutta (olin äitin kyydillä) äiti kävi kysymässä piruuttansa kanssa, mutta kysyikin sitten eri myyjältä. Hinta joku 390€. Noh se tuli sanoo et tää myyjä myy sitä tähän ja tohon hintaan ni pääsin ostaa sen. Mutta jos sä saatanan paska myyjä luet tätä niin HAISTA HELEVETIN PITKÄ JA PAHANHAJUINEN VITTU!!!

Ei mulla muuta ja anteeksi kielenkäyttöni.

Olisko mahdollista, että tää myyjä olis katsonut Galaxy S II hinnan ko ajatteli ettei noin rikkaan näkönen kaveri osta mitään vanhaa mallia.

Tänään ajelin tapani mukaisesti hiljaista vauhtia fillarilla kävelykadulla, siis ihan sellasta kävelyvauhtia, tai jopa vielä hitaammin. Vastaan tuli sitten sellanen pedofiilin näköinen ukko jolla oli joulupukin parta, sellanen joku about 60v kaveri. No tämä sitten kävi kohdallani mun fillarin tankoon kiinni ja alkoi räksyttää "Seis! Seis! Täällä ei saa ajaa polkupyörällä!", olin tottakai että mitä vittua nyt oikeesti, niin tää äijä sit otti mua käsivarresta kiinni ja sanoi ettei hänelle kannata alkaa uhoomaan, oli puheidensa mukaan poliisi, tosin entinen sellainen. :D Ois tehnyt mieli vetää joku raivarikohtaus, mut tyydyin vaan pyytämään miestä puutttumaan ensi kerralla sellaseen "rikokseen" josta voi jotain haittaa jollekkin oikestikkin olla. Voi vitun kansalaisgestapot oikeesti..

Miksei mulle käy ikinä noin, pääsis toteuttamaan kaikkia kivoja juttuja ja opettelemaan nokkelia lausahduksia!

Ei vituta, eikä ees oikeestaan masenna.. Mut silti ihan vakavissani mietin itteni tappamista.
Mun elämä on oikeestaan aika turha eikä musta oo hyötyä kenellekkään, varsinkaan itelleni.

Aika epäpositiivisia ajatuksia. Tuon asian kanssa ei ainakaan kannata tai tarvitse pitää kiirettä. Etkä myöskään varmasti haluaisi missata Dexterin tulevia kausia.

Näytän tunteeni erittäin avoimesti, niin positiiviset kuin negatiivisetkin. (Ilo, nauru, rakkaus, ärtymys, viha jne). Toi ei liity siihen. Mä en vaan mielelläni ruodi niitä negatiivisia asioita muiden kanssa ja ala tilittämään tuntojani sen kummemmin. Toki jos mua vituttaa tai olen ärtynyt niin avaudun, mutta varsinaisista murheista (esim. mahdolliset parisuhdeasiat tai jotkut muut vakavat tunnepuolen huolet) en puhu oikeastaan koskaan.

Tarkoitin nimenomaan sitä, että puhuu tunteistaan. Kyllä minä olen huomannut, että helpottaa kun sanoo miksi vituttaa tms.

Olisko mahdollista, että tää myyjä olis katsonut Galaxy S II hinnan ko ajatteli ettei noin rikkaan näkönen kaveri osta mitään vanhaa mallia.

Vieres oli Galaxy S2, minkä hinta oli joku 570€ ja sille pienein hinta on 550 mitä olen eri liikkeistä kysellyt joten en usko kyllä että myyjä sitä tarkoitti.

Pakko myöntää nyt,kun luulin tämän olevan joku mainoskikka,mutta...eEHEH KÄIÄHH...anteeksi...vähän huvittava juttu.Koulusta päin,kun olimme kerran salilla,näin siellä sellaisen aika ison jätkän,varmaan ainakin 150kg,ja sitten se äänteli kauheasti väännellessä joitakin 10kg rautoja...sitten katsoin,niin hänellä oli joku lateksipuku yms.ja sieltä tursosi kaikki läskit yms.ja kauhean karvaise henkilö...Olisi voinut olla vaikka apina...No,okei tämä oli trollaus,mutta jos luitte,niin varmasti myönnätte,että naurattaa ;DD

Jos rehellisii ollaa ni en ees hymähtän.

Eipä oo vielä osunut silmään mitään, mitä haluaisin. Kaikki hyvät pelit on jo ostettu ja se lähinnä vituttaa :D Tuossa pari päivää aikasemmin Shogun 2 napsahti koneelle ja nyt se ois -40%... vitun mulkerot!

Mä sain tuon Shogunin onneksi ilmaiseksi Jimm'siltä kun laittoivat vahingossa väärän emolevyn tilauksen mukana. :D Ei mullakaan vielä oo menny kuin 10e mutta alennukset kuitenki kestää aika pitkään niin. :D

Ei vituta, eikä ees oikeestaan masenna.. Mut silti ihan vakavissani mietin itteni tappamista.
Mun elämä on oikeestaan aika turha eikä musta oo hyötyä kenellekkään, varsinkaan itelleni.

Älä herranjumala!

Ryöstetään pankki.

Pankista ulostautuessamme huomataan, että karhukopla on jo piirittänyt pankin, jolloin aloitetaan raivoisa ja epätoivoinen tulitus, jonka seurauksena kuollaan urhoollisesti karhukoplan luoteihin :kippis1:

Tuli tosta kyykkytangon purusta mieleen kun ite kerran jotain kuminauha viritystä purin tangosta (oisko ollu minikumit nelinkerroin jossain maastavetotreenissä rackissa) ja treenin jälkeen rupesin sit toista päätä tyhjentää ja irrotin toisesta päästä sitte kuminauhan ja voin kertoa että tulee muuten kohtuu kovaa se tanko ylös sieltä, ja yllättäen suoraan leukaan. Huuli halki, kulmahammas lohkes ja verta tuli niin perkeleesti. Okei se ei ollu komediaa mut se mun tasajalkaa hyppiminen ja kiroominen todennäkösesti oli ;)

Back
Ylös Bottom