Vittu saatana on tylsää.. Kaikki kaveritkin oon onnistunut tässä viime vuosina hävittämään. Ei kannattas ikinä ruveta seurustelemaan, sillä kaikki menee vituiks kuitenkin.
Komppaan täysin...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vittu saatana on tylsää.. Kaikki kaveritkin oon onnistunut tässä viime vuosina hävittämään. Ei kannattas ikinä ruveta seurustelemaan, sillä kaikki menee vituiks kuitenkin.

Komppaan täysin...
Huomasin vaan että aika paljo on joutunu riisumaan itestään ja itelle tärkeistä asioista jotta parisuhde ois "onnellinen". Vitut se mitään onnellisuutta ole, vaan toisen osapuolen mielistelyä, ja miksi? Kun en sitäkään edes tiedä. Parempi herätä vuosien jälkeen kun vuosikymmenien jälkeen...
Vittu että vituttaa ihan tosissaan ja ankarasti.
Aloin vääntään viime huhtikuussa elämääni terveellisempään suuntaan. Juomiset väheni ihan minimaaliseen määrään, polttamisen lopetin elokuussa ja kuntoillu oon mielestäni ihan suht kovaa tahtia.
Tänään kuulin varmaan viidettä kertaa, että oon kuulemma käyttäny jotain anabolisia asteroideja. "Käytätkö nappeja vai nestemäisiä? Mä kuulin vaan kaverin kaverin kautta huhua, että sä käytät."
Onks tää kateutta? Oli mitä oli, niin enää ei naurata, vaan vituttaa.
Ja ei, en käytä.
Mitä sulla on nyt jalassa? Valkoset lenkkarit? :DTuli sitten helvetinmoinen kiire bussiin kohti kasarmia ja en ehtiny vaatteita vaihtaan.. No, jäi sitten varsikengät pois. Voi tulla päälliköltä sanomista :D
Onneksi mustat converset :D
onneksi on kse olla osallistumatta oppitunnille niin voi mennä varusvarastolle kyselemään, josko sais lainaan toisia kenkiä, että omat tulee postissa.
Edit. Ei siis mitkään varrelliset teinitossut, vaan normaali kengän näköset.
Noinha se menee. Jos on vähänki lihasta kädessä nii ei saa käyttää hihatonta, koska muuten ''egoilee'' tai jotai muuta. ;)