Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tulin perkele huijatuksi huutonetissa oikeen olan takaa. Huusin hienon ps3- paketin peleineen ja kaikkineen. Myyjä ei suostunut postiennakkoon. Vakuutti olevansa oikea ihminen laittamalla kotisivunsa (täsmäsivät sähköpostiosoitteineen ja nimineen ja olivat aktiiviset). Ajattelin että maksetaan sitten.. Vakuutteli kovin että eihän hän huijata voi sillä tiedän hyvin ketä hakea jos hän huijaa. Lisäksi erittäin mielenkiintoinen homma mitä en ole vieläkään tajunnut. Hän käski laittaa tilisiirron yhteydessä numerosarjan viestikenttään. Tarvitsi kuulemma firman kirjanpitoa varten. Meni sekin läpi vaikka aluksi kysyinkin sitä. Nyt kun tavaraa ei ole kuulunut niin totesin että puhelinumero ei pelaa ei vastaa spostiin. Etsin facebookista tämän nimen ja laitoin viestiä kyseiselle ihmiselle (arvasin jo että hän ei mitään kaupasta tiedä) ja näin kävikin että mitään kauppaa en ollut sen nimisen hklön kanssa tehnyt. Kyseinen hklö ei enään pääse omaan spostiinsa. Eli sposti "varastettu". Maanantaina sitten kyttikselle tekemään ilmoitus, ei kuitenkaan mistään kympeistä kyse. Rahoja tosin en odota saavani takaisin. Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Ja mikä juju tuossa numerosarjassa oli viestikenttään? Tili ulkomainen? Tarvitsee näin ollen jonkun numeron?

saatanan kusettajat!!!

En muista milloin olisi nolottanut näin pahasti.

Ovikello soi pari tuntia sitten ja menin avaaman. Siellä oli tyttö, luokkakaveri, jota en ollut nähnyt 9lk jälkeen kertaakaan. Jostain kumman syystä minä sitten JÄÄDYIN. Änkytin vaan jotain epämääräistä ja välillä vaan tuumasin "mmm" kun hän kysyi jotain, enkä edes tiedä mistä hän puhui. Olin ihan jumissa. Lopuksi antoi vissiin veljen auton avaimet? käteen ja sit se lähti. Helvetti kun en edes muista keskustelusta yhtään mitään mitä hän puhui. Varmaan vitun hyvä kuva jäi minusta.:down::down::down: Nolotti niin paljon, että olisi tehny mieli vajota maan alle. Nyt onkin sitten armoton vitutus päällä.:curs:

Niin no... En sitä kyllä koskaan halunnut käytöksensä takia lähestyä, vaikka muuten on hyvännäköinen. Eli ei oikeestaan ihastus.

Anyway oli kuitenkin niin yllättävä tilanne, että sitten jotenkin jääty vaan siinä.

Kauheaa. Minä olen ollut kuukauden ajan, puolet flunssassa ja jälkimmäinen puolisko kurkkukipua ja yskää.

Mulle viikkokin on erityisen paha, sillä en ole oikeastaan ikinä kipeä 1-2 päivän satunnaisia jaksoja lukuunottamatta.

Vittu saatana on tylsää.. Kaikki kaveritkin oon onnistunut tässä viime vuosina hävittämään. Ei kannattas ikinä ruveta seurustelemaan, sillä kaikki menee vituiks kuitenkin.

Sain päiväsakkoja 140 euron edesä koska ajoin huonosti raapatuilla ikkunoilla, eikö tuollaisesta pitäis saatana selvitä rikesakolla?! Helvetti lievästä ylinopeudesta ja katsastamattomasta autosta selviää rikesakolla ja sit jos mulla sattuu oleen jäätä lasissa niin ei vittu ku päiväsakkoja.. Se helvetin konstaapelin asennekin oli niin perseestä että ei mitään toivoa keskustella sen kanssa kun ei saatana antanu edes puhua. Tuntuu vaa että oikein odottamalla odottanu että voi skrivaa kunnon sakot jollekin.. SAATANA!

taas unohti miten kauan naisilla kestää toi lähteminen prkl. Tottunu poikamiehenä alkaa valmistelee lähtöä 20-30 min ennen kuin tarvii ovesta astua ulos. Ens kerralla 1½h ennen jos alettais valmistelee... :D

vittu oon filippiineillä keskellä viidakkoa ja kaljat loppu!!!!!!!!!!! perkele!!

Olettaisin, että muut asiat ovat kuitenkin reilassa, kun kerta Filippeeneillä olet

087-filipino-girls.jpg

Mulle viikkokin on erityisen paha, sillä en ole oikeastaan ikinä kipeä 1-2 päivän satunnaisia jaksoja lukuunottamatta.

En minäkään ole ollut ennen tätä, eikä minulla yleensä ole edes kuumetta flunssan aikana. Syytän tästä sikarokotusta, ei olisi ikinä pitänyt ottaa sitä pirun piikkiä.

taas unohti miten kauan naisilla kestää toi lähteminen prkl. Tottunu poikamiehenä alkaa valmistelee lähtöä 20-30 min ennen kuin tarvii ovesta astua ulos. Ens kerralla 1½h ennen jos alettais valmistelee... :D
No nyt jos 5min sisään päästäis lähtee...

Tulin perkele huijatuksi huutonetissa oikeen olan takaa. Huusin hienon ps3- paketin peleineen ja kaikkineen. Myyjä ei suostunut postiennakkoon. Vakuutti olevansa oikea ihminen laittamalla kotisivunsa (täsmäsivät sähköpostiosoitteineen ja nimineen ja olivat aktiiviset). Ajattelin että maksetaan sitten.. Vakuutteli kovin että eihän hän huijata voi sillä tiedän hyvin ketä hakea jos hän huijaa. Lisäksi erittäin mielenkiintoinen homma mitä en ole vieläkään tajunnut. Hän käski laittaa tilisiirron yhteydessä numerosarjan viestikenttään. Tarvitsi kuulemma firman kirjanpitoa varten. Meni sekin läpi vaikka aluksi kysyinkin sitä. Nyt kun tavaraa ei ole kuulunut niin totesin että puhelinumero ei pelaa ei vastaa spostiin. Etsin facebookista tämän nimen ja laitoin viestiä kyseiselle ihmiselle (arvasin jo että hän ei mitään kaupasta tiedä) ja näin kävikin että mitään kauppaa en ollut sen nimisen hklön kanssa tehnyt. Kyseinen hklö ei enään pääse omaan spostiinsa. Eli sposti "varastettu". Maanantaina sitten kyttikselle tekemään ilmoitus, ei kuitenkaan mistään kympeistä kyse. Rahoja tosin en odota saavani takaisin. Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Ja mikä juju tuossa numerosarjassa oli viestikenttään? Tili ulkomainen? Tarvitsee näin ollen jonkun numeron?

Anna kun arvaan; 60 giganen malli, 3 peliä, hinta 220 tai 245 euroa? Itse myynti-ilmoituksessa lause tai kaks? Jos meni oikein, niin hyvä etten ostanut. Kattelin meinaan saman tyylistä ilmoitusta.

Back
Ylös Bottom